Ik dacht dat het zomer was. Of heb ik mij vergist? Wat een regen vandaag zeg! Vanmorgen gelukkig nog wel even de stad in gekund. Paar dingen gehaald voor de vakantie. Leuke toilettas voor Danique, nieuwe tandenborstel, nog paar shirtjes, regenponcho en ga maar door. Weer genoeg dus. Wij gaan vrijdag op vakantie (weet niet meer wie het vroeg) en gaan dan een weekje naar Limburg. We vieren dan die zondag de verjaardag van Danique, maandag is ze echt jarig en dan die woensdag moeten we weer aan het werk en zit de vakantie er weer op. Gaat snel zeg!
Had ik al gedaan en eigenlijk moeten wij hier al regen hebben maar dat is dus niet zo. De buien kunnen dit "gehucht" niet vinden. hahaha
@Miepie; Leuke verrassing. Alvast veel plezier Wij hebben zondag een gezellige avond gehad, maar we hadden alleen een beetje te diep in het glaasje gekeken waardoor we maandag alsnog brak waren
beppie zal niet gaan, zo heet mijn moeder haha of ze moet het leuk vinden dat er een kip naar haar vernoemd is Truus vind ik leuk
Toevallig hebben we vandaag al gehoord dat ze voorlopig nog even hier mag blijven en dan weer afwachten. Als iemand meer wil weten stuur maar een pb, kan er hier echt niet verder op ingaan namelijk...
@ Djim, Jamie en Vogeltje: gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst! @ Petra: Keesje, Koosje, Trijntje, Pien, Pleun, Teuntje, Sien, Siepie, etc. Of zoiets als juffrouw Tok, mevr de Bruin etc. vind ik ook wel grappig Pff heftige dag met wisselende emoties achter de rug, zo lekker eten en dan een avond heerlijk op de bank en een film kijken... dat lijkt me wel wat! Fijne avond allemaal!
lique, gefeliciteerd met djim! heeft ie een leuke verjaardag? qb, gefeliciteerd met jamie! goed verwend? petra, trijntje, trui, truus, sien, miep, mijntje, geertje, ... zoiets?
Ik vind Koosje wel leuk haha! En inderdaad Truus! Hier liggen de ventjes lekker al in bed, ze waren versleten! Fijne avond!
Hoeveel kippen krijg je Petra? Ik ben niet zo van de kippennamen, maar vind die optie van mevrouw de bruin wel erg leuk. En ook de simpele dingen zoals toosje, truusje enzo
otje is gister door een wesp gestoken. zo'n dikke rooie pols, maar geen kik gegeven. alleen met haar pols over haar buik aan het wrijven. bizar he? dat doet toch hartstikke pijn?