Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: ja had het verhaal gehoord echt erg

@juud: haha

@lauwie: vind die jongesnpop ook wel leuk

@mik: oh wat vervelend zeg, je zal wel doodop zijn hoop dat de papfles helpt

@

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    me too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihhihih

ach het zal vast overgaan voor ze een jongetje word toch?

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie. Ik zou voor de jongens pop van de link gaan.
    Maar wat je ook kan doen is. Voor haar verjaardag nu iets anders en zo rondt de bevaling die pop. En dan
    Zo van dat is jou baby

@mik jeetje war balen zeg
    Hoop dat de papfles helfp drinkt ze wel weer uit een fles ?

@Petra. Fijn hè nog even van
    Uit bed innetten. Veel plezier in de dierentuin

Ik ga zo met een vriendin maar Ikea haar meubels hallen. Maar we gaan er eerst ontbijten

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze heeft een paar keer uit de fles gedronken op vakantie!

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Carmen: Heeft Tess een beetje geslapen in haar nieuwe kamer?
    Onze babyfoon is een paar maanden geleden kapot gegaan en heb geen nieuwe meer gekocht.

@ Mik: Pff, ja dat gaat je opbreken op een gegeven moment. Oh wat goed dat ze uit de fles gedronken heeft! Welke fles heb je nu?

@ Petra: Naar de dierentuin, leuk!!! Wij gaan maandag naar het Dolfinarium.

@ Juud: Oh dan pas, nou dan moeten jullie thuis maar gewoon aan de slag :D.

@ Lauwie: Ik zou voor de jongenspop gaan, zeker nu ze een broertje krijgt.

-------------------------------------------------------------
    Ik heb vannacht echt ontzettend slecht geslapen en steeds als ik wakker werd moest ik aan het overlijden van mijn oude vriendinnetje denken. Ik heb vanmorgen nog eens foto's bekeken van een vakantie naar Spanje. Daar was ze zo'n vrolijke en opgewekte meid, wat ze daarna allemaal mee heeft moeten maken is niet normaal. Ik heb een gezin en een bedrijf en zij heeft dat allemaal nooit op kunnen bouwen!

Vanmiddag gaan de op kraamvisite. Ik hoop dat die 2 aapjes zich een beetje gedragen. Gelukkig is het bij de overbuurvrouw, ook onze kraamverzorgster geweest en is ze wel wat gewend :).

Eerst maar eens het hele spul aangekleed zien te krijgen en een berg was opvouwen...;)!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze dronk uit avant nr 2!

wie gaf ook avent flessen ? wil namelijk weten of je uit deze flessen ook pap kan geven? em zo ja welke speen moet ik daarvoor kopen dan?

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dank voor de reacties. we gaan denk ik de jongenspop wel geven. twijfel alleen nog over of dat plassen van de babyborn nog kan helpen bij de zindelijkheid.

binna, ik wilde haar juist nu liever de pop geven en als de baby er is echt iets voor haar, namelijk een fietsje. dan draait dan niet alles om de baby. ze krijgt het fietsje dan van haar broertje.

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Mik: Ik gebruikte voor de pap de 3- standen speen. Die gaat wel erg hard dus in het begin gebruikte ik alleen de 1e stand, later pas de 3e.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny,waar was je zo druk mee?

binna, leuk ikea! gaan wij vanmiddag ook heen.

mik, sorry, geen verstand van flessen.

marleen, veel plezier vanmiddag

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Thomas had van Jasper een brandweerwagen met licht en geluid gekregen. Thomas had bij mijn zus gelogeerd en toen hij thuis kwam lag mama ineens in bed met een baby. Hij heeft even gehuild, maar na dat cadeau was hij weer rustig. Eerst met het cadeau gespeeld en toen kwam hij uit zichzelf bij Jasper kijken en vanaf dat moment hoorde Jasper er voor hem helemaal bij. Nu ik er aan terug denk kan ik er nog om janken zo'n mooi moment vond ik dat!

Ik zou ook wel even naar Ikea willen... Ik was er van de week vor een plankje maar dat was er niet. Ik wil ook nog een berg kaarsen halen eigenlijk. Mmm,misschien dat dat wasgoed nog maar even moet wachten...;):)!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mik: 1,2,3 speen inderdaad andere werken echt niet, maar ik ben bang dat het alsnog wel te hard gaat maar je kan het proberen

@marleen: hoe is ze overleden?

@lauwie: paardrijden, de kindjes, werk, klusje bij schoonzus ehm bij het paard was ik steeds lang aanwezig omdat de vrouw van de boer ineens te horen heeft gekregen dat ze ongeneselijk kanker heeft vind zo erg ook omdat die boer dan alleen achterblijft op zijn erf :(
    maar gelukkig zijn er 4 paardenmeiden dus hij krijgt elke dag mensen over het terrein

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Jenny: Ze is vanuit het niets voorover gevallen in de tuin van haar ouders en niet meer wakker geworden. Ze had van jongs af aan al een pacemaker en heeft een aantal jaren geleden een beroerte gehad. Het is zo verschrikkelijk triest!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    1,2,3, speen dus? ik had al nr 3 gehaald maar dit gaat dus niet werken begrijp ik? bij donique had ik difrax flessen en dan m. dit werkte perfect. maar ze hebben nu de nieuwe kersspeen en die pakt sydney niet!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, veel plezier in de dierentuin.

Lauwie ik zou ook de jongenspop doen, is die ene een goedkopere variant? Vind het hier vaak zonde om dure poppen te gooien, aangezien ze niet echt netjes behandeld worden hier.

Ik moet vanmiddag 5 uurtjes werken, m'n vrije uurtjes van afgelopen maandag inhalen voor de centjes. Heb er helemaal geen zin meer in. Sinds ongeveer april is het iedere dag zo ontzettend druk, telkens gemiddeld 50 klanten in de wacht en dan ook nog eens de leiding die continue blijft roepen dat je niet teveel pauzes mag nemen en maar door moet blijven bellen. Voel me onderhand net een robot aan die telefoon.

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: oeh bah zeg

@mik: speen 3 heeft 3 dezelfde grote gaatjes als speen 1 er dan 1 heeft dus daar gaat zo'n grotere vlok niet doorheen. de 1,2,3 speen heeft een spleet

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie ik denk niet dat de baby Born helpt bij het zindelijk worden mijn ervaring is dat kinderen er klaar voor moeten zijn en echt willen

@mik weet niet of je pap met fles voeding of bv gaat geven want bv mengt zich niet met rijstebloem dan heb je biobim nodig. En dat is iets dikker. Je hebt zekker een standen speen nodig en dan moet je even zoekken welke stand. De stand bepaal je door de streepjes 1 of. 2 streepjes. Onder haar neus. Dus wil je stand 1 dan moet je 1 streepje onder haar neus. En zo even kijken wat het beste gaat

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, bah wat naar!

marleen, misschien ook wel leuke afleiding de ikea.

binna, ze hoeft niet eerder zindelijk te worden dan ze er aan toe is, hoor. maar ik heb wel het idee dat zulke dingen helpen bij de interesse. en als ze zindelijk is, is het misschien ook wel leuk als de pop ook op het potje kan plassen.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    huh borstvoeding mengt niet met rijstebloem?????? echt niet?

19. hahahaha!

20. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    nee klopt, moet je Biobim bij de reformwinkel halen
    net wat binna zei....
    succes er mee
    zijn die spenen dan veranderd van Difrax???
    die kleine van mij drinkt er nu van en ik had nog oude ongebruikte liggen van Britt, zal eens kijken of er verschil aan is te zien!

Deel Deze Pagina