Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hmmmmm reformwinkel? is dat een natuurwinkel?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Heerlijk geslapen in eigen bedje. Vandaag druk, druk, druk met alle voorbereidingen voor het feest morgen. Ze is pas maandag jarig, maar we vieren het morgen.

@ Lauwie, ik zeg die jongetjespop. Erg leuk nu ze een broertje krijgt. Een meisjespop kan dan altijd nog. Ik zou die pop van de link doen.

@ Petra, veel plezier!

@ Mik, idd, de driestandenspeen werkt dan het beste. Ik gebruikte dan meestal zelfs alleen maar stand 1.

@ Juud, werkze!

Silke heeft uitgeslapen tot kwart voor tien. Hoezo slaaptekort....

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, ik sloopte gewoon een goede speen, maakte het gat groter en klaar!@Lauwie, ja leuk een jongenspop!DJIM HEEFT OP DE POT GEPOEPT gisteren. En hij was zoooo trots, haha!! Plasjes gaan ook goed, maar wel doe ik nog vaak een luier om. Hij kan amper praten, dus ik snap hem soms ook niet snel genoeg, haha!!

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Mik:Nou je hebt al genoeg uitleg gehad over de spenen haha. Ik heb van Avent nooit nr 3 gebruikt. Alleen 1, 2 en de 3-standen speen.

@ Setteke: Oh, wat een slaapkop! Jasper was om half 6 al bezig om Jeroen wakker te krijgen (gngagna) en ligt nu weer te pitten. Morgen feest!!! Leuk!!! Wat krijgt Silke van jullie?

@ Sjorsje: He bah dat is ook niet fijn werken, al die mensen in de wacht en dan ook nog zo'n leidinggevende eroverheen.Pff, dan ben je vast kapot als je klaar bent met werken!

@ Lique: Knap hoor van Djim! Ik kan me nog niet voorstellen dat Jas mij duidelijk kan makelijk dat hij moet poepen of plassen. Toen het zo heet was liep hij buiten in zijn blote billen, maar liet alles gewoon lopen. Hij is er duidelijk nog niet aan toe!

Ik heb Ikea maar even overgeslagen. Jasper was moe. Ik heb de bedden verschoond en Jas slaapt alweer. Ik heb van de week bij de Marskramer een dvd spelertje gekocht en Thomas ligt nu in ons bed Brandweerman Sam te kijken. Mama aan de koffie en zp-en haha. Ik heb ook 2 overvolle wasmanden weggevouwen en het wasmachine draait alweer. Lang leve het huishouden...NOT!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke krijgt een meisjesbabyborn, een springkoe en een waterpistool. Tymen krijgt ook wat (bij ons in de familie zijn de broertjes en zusjes ook altijd een beetje jarig), ook zo'n springkoe en een waterpistool.

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Die springkoe van het kruidvat? Die krijgt Jasper ook! Ik kwam m gisteren op zolder tegen, was het gewoon alweer vergeten haha. Verder een driewieler en Scoop van Bob de Bouwer in het mega groot.

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    volgens mij mengt rijstebloem wel met bv maar wordt het dunner hoe langer het staat. met kv wordt het juist dikker als het langer staat. een bord pap voor met de lepel kun je idd niet maken van bv en rijstebloem.

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: knap hoor

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Dat wist ik dus niet hè. Bij het CB hebben ze er ook niks over gezegd. Ja, dat het met BV niet zo dik word, maar niet dat we iets anders kunnen gebruiken :x Nu krijgt ze de laatste fles dus FV ipv BV......

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Met. Kv. Wordt het ook hoe langer het staat al dunner
    En het mengt zich niet tot een papje
    Mischien wel een beetje dikker voor in de fles maar niet echt.

@mik je kan het ook bestellen moet je even Google

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    maar de voedingswaarde is dan toch hetzelfde? het wordt alleen geen dikke pap om uit een bord te eten.
    maar volgens mij kun je het prima uit een fles gebruiken (met bv of kv)

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@juud: ik ben nu van 90 kilo naar 78 kilo gegaan dus nu 12 kilo afgevallen.. maar wil max 70 kilo wegen dus heb nog zeker 8 tot 11 kilo te gaan :)

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Dit heeft het CB ook tegen ons gezegd, maar omdat ze deze fles zo leeg had hebben we er dus voor gekozen opm een dikkere fles met KV te maken. Zodat ze wat meer moeite moet doen om hem leeg te krijgen. Al heeft ze ook deze flessen (op stand 1) binnen no-time leeg :D

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @alieke: fijne vakantie!

@marleen: jeetje wat naar zeg... pfff! die ouders... :( sterkte!

@juud: fijn dat het goed was en jullie groen licht hebben gekregen! :D

@tesske: hier al even geen babyfoon meer, ik hoor hem wel roepen. sinds Luna er is staat de babyfoon bij haar.

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @setteke: welkom terug! ja echt verschrikkelijk dat verhaal...

@lauwie: pop lijkt me ook erg leuk nu ze een broertje krijgt. Milan reageerde echt super op Luna! hij mocht er in het begin niet bij omdat hij verkouden was en luna op neonatologie lag, maar toen de verpleegkundige haar voor het raam hied stak hij meteen zijn handjes uit en gaf een kusje op het raam uit zichzelf! later ook erg lief! super om te zien!

@kim: fijn dat ze nu wel uit de fles wil drinken. ik gebruikte ook de 3 standen speen voor pap! hopelijk slaapt ze dar we op door!
    balen dat ze niet in de puck a baby wil!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen en rebbel, wat leuk om te lezen hoe lief jullie oudste kindjes op hun broertje en zusje reageerden!

ik heb de pop net besteld!
    en ik heb leuk geshopt voor mijn zoon :D. zo nog ikea en prenatal. duur dagje vandaag :D

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @mik: balen dat sydney de difrax speen niet pakt. luna drinkt de pap ook door de difrax speen L.

@lauwie: leuk! heerlijk dat babyshoppen heh! :D

zo weer wat bijgelezen!
    wij zitten nog in de auto, milan vind het niet erg leuk meer! net even een leuk autootjegekocht bij de benzinepomp en nou is hij rustig! :D

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

15 augustus BBQ bij Setteke
    Vanaf 15 uur zijn jullie allemaal welkom en gaan we vlees grillen! :D

Wie heb ik op mijn lijstje staan:

- Steve, Sabrina en Silver
    - Bas, Shireen, Mylan en Yanieck
    - Jeroen, Kalinka, Myrna en Jeslyn
    - Rene (?), Chantal en Tygo
    - Marieke, Malou en Jens
    - Gerard, Miranda, Joelle, Dionne en Laureen

en wijzelf natuurlijk! Ik ga morgen of maandag doorgeven hoe veel mensen het er defintief zijn, dus als er nog meer mensen willen komen.... Ik heb nu voor 15 personen doorgegeven, dus zijn bordjes en bestek gratis. De kosten zijn 5 euro pp voor het vlees, betaal maar op de dag zelf, wij krijgen de rekening ook achteraf pas.

Nou is mijn vraag, wie wil er nog wat meebrengen voor bij de bbq? Mag drinken, salade of iets anders zijn wat lekker is bij de bbq. Graag even achter je naam vermelden wat de plannen zijn.

Wij hebben tien stoelen. Binna neemt zelf stoelen mee, misschien dat er nog meer zijn die even een stoel voor zichzelf mee kunnen nemen?

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wij zijn dan nog op vakantie! maar vast veel plezier!

zo milan net heel de snelweg bij elkaar gekrijst! hij was moe en wilde bij mama zitten. tja.. dat ging dus niet. nu is hij in slaap gevallen gelukkig!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    was maar voor even want toen begon Luna!
    ze had honger, we zijn ook al ff onderweg! hadden er al lang moeten zijn, maar we hebben nogal file gehad!

vraagje; Luna had honger en we konden er op een gegeven alleen bij een benzine pomp af. luna krijgt normaal om vier uur warm eten en een halve fles. maar nu alleen een hele fles gekregen.. zouden jullie haar straks nog warm eten geven? ik ben bang dat dat erg zwaar valt zo laat..

waar is iedereen??

Deel Deze Pagina