oh nee hier al heel lang. denk sinds ze een half jaar is. ze is ook echt gek op haar bed en wil er vaak niet meer uit als ze wakker is. dan wil ze nog (s)pelen wat soms wel een uur kan duren. dan gaat ze in haar eentje haar slaapzak uittrekken en spelen met haar spenen en knuffels!
hier ook al een half jaar mylan naar bed om 7 uur en als hij de hele dag niet slapt om 6 uur half 7 en dan tot 7 uur yanieck sinds een paar weken om 9 uur en dit pit tot half 8 haha i'm so happy
Jups.. zeker kloten.. Heb net op aanraden van hier een melding gedaan op www.amivedi.nl .. duimen draaien.. Gelukkig konden jullie nog binnen komen, haha! Wel een goeie manier zo, goeie binnenkomer idd! En beterschap met je blaasontsteking! Heb het tussen de zwangerschappen in toen een paar keer gehad, man, wat is dat vervelend zeg!
Och ja! Vergeet ik helemaal te melden door alle drukte hier in huis enzo! Maar Britt slaapt sinds dinsdagavond in een peuterbed! En het gaat super! Alleen is ze er de 1e 2 nachten 1x uitgevallen.. lag ze naast haar bed.. zegt ze doodleuk; 'Britt evallen.. slapen?' en knort ze weer door! Dit bedje is het; .. nou ja.. kan hem niet vinden op de ikea-site. Tis zo'n roze met rood bed uit de Mammut serie in elk geval. Oh, wacht, linkje! Ikea Mammut Kid’s Bed | Kids and Baby Design Ideas Denk dat ooit nog wel de kast erbij komt, ze heeft nu eerst het bed met een hartjesovertrek en 2 hartjes op de grond, zijn matjes, erg lief! Dan straks haar hele kamer aanpakken, heerlijk!
Bij me oma was het goed. Is gisteren opgenomen met hyperventilatie hoogen bloeddruk bloedwaardes niet goed @lauwie dat is fijn. Bij ons gaat het meestal gewoon goed @teske wij zijn vaak naar tjegis geweest 1 x met Silver ging prima. En wij vinden het erg leuk die sneeuw en zweer lekker uit eten @marleen en en wat zei Jeroen @mieppie dat is ook Toevalig. Leuk als je ook komt @setteke hoe was Silke haar party
Nou het feest zit er weer op en Silke is gruwelijk verwend. Hierbij de lijst, zal zo foto's uploaden! - Babyborn met potje, flesje en bordje - Springbeest - Quinny poppenwagen - Poppekleertjes - Badponcho - Luiertasje met flesje wat geluid maakt, luier en slab - Kliederschort - Vingerverf - Kleurboeken - Stiften - Hello Kitty beker, lunchbox, bordje, bekertje en schaaltje - Waterpistool - Klok - Surfpopje - Jurkje met vestje (beetje aan de kleine kant helaas) - Gevoerd fleecejasje - Badverf Silke is helemaal verliefd op haar nieuwe baby met wagentje hihi.... Het was een hele leuke dan en ze ligt nou k.o. hahaha!
@ Marleen, prima hoor. Ik heb voor 15 personen besteld en er komen tot nu toe 11, na een aantal afmeldingen. Linka komt niet, maar dat had ik ook wel verwacht. Dus er is nog ruimte binnen die 15 voor jullie en QB!
Sil is idd goed verwend zeg! Super! Leuke dag gehad dus! En over de 15e, hubje is er nog over aan het nadenken.. hij kent ook niemand zegt hij, en ik natuurlijk ook nog niet in het eggie.. .. maar hij heeft nog geen nee gezegd! Wanneer moet je het uiterlijk weten? Heb hem verteld dat hij niet de enige man is, dat hielp volgens mij wel een beetje..
Joh, Hilbrand kent Steve, Rene, Gerard en Bas ook nog niet eens zo goed hoor, ook pas 1 of 2 keer gezien! En hubje is brandweerman toch? Rene ook! En Hibrand is heel sociaal, die praat met iedereen! Oh en maakt niet zoveel uit wanneer je het weet, ik heb vlees besteld voor 15 personen en met jullie en marleen met man zijn we met 15!
@qb en Marleen jullie zijn allebei nieuwe vertel tegen julie hubbies dat jullie me kaar nodig hebben @rebbel daar dacht ik laatst aan Door dat je aan die achtie mee doet ben je niet meer helemaal anoniem
yanieck slaapt ook maar vanaf 9 uur??? vanaf wanneer gaan die kindjes eigenlijk vanaf 7 uur naar bed? hier ook eentje die pas om negen uur blieft hahahahahha. en helaas maar tot half 7!
aaaaaaah Set wat lief en jij ziet er ook fris uit Giulia heeft vandaag ook haar poppenwagen, wipstoel, ledikantje en draagzak gehad helemaal heppie @ Mik, Giulia ligt rond 19 uur in bed en meestal slaapt ze wel direct. Soms heeft ze dat gaat klieren en dat is dan ook tot 22 uur ofzo gelukkig niet al te vaak Ze slaapt tot ongeveer 7 uur!