Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    #1081 rebbel, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
    carmen, werk ze! :)

@lauwie: ik vond hem erg leuk, mannetje wat minder! vrouwenfilm! :D

hier was het 5.30 vanmorgen! :$
    Milan is hier echt vroeg wakker.. Luna slaapt nog.

ow en hier geen blaasontstwking, twijfelde gister al wat of het niet mijn eisprong was haha! dat kan bij mij ook zo'n pijn doen! maar dat was het dus, nu geen last meer.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Zwaaizwaai, nog steeds vanaf landal, nog steeds superlieve meisjes waar we heel erg van genieten, maar ik vind Andy zn vader stom.
    Hij loopt de heeeeeeele dag te zeuren of te zeiken. Ik zit echt aan mn maximum wat beleefd blijven betreft.
    Gelukkig is Andy zn moeder superlief

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ah wat ongezellig zeg! :(
    hopelijk draait hij snel bij!

ik ga even luna haar flesje geven, ze is wakker.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, wat ongezellig. Is ie normaal ook zo?

Carmen, werk ze.

Rebbel, gelukkig geen blaasontsteking. En Linka had idd wel vaker dat ze vond dat er te weinig op haar gereageerd werd. Maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. En we zitten hier ook met zoveel te kletsen dat niet iedereen of alles opvalt.

Dadelijk ook weer werken, bah.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #1085 binnabinna, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
    Goeimorgen meiden

Silke van harte met je verjaardag

Chieffie. Van harte met je verjaardag

@Carmen werk ze

@rebbel jeetje dat is vroeg

@duster hoest met je ???

@Petra ooo ik ken dat. Erg is dat hè hou nog even vol

@Chantal hoe was het in Italië ???

@sjorsje. Werk ze

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach ik reageer altijd alleen op dingen waar ik antwoord ofzo op weet. ik kan gewoon niet op iedereen reageren. dat lukt me echt niet. vind het altijd zo knap als anderen dat wel kunnen.

hier vannacht weer een K*Tnacht!

11 uur wakker gemaakt en gevoed zelf naar bed
    1.30 wakker gevoed
    5.00 wakker en gevoed
    6.00 donique wakker helemaal overstuur dus flesje gegeven en weer gaan slapen (slaapt nu nog)
    7.30 sydney wakker!!!!!!!!!!!!!!

weet niet hoelang ik deze nachten nog ga trekken. kan niet wachten tot de biobim binnen komt zodat ik pap kan gaan geven want dit is echt vreselijk! ik ga vanavond samen met haar om 9 uur maar naar bed toe!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen!

petra, wat irritant! en ik baal dan ook dat als ik me eenmaal irriteer dat het dan alleen maar erger wordt. kun je m een beetje ontlopen? of ga je het er straks uitgooien? vanmiddag naar huis? wat vindt andy ervan?

werk ze vandaag meiden!

marleen, veel plezier bij het dolfinarium!

haha, ik hoor otje beneden heel hard zingen wat ze op brood wil :D. ik ga maar eens eruit en gezellig ontbijten daar. vanmiddag op vakantie!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sjorsje: nee je kunt onmogelijk op alles reageren! werk ze!

@kim: aah meid, wat moet dit zwaar zijn zeg! pff... ik vond het op een gegeven moment al zwaar en Luna sliep toch al door voor ik weer moest werken en ze werd maar 1x per nacht wakker! ik kan echt slecht tegen gebroken nachtrust. kun je niet naar een drogist of apotheek? dan heb je het miss sneller?

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

Wij hebben hier een meneer met waterpokken... Thomas zit er helemaal onder en wij dachten echt dat hij ze al gehad had...NOT! We gaan wel gewoon naar het dolfinarium, want hij is verder niet ziek.

@ BBQ bij Setteke; Ik denk dat het niet gaat lukken. Jeroen's moeder was dat weekend eigenlijk jarig en ik weet niet of Jeroen er zin in heeft. Daarnaast is het een flink eind rijden en Thomas gaat de dag daarna voor het eerst naar de basisschool. Hij is er zo verschrikkelijk mee bezig. Vanmorgen vroeg ik aan Thomas wat we vandaag gingen doen. Hij riep: Mag ik nu eindelijk naar school? Nee, schatje volgende week...

Ik laat het vanavond definitief weten! Ik ga nu spullen pakken voor het dolfinarium! Fijne dag allemaal!

Oja Setteke, wat een leuke foto's! Mooie taart ook! En ze is heerlijk verwend!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lieve Silke, vandaag ben je echt jarig maar gisteren ben je al goed verwend! Nog vele vele jaren lieve Sil :)

Lieve Chieffie, van harte met je verjaardag :) ouwe bok :D

Goedemorgen :D

@ MIk, waardeloos zo'n nacht zeg :( hopelijk kan je een beetje bijslapen als je meiden overdag nog slapen?

@ Petra, sterkte :p

@ Sjors, al wat van je zus bekend? En ga jij je nu nog laten checken?

Wij gaan vandaag uiteten en naar de bios...Shrek :D :D :D :D

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Sorry, ik heb niet terug gelezen :) Dirk heeft vakantie, dus op het moment slaap ik veel :D Om de dag mag ik lekker blijven liggen en 's middags lig ik ook vaak een paar uur. Niet echt gezellig, maar het is even niet anders.

Om 10.00uur moet ik bij de HA zijn voor de uitslag van het bloedonderzoek. Ik neem Matthijs maar mee, want die heeft al weken last van bultjes op zijn hele lijf. We zijn al eerder geweest en toen dachten ze aan insektenbeten of irritaties van planten, maar het blijft maar duren en hij krapt ze sinds vorige week ook open :(

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Silke; Van Harte Gefeliciteerd met je 2de verjaardag :)

@Chieffie; Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Alvast een Fijne Avond!

@Sjudith; Van Harte Gefeliciteerd met je man!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    weet iemand de verjaardagslijst te vinden?
    Want volgens mij was er vandaag nog een kindje jarig?

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: zo die is verwend zeg, super en wat een leuke foto;s

@mik: vind nog wel even gezellie dat ze er tot 9 uur is. moet zeggen dat ik echt niet weet wanneer ze naar 7 uur gaan
    oh lees nu dat je een klote nacht heb gehad, balen zeg

@happy: ik ga hem zelf maken, heb de smaak te pakken
    maar hema is toch altijd goed

@tesske: werkse vandaag

@petra: dan maar naast je schoonmoeder blijven zitten hè haha

@juud: gefeliciteerd met je vent

nou meiden mijn artikel staat eindelijk online, alleen is het een betaalde versie dus dan krijg je maar een stukje te zien
    wie hem helemaal wil in de goede versie PB me even je email. graag niet mijn gegevens op ZP wil geen link tussen mijn werk en ZP ivm privacy begrijpen jullie vast wel hè

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    silke van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! wat ben je verwend zeg! :)

chieffie jij ook van harte, fijne dag vandaag! juud ook gefeliciteerd met je man!

@duster: lekker van genieten!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, gefeliciteerd met silke! doen jullie er vandaag nog iets aan? behalve natuurlijk spelen met al dat speelgoed dat ze gisteren gekregen heeft!

angelo, gefeliciteerd met je verjaardag! en juud, jij natuurlijk ook met je man! veel plezier vanavond!

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

De poppenwagen was vanmorgen meteen weer favoriet hahaha!

We doen vandaag niet zoveel, nou ja, Hilbrand gaat een tv halen bij mijn ouders. Ze hebben een nieuwe en wij krijgen die oude. Veeeeeel groter, en dus moet ik waarschijnlijk de hele hut verbouwen om het ding kwijt te kunnen. Ik ben een groot voorstander van tv in kast, maar of dat hem wordt....

@ Chieffie, gefeliciteerd jongen! Fijne dag/ avond! Kus van Tymen en Silke. (en vooruit, ook 1 van mij hahaha)

@ Shireen, je hebt pb!

@ dames met vroege vogels: sterkte vandaag!

@ dames die moeten werken: werkze!

Ik begin morgen bij de TNT!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ set, wat maakt het uit joh :p tv uit de kast ook leuk :)
    Kids ook blij hahah

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik vind tv's zoo lelijk! En dit is ook nog zo'n bakbeest met zo'n kast erachter.... Maar ach, het is altijd beter dan die we nu hebben, daar zit regelmatig een groene vlek in het beeld... Mijn vader heeft nu zo'n flatscreen gekocht van 117 cm!!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    *zwaai zwaai*Het is hier heerlijk!!!

Deel Deze Pagina