Ik dus ook. Heb het ook nog gezegd, maar de dokter was zeker. Vroeg ook nog of het geen kwaad kon ivm Jasmijn, maar dat was geen probleem
@QB;Jippie, hij is terug @Lauwie; Wij hebben helemaal geen zalf gekregen, alleen een kuur En dus maar even de vraag Is het gebruikelijk dat je zalf voorgeschreven krijgt bij krentebaard????? @Setteke; Balen vd tv, maar gelukkig doet hij het weer @Debby; Ik weet niet of ze het wil en er tijd voor heeft, maar Binna heeft vorig jaar hele mooie kaarten voor mij gemaakt @Binna; Hoop dat je niet boos bent dat ik je misschien wel extra werk geef
goedemorgen @ queenbee, wat heerlijk dat je kat terug is. Wat kun je je toch zorgen maken om een huisdier he? Ik hoop dat hij lekker heeft geslapen en gegeten @ Tesske, dat gevoel zou je wel je hele leven houden want dat is natuurlijk niet niks wat je dan meemaakt. Als je niet weet of jij en/of je kind het wel gaan overleven is natuurlijk een bizar gevoel @ Duster, arme Matthijs, ik heb geen ervaring met krentenbaard dus kan je niet helpen. ik hoop dat het Jasmijn bespaard blijft Met mij alles goed, ik ben erg blij dat we weer lekker thuis zijn en vanavond van we Tip en Lotje halen (de kippen) , heb ik natuurlijk heel veel zin in
Lief dat je het vraagt! Hij is er echt ziek van geworden. Vanmorgen om 6u werd hij huilend wakker omdat hij last van zijn mond, rug, buik en benen had. Hij is net weer in een zemelenbadje geweest, helemaal ingesmeerd en een zetpil want hij had een temp van 39,5.
@ Sjorsje: Oh muts, verstuur het dan ook gewoon via TNT haha. Ik heb nu al aardig wat verkocht via MP, maar zelf koop ik bijna nooit iets. @ QB: Jippie! FF lekker je beestje verwennen! @ Carmen: Dat blijft denk ik elk jaar terugkeren en elk jaar krijg je daar weer de kriebels van. Gelukkig kunnen jullie heerlijk van jullie kleine meisje genieten! @ Duster: Ik heb geen ervaring met krentenbaard, sorry.
Degene die het gekocht had wilde het persé via DHL want dat zou goedkoper zijn . Nou voor mij niet dus. Bij het kdv van de kindjes heerste 'n paar weken geleden ook waterpokken, maar die smurfen van ons hebben het niet gehad. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze het nu ook zouden krijgen, want dan zijn we er vanaf.
duster, heeft matthijs meerdere plekjes? dan schrijven ze volgens mij pillen voor. is volgens mij hetzelfde namelijk allebei antibiotica, maar ik weet het niet zeker. weet ook niet hoe snel de besmettelijkheid dan over is. zou ff googlen. hier hebben wij het ook niet gekregen, hoor. marleen, wat sneu dat ie nu ook ziek is. gelukkig niet volgende week. hoop dat ie snel opknapt! sjorsje/marleen, op zich is die pakketdienst goedkoper. hebben wij het toen ook mee verstuurd.
@ Sjorsje: Dan had ik toch mooi gezegd dat ik er geen service punt in de buurt zat ofzo hoor. Al die moeite voor 5,- en dat verdien je er nog niet eens aan. Nou ja volgende keer beter! Ik ga in ieder geval gewoon hier naar het postkantoor en verder vind ik het wel best ! @ Lauwie: Het is echt zielig hoor. Ze zitten ook echt overal. Ik wist niet dat ze er zo beroerd van konden zijn. Er ligt hier iemand heel theatraal te doen op de vloer omdat hij niet opschoot mocht.... Ik ga maar even achter de laptop vandaan .
Goeimorgen meiden @duster nee hoor meis. Vindt Het leuk om Te doen. Heb voor mieppie ook kaartjes @Carmen dikke knuf. Wat zullen jullie het zwaar gehad hebben toen @Marleen hoe ouder het kind hoe meer last ze hebben wel sneu voor je mannetje. Net op Je Hyves gerageerd maar zie dat je het al doet @sjorsje. Ik snap dat je baalt. Maar ti's wel een beetje de schult vannje mannetje. Want die heeft het exstra verzekerd verstuurd. Ik stuur en Koop veel bij mp en gaat altijd goed
@Petra; Was nog vergeten te reageren op je schoonvader. Jammer dat hij het weekend ook zo nukkig was :x Alvast veel plezier met de kipjes @Marleen; Beterschap voor Thomas @Sjorsje@Marleen; Mijn zus verstuurt per DHL, maar rekent de TPG tarieven door aan de kopers, dus maakt zo dubbel winst @Lauwie; Ik zal eens googelen. Matthijs heeft meerdere plekjes en heeft een drankje voorgeschreven gekregen
Goedemorgen dames! Heb nog geen tijd om echt te reageren en mee te lezen... Moet nog wat dingen voor werk afmaken voor ik richting Enschede ga. We gaan vandaag beginnen met het maken van de Tipi tent voor Tygo, heb er zin in, hoop dat het mooi wordt!!! @ set: We komen met zn drieën. Dus we zijn erbij.... @ QB: wat fijn!!! @ carmen: het is ook een heftige en emotionele periode geweest, niet raar dat je daar dan aan terug denkt, helemaal omdat het juist zo goed is uitgepakt, helemaal menselijk, misschien een reserve voorraad tissues kopen? @ petra: 1ste gedachte; tip en lotje, what the fuck is dat??? Oh kippen, hahahaha!!!! NOu ga wat doen, zodat ik daarna de boel kan inpakken en weg kan.....
@sjorsje: oh dat is balen zeg @tesske: ja meis de schrik zat er toen in en dat verdwijnt niet zomaar natuurlijk @duster: ja eerst zalf en als dat niet helpt een kuur, met de zalf zie je het zowat wegsmelten was daar zo blij mee @marleen: ach gossie @juud: let op je brievenbus hè haha ik ben aan het werk vandaag
@marleen: ach gossie! beterschap voor thomas! @qb: nou ik weet zeker dat het niet eerlijk gaat op de site. ik heb daar ook een amil over gestuurd en kreeg als reactie dat er idd eerder misbruik is geconstateerd, maar dat ze dat hebben opgelost. maar als een kindje al over de 1000 stemmen zit en sochtends om 9.00 al 200 stemmen heeft kan ik me niet voorstellen dat het eerlijk verloopt. dus ik heb het opgegeven.
oh mensen waar beginnen jullie aan met al die wedstrijdjes met babyfoto's, gaat toch nooit eerlijk. het gaat alleen maar om hoever je iedereen krijgt om te stemmen en niet meer of de baby of foto ook echt leuk is zovaak krijg ik oproepen en dan stem ik op de leukste en niet die mij overhaald, sorry
Nou straks om 10 uur ga ik beginnen bij TNT... Spannend... Vandaag en morgen in opleiding en dan donderdag helemaal zelf!
@Setteke, succes!!! Veeel plezier. @Marleen, arme Thomas, hopelijk is hij snel over het ergste punt heen. @jarige(n) gefeliciteerd!!Het is hier nog steeds heerlijk!@!
@Setteke; Succes! WEET IEMAND OF THOMAS DE TREIN NOG UITGEZONDEN WORDT OP DE TV EN ZO JA OP WELKE ZENDER EN WANNEER???????
@jenny: ach ik doe nooit mee en t leek me we eens leuk, maar was dus maar van korte duur. @setteke: succes! @duster: sorry geen idee