hier is bumba helemaal favoriet! oh ben helemaal.wat vergeten te melden! milan wilde van de week weer eens niet eten en ik vond dat hij eerst moest eten en dan pas spelen. ben ik ergens anders mee bezig en kom erug en zie dat hij zijn bord zo goed als leeg heeft.. hij zei mama hoef niet meer. ik vond het genoeg zo en hij mocht gaan spelen! loopt hij wat vreemd weg en roept: mama brood in! en wijst naar zijn sokken! heeft die kleine draak zijn stukjes brood in zijn sokken verstopt! moet niet gekker worden met die kleine wijsneus! maar moest er stiekum wel om lachen!
over vergeten gesproken: ik zette mylan gister in de hoek, want hij was weer eens stout... ga ik later de honden uitlaten en kom ik terug staat hij er nog haha oeps vergeten dus ik zei oh sta je nog in de hoek en hij volmondig JA haha dus ik ben je weer lief hij ja en komt me een kus brengen haha hij heeft dus ene kwartier daar gestaan de ei
@ Jenny haha aaah wat zielig Maar durf jij de hondjes uit te laten zonder de kids?? Pfff zou ik niet durven dan zou de boel ontploffen hier @ Rebbel haha wat slim
@ Petra, is het weer koek en (kippe)ei met je schoonvader? Ben benieuwd naar je kippies Heb jij nog fotos van vorige week?
hoi forumdinnen, gisteravond echt een drama avond gehad, had natuurlijk het hele weekend mijn best zitten doen dus dat moest er een keer uitkomen. Gisteren was besloten dat we over 5 weken weer " gezellig" een weekend weg gaan met Andy zijn ouders, nu ook met zijn broertjes-schoonzusje-nichtje maar ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb dus gezegd dat ik niet weer een heel weekend mee ga Het was ook echt het rotste moment om mij dat te vertellen, er kwam nog stoom uit mn oren van het afgelopen weekend dus ik kon alleen maar zeggen (met hele dikke tranen) dat ik echt echt echt niet wilde. @ Jenny, aaaaah die arme schattige Mylan, wat een lekker kind is het toch @ rebbel, hahaha brood verstoppen in zn sok, wel erg knap verzonnen @ juud, ik heb nog wel wat foto's van vorige week maar de meeste zijn niet zo. wat leuk om te lezen dat jullie het gisteravond zo leuk hebben gehad en nog gefeliciteerd met Angelo zijn verjaardag
Petra, wat erg dat je dan over 5 weken weer zou moeten. Wat vond Andy van zijn vaders gedrag? Wij gaan in oktober met Ard z'n ouders en broer met gezin naar Italië. Maar Ard en ik hebben al afgesproken dat we doen waar we zelf zin in hebben en niet alles doen wat de familie zou willen. Het is voor ons ook vakantie en het moet wel leuk zijn.
haha nee joh Bas was aan het opruimen en in de tuin aan het keutelen en die had niet gezien dat hij straf had uit nood de hondenuitlaten met kidz thuis (maar dan liggen ze op bed) is max 5 minuten en dan ren ik zowat naar huis haha
Ik moet altijd zo lachen om dat je m ei noemt haha. Ontaarde mama ! Grapje hoor! Maar hij luisterde dus nu wel !
marleen: haha ach ja.. en in de hoek zetten is nooit een probleem al moet ik hem er naar toe slepen.. maar braaf blijft hij altijd staan totdat ik hem weer roep maar 5 minuten later flikt hij wel weer wat anders
@ Jenny: Haha, lekker ondeugend dus! @ Petra: Over 5 weken weer met die brombeer weg... Ik kan me voorstellen dat je dat helemaal niet ziet zitten! Heel goed van je dat je dat ook gewoon gezegd hebt meis! Wat zei Andy? ------------------------------------------------------- Ik weet dat waterpokken hartstikke zielig is, maar Thomas is echt een vent hoor... Jengelen, huilen en overal om vragen. Lelijk dat hij tegen me doet als ik niet a la minute antwoord geef of is iets niet gelijk kom brengen! Pfff....
Hmmm Giulia heeft een pakje chocomelk op, een half pakje fristi, een broodje en wat droge macaroni, nu wil ze dus een fles...zal ik het geven als beloning??? Ze heeft nog geen fles op vandaag?
Dat zou ik dus echt niet doen Juud. Ze heeft aardig wat binnen en je wil er vanaf, dus dan zou ik m echt niet geven! Maar....dat ben ik he?!