beloning voor fristi en chocomel poe poe wat een opoffering haha marleen: oh echt een vent ja haha tielepiet
@jenny jeetje wat een droppie dat ie daar dan ook lbijft staan @rebel ha ha dat is wel een slim zet van je mannejte. ik verstopte me eten vroeger ook als ik op de trap moest @marleen oooo een echte kerel dus @petra oeii dat is inderdaat niet slim om het op dat moment te zeggen. kan je niet in een ander huisje. zo ben bekaf. was naar me nichtje op de fiets. maar der staat me een wind. en dan woont ze ok nog eens aan de ander kant van een hele hogen brug ble. maar het was gelukkig wel gezelig
Juud, lieve schat, Fristi & chocomel voedt al ontzettend. En daar bovenop nog eens een fles is gewoon geen slim plan. Ik weet dat het ontzettend lastig is, maar probeer je af te sluiten van het vragen en negeer het. Nu volhouden meis!!! (Ik wilde eigenlijk al gaan preken over chocomel en fristi, maar dat doe ik maar even niet).
Ach weet je die chocomelk en fristi/yoki, ze kan het hebben, ze is zo tengertjes En ze mag niet 5 pakjes per dag ofzo Ze krijgt ook sap hoor
juud: ja nu kan ze het hebben maar op jonge leeftijd veel suikers maakt later dik word er gezegt heb je sojamelk al een keer gekocht?
binna: daarom heb ik mijn fiets maar aan mijn moeder gegeven want in de auto heb ik geen last van tegenwind hihi
ik geef donique nog een a twee flessen per dag. maar ja donique heeft ook kma anders zou ze helemaal geen calcium binnen krijgen. dus hier bij de cb en kinderarts juigen ze de fles geven toe. alleen wel voor het tandenpoetsen. dus eerst fles en dan tanden poetsen. overdag drinkkt ze fruitdrankjes. (limonade, diksap, appelsap etc ) geen water dat 'blieft'mevrouwtje niet hahahahahha
Hier krijgen zo ook yomild en chocomel e.d. hoor, maar alleen na het eten. 's Morgens en 's middags een bekertje na het eten. Het maakt me dan niet uit of ze wel of niet hebben gegeten, want ze moeten nu eenmaal ook zuivel binnen krijgen. Jasper lust geen melk of chocomel, maar wel yomild. Tussendoor alleen siroop en geen dingen die vullen zoals chocomel en zeker geen 2x.
en donique eet ook niet zo denderend goed dus op die manier krijgt ze wel alle benodigde vitamientjes binnen. en ze vind het zoooooooooooooo lekker (liever zij als ik bah vieze pepti)
@ Jenny, ja heb het gekocht maar ze lust het niet, en die met vanille smaak zit meer suiker in dan in bv fristi, hebben we staan vergelijken
wij hebben een grote glazen snoeppot op tafel in het zicht, ook mylan kan dan om een snoepie zeuren om 9 uur sochtends maar krijgt hij echt niet... ergens in de middag kan hij wat krijgen als ik het hem zelf aanbied. wie zeurt krijgt niks, ja een een stuk komkommer haha
ja dat schiet ook niet op nee er is nu toch ook danoontje drink met minder suiker of zijn dit ook weer valse beloftes
De danoontjes minder zoet zitten zelfs vol suiker, dus ik verwacht die drink ook wel haha. Ik heb er nog niet naar gekeken.
Ja maar jij geeft het als melk vervanging Giuli. Vervangt haar eten door een fles dat is anders vindt ik
ja is toch wel anders ja moet zeggen dat avondeten hier de laatste tijd slecht gaat, een paar happen dat was het. overdag krijgt hij 2 keer brood, fruit, komkommer en drinken dus is geen drama maar vind zo gek
@ Bina, zij vervangt haar eten niet door de fles....want dat niet eten is al een probleem sinds ze vast voedsel mag. EN we hebben haar steeds eerst eten etc aangeboden voordat we uiteindelijk een fles gaven. Vandaag heeft ze dus goed gegeten en is het dus zeker geen vervanging voor eten! @ Jenny, ik geef nooit danoontje, is een en al suiker dus die drank zal niet veel beter zijn! Fristi is wel gedaald in suikers, die nieuwe, zeker als je het vergelijkt met yoki oid