Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    De plannen zijn gewijzigd, ze gaan nu zelfs 2 dagen uit logeren. Ik heb het er best moeilijk mee, maar ik heb het echt nodig

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Duster: Tussendoor even bellen en dan ben je vaak wel weer gerustgesteld. Je geeft zelf aan dat je het echt nodig hebt dus ik zou het er maar van nemen! Waarschijnlijk vind Matthijs het prachtig om ergens te logeren en krijgen ze allebei volop aandacht.

Nu ga ik echt afsluiten, maar was even benieuwd naar het berichtje van Duster! Doei!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mooie advertentie marleen!

@ Duster, heeeeeeeeeeeeeerlijk, geniet er maar lekker van

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Buddy wat fijn zeg even rust meid! Geniet er maar lekker van :)

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lauwie, gefeliciteerd met Huib! Hoe vond Ottilie het om te zingen, het cadeautje te geven en andere festiviteiten?

Marleen, mooie reclame, mooie kleurstelling (zijn dat jullie bedrijfskleuren of zijn ze zo mooi passend bij de bloemetjes op de foto gekozen?)

Duster, kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om je kleintjes te missen. Ik hoop dat je toch erg geniet van het kunnen uitrusten en helemaal vrij zij om te doen en te laten wat je zelf wil. Is misschien best wel weer even wennen!

Meiden die op vakantie gaan: geniet-ze!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

ha ha echt grapig. ;) wij hebben kindjes van 7 tot half 7.

maar even zonder dollen. ik wil ook dat Silver zo kort mogenlijk op het kdv is. ze is er meestal zo rond half 9 en dan haal ik haar rond 5 uur op.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @duster ik wil eigelijk aleen maar zeggen dat ik het super van je vindt. en ik hoop dat je gaat genieten en voor al rusten. en ik snap wel da thet moeilijk is. pfff ken het ook niet zo goed

tanden poetsen 2 keer. smorgens mag ze alleen poetsen en savonds poetsen eerst wij soms strijd soms niet en daarna alleen

Me schoonmoeder te oppas. weetje er gaat altijd iets fout waar ik me dan erg aan ieriteer. en ze zijn niet zo heel schoon. en ik ben een tut dus dan vindt ik dat niet zo fijn.

zoals vandaag heeft ze Silver met der blote kont op haar bed gezed omdat ze iets niet kon vinden. en nu heeft Silver dus in haar bed geplast. had ze het dekbedovertrekje verschoont kom ik net boven is haar matras ook nat. (dan baal ik zo)

en ze zijn bootschapen wezen doen. super leuk dat ze dat gaan doen. maar ze heeft Silver laten lopen bij een skate baan waar het echt vies is met glas wiet en al die elende en zo.

en daar door vindt ik het erg moeilijk. ze doet het echt wel goed hoor. en vertrouw het ook maar vindt het niet 100 % fijn.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Mijn vader is in parijs, echt knap van hem. De puchies doen het ook nog steeds goed.
    ben erg trots op hem

Hier gaan ze van 7.35 tot 17 uur naar het KDV. Ze zijn er altijd als 1 van de eersten, maar moet nou eenmaal werken

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo zal ook weer eens proberen een reageerpoging te doen, maar er is zoveeeeel gekletst...
    Dus ik weet niet of het echt gaat lukken J

Eerst even de vragen:

Welke dames hier zouden nog graag voor een derde gaan???
    Ik wil wel 3 kids maar laat ik nu maar beginnen met nr 2 maken J

Weet iemand mischien nog iets voor korting om naar Duinrell te gaan?
    Je had eerst die acties van Kruidvat maar verder weet ik het niet?

Tandenpoetsen:
    2x per dag en meestal wel dramatisch....

Kussen:
    Als ze bij ons in bed ligt ligt ze op een kussen. Dus zodra ze van kamer gaat wisselen en haar nieuwe bed krijgt krijgt ze ook een kussen.
    KDV:

Giulia gaat maandag, woensdag en donderdag van 8 uur tot 16.30

@ Miepie: Hoe voel je je nu? Nog erg depri? En heb je wel hulp van vrienden/familie?
    En wat ben je leuk geslaagd voor de kindertjes! En niet duur!

@Bina, waarom vindt je het zo moeilijk dat je schoonmoeder oppast? Is die zo anders met Silver?
    Hoe is het met je neus?

@ Petra, hoe is het met je tanden :p!
    En ik zie jullie wel met 3 kids voor me dus niet verkopen joh ;)
    Enne ben dinsdag vrij.........
    Wat heerlijk samen in een hotel wiet weet komt de 3e eerder dan je denkt (net als bij Lique..)

@ Lique, wat een leuke banner :p!
    Heerlijk vakantie geniet er maar van en maak dan gelijk de 3e maar haha :D

@ Lauwie, hieperdepiephoera voor Lauwievriend!!! En heeft ot het kado gelijk gegeven toen ze wakker was?

@ Kimm, hoe is het met jou dan? Druk druk druk?
    En hoe gaat het met Tygo en zijn gedrag? En hoe denk jij er nu over?

@ Rebbel, fijne vakantie!

@ Mik, fijne vakantie!

@ Jenny, waar stond je dan??? En wel op het goede tijdstip?? Want die wagens kom achter elkaar :p

@ Ff, hoe gaat het met het eten van Brittje?

@ Mar, je lijkt wel weer beter in je vel te zitten he? Hoe is het met je vader? En je moeder? En ik vind die grijze leuker J maar vind jasje zelf niet zo....

@ Chan, gaan jullie nu wel of niet naar Italia :D

@ Chantico, Giulia ligt al ruim een jaar onder een dekbed en schopt zichzelf zelden bloot, ze trekt hem zelfs wel eens over haar heen. Hoe was het in de stad?

@ Sjorsje, wat grappig van de Q-music haha!
    Leuk idee trouwens met 1 een dagje uit! Fijn dat je genoten hebt! Grappig dat Yossip op zijn kussen slaapt! Hoe is het met Jorja? Loopt ze al :p

@ Noura, bij ons duurde het toen vanuit Frankrijk ruim 2 weken voordat we onze auto terughadden!

@ vogeltje, wat zielig die krampjes, heeft hij daar vaker last van? Hoe is het met jou? Wat meer tot rust gekomen?
    Nou pffff meer weet ik even niet!

Wie gaan er morgen naar het zomercarnaval?

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud kijk mijn reactie boven jou voor waarom ik het moeilijk vindt.
    en me neus gaat prima. op een dag voelde ik de druk weg nemen en nu geen last meer
    en superrrrr reageer achtie

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jeetje Juud wat een reageeractie, knap hoor.
    Voor ons geen zomercarnaval. Morgenvroeg eerst werken, moet nog wat uren inhalen omdat ik gisteren vrij was en daarna boodschappen doen omdat we Jorja d'r verjaardag zondag vieren. En ze loopt bijna, haha. Ze kan net staan. Trekt zich werkelijk overal aan op, zelfs aan m'n broek. Vanmiddag was ik 'r kwijt, zat ze buiten in de tuin met Yosyp.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje, haha wat leuk :) en jammer dat je niet kan morgen :( het is zo onwijs leuk!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zoooooooooooooooo Juud, wat een reactie :$
    is gelijk een avondvullend programma om dat te lezen :p
    Heb je nou lekker weekend?

Dinsdag is goed! Blijdorp gaan?
    Wij gaan niet carnavallen want wij zijn op elkaar aan het liggen in een hotel en we gaan geen baby maken, want ik zou werkelijk een hartaanval krijgen als ik nu zwanger zou raken. Ben dus ook heel trouw met de pil
    (hoi mam, leuk dat je meeleest :D )
    Andy en ik zitten nog in onze verkeringstijd wat stappen en drank etc betreft omdat ik na 3 maanden hem te kennen zwanger was van Roos

@ Binna, ook niet leuk dat jij je er zo rot bij voelt. ik ben niet zo heel moeilijk en kan gelukkig wel vertrouwen op het feit dat de opa's en oma's op hun manier heel goed voor R&S zorgen

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, ja hoor best als het tenminste niet zulk butweer is als afgelopen week haha, mss kunnen we minimeeting doen???? WIE WIL ER MEE?
    En have fun met op elkaar liggen....Giulia is ook door pil...

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jee.. heb niet alles meegekregen, maar het zit jullie echt niet mee als ik dat zo lees heh..
    klote zeg! knuffel!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    vriendlief is bouwvak indrinken dus god weet hoe die vannacht thuis komt! ;) kreeg net al een vaag smsje van m.

@ sjorsje: wat goed dat ze al bijna loopt!

@petra: have fun! :D

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Juud, petje af voor je reacties! Het was heel gezellig in de stad, maar wel veel heen en weer geren want de ene na de andere peuter rende een kant op die niet mocht / wilde eten van de grond oprapen en opeten / viel bijna / etc etc. Dat krijg je als je met drie peuters op stap gaat, dan kun je echt niet rustig koffie drinken en bijkletsen :D

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier een eindje verderop bij de kroeg Bloomingdalefeest met hele goede muziek.... Wat jammer dat we niet kunnen gaan....

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wat the hell is bloomingdale?

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    schiet me net te binnen dat ik morgen foto's op kan halen!
    we hebben een fotoreportage laten maken van de kids, ben zo benieuwd!! :)

nooit geweten dat ik zo makkelijk op zp kon via mn mobiel! lig nu tv te kijken in mn bed en ondertussen op inet. :)

Deel Deze Pagina