Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel relax he met je tel op zp. ik lees zelfs mee op de plee :D

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik zeg: hoe meer zielen hoe meer vreugd!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bloomingdale = strandtent ergens langs nl kust en beroemd om zijn feesten op het strand.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, veel plezier in Den Bosch.

Juud, ik moet dinsdag werken.

Iemand 'n idee om iets leuks te doen met Jorja op d'r verjaardag?

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ sjors ik zeg kinderboerderij!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha! ja zo kan ik t wel beter bij houden hier! ;)

@sjorsje: dagje dierentuin! kinderboerderij is ook leuk idd!
    ik duik mn bedje in! truste!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, wat een reageeractie!!! Nou hard oefenen op vakantie en bij thuiskomst spiraal eruit, haha!! Enne, haal die condooms te voorschijn en doe hetzelfde, ontladen die handel. Vergeet niet dat het ook leuk is ;) @Rebbel, haha, nu kom je nog vaker online. Oei bouwvakkersbal, haha!@Bloomingdale, bloemendaal!!@setteke, genieten jullie lekker?@Duster, geniet ervan. Geen schuldgevoel en ga aub je bed ook in, slaap lekker bij en doe leuke dingen!!@Chantal, wat een gedoe op je werk, geniet lekker in Italie!!@Noura, nu wel de vakantiekriebels??@Petra, wat heerlijk, geniet in Den Bosch@Suze30, ik zie je af en toe meelezen, zin om mee te kletsen???Zo dames, dat was een kleine snelle reageeractie. Drukke dagen achter de rug. En nu VAKANTIE!!! Huis is aan kant, auto ingepakt, brood gesmeerd, koffiepot staat klaar. Ik drink nog even wat en ga dan naar mijn vriend in bed liggen. Rond 2 uur vannacht vertrekken we ongeveer!! En..........''..... jullie mogen mee, hahaa!!! Onee, ik neem jullie mee. Als ik het niet vergeet pak ik de laptop straks ook nog even in. Gratis internet daar, hoe ideaal??!!!?

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    AHH, grrrrrr, weer alles aan elkaar geplakt, niemand een idee hoe ik dit anders krijg, grrrrrrr

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, kinderboerderij of zwemmen??

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond meiden!

Ben de laatste dagen niet hier geweest. We hebben gister gehoord dat ze voor mijn moeder geen behandeling meer gaan starten. Ze is echt te zwak voor chemo en ze zal ook niet meer sterk genoeg worden.

We hadden gister een gesprek in het ziekenhuis met haar arts en een persoon van palliatieve zorg. M'n moeder gaf direct aan dat ze een chemokuur wel wilde proberen als ze wat zou aansterken maar haar arts zei dat hij dat afraadde. Ze zou door haar zwakke gestel zoveel last krijgen van de bijwerkingen dat dat het echt niet waard zou zijn. Hij zei dat we ons nu moesten bezighouden met hoe ze de laatste periode van haar leven wil inrichten. Dit was toch voor ons wel en behoorlijke klap ook al wisten we dat het eraan zat te komen natuurlijk.

Ze mocht in ieder geval wel naar huis als er thuis zuurstof zou zijn en die mochten we vandaag ophalen. Normaal bezorgen ze dat en dat konden ze pas maandag maar ik wilde haar direct lekker thuis hebben dus na wat telefoontjes mochten we het gelukkig zelf ophalen. Moesten wel een heel eind rijden maar ze is nu gelukkig thuis in haar eigen omgeving.

Ik heb niks gelezen dus zal ook even niet reageren, de laatste 2 dagen zijn we eigenlijk alleen maar in de weer geweest en de komende tijd zal dit nog wel erger worden. Dus ben bang dat van meekletsen maar weinig zal komen.

Ik wilde het wel even melden omdat ik al zoveel had verteld over de situatie. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@delilah: :( dikke knuffel voor jullie.. wat naar allemaal..
    Wel fijn voor je moeder dat ze nu in haar eigen omgeving is en van de laatste dingen kan genieten..

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

sorry maar heb niet echt heel veel tijd de laatste week :(

Moet deze vakantie periode meer werken dan normaal en als ik dan thuis ben nog druk met de kindjes..

maar nu nog 1 dag werken en dan 3 weken vakantie!! heerlijk!! :D

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lique...ENTER?

@ Delilah, heel veel sterkte en moed in deze moeilijke tijd! *knuf*

14. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    correctie:
    stranttent op Bloemendaal......valt het kwartje...????!!!
    Bloomingdale
    ooit was hier op het strand de beroemde Beachpop feestjes, op zondag met vette dj's en coole muziek, was echt VET altijd

lang geleden....

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ lique, ja wij genieten hier heerlijk! Vandaag natuurlijk prachtig weer en heerlijk gevaren. Kids hebben het ook super. Jij ook een fijne vakantie! :D

@ delilah, jeetje dat gaat ineens hard! Heel veel sterkte de komende tijd!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames.

@delilah jeetje meis wat een schrik voor jullie. Ik wil je een hele dikke digi knufelngeven en heel veel sterkte in deze tijd. Ik hoop dat jullie echt nog kunnen genieten van je moeder. En zei van
    Jullie

@ lique fijne vakantie en war gezelig dat we mee gaan. Stuur je ons dan ook zon. Want ti's hier gewoon kout en grijs

Nou ik gaat even in bad. Met Silver en aks ze er uit ga ik in de olie ;) weer even me huidje zacht maken

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    #177 petrabr, 31 jul 2010
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
    Ging jij ook altijd?

Goedemorgen allen,
    Ik ben weer eens eerder wakker dan de kinderen. Ben heel charmant mijn nieuwe rijlaarzen aan het inlopen :D
    Vandaag lekker naar den bosch (vanmiddag want andy is nu nog werken). iemand ideeen wat leum is daar in de buurt? ik heb al ontdekt dat er leuke rondvaarten zijn ( jaja je bent burgerlijk geworden of je bent het niet)

Voor alle vakantiegangers; heel veel plezier, geniet van de tijd met elkaar

@ Delilah, wat een afschuwelijk nieuws voor jou en je familie. Heb je nog broers os zussen? Hoe was je moeder eronder?
    Heel veel sterkte de aankomende tijd

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @petra, haha Giulia kan zo naast je lopen met haar kaplaarzen aan!

wij gaan zo maar uit bed. Moeten zoveel doen nog!

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: mylan gaat alleen vrijdag van 8 tot half 6

@juud:(
    en ja zal wel verkeerd hebben gestaan, maar een vriendin wist het allemaal zo goed haha NOT

@duster: heerlijk geniet er maar van

@delilah: sterkte meis

Ik heb vandaag een beachparty in bloemendaal maareh met dit weer????

@

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeej meid... wat erg! :(
    weet er weinig op te zeggen. heel erg veel sterkte!

ik zie dat je weer zwanger bent, hopelijk is dat een lichtpuntje nu..
    lijkt me ook erg dubbel! ik vind het ook dubbel in dit berichtje, maar toch van harte gefeliciteerd met je zwangerschap want dat is natuurlijk geweldig. :)

Deel Deze Pagina