Hoera! Ik heb de eer om de "september 2008 mama's"- topic te openen. Als het allemaal goed mag blijven gaan verwachten wij onze beeb rond 2 september
Jahoe de september topic! Wat beteken dat wij weer twee maanden achter ons hebben..hihihi wat gaat het snel! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap, hopelijk volgen er heel veel dames!
aloha iedereen! Vorig jaar mocht ik me aansluiten bij de september mamma's 2007 en ons meisje kwam in augustus ter wereld. Nu mag ik me wederom aansluiten bij de september mamma's, zal ons ukkie in 2008 wel in september komen? Alle andere september mamma's van harte! veel liefs,
hey wat super om te zien dat er weer een september topic is hoop dat er velen naar julie mogen volgen en alles goed mag gaan groetjes samantha
wauw! Ik zat er alweer een beetje op te wachten en ja hoor, nu is ie er, weer een maandje verder! Super hoor! Gefeliciteerd iedereen en geniet ervan! Oja en fijne feestdagen allemaal!
Hallo Pipo en anderen, Ik mag me hier ook aansluiten. Ook bij ons komt als alles goed gaat rond 2 september een baby! Ben er erg blij mee. Kan het eigenlijk nog niet echt geloven. Hoop dat er veel september mama's volgen. Groetjes, Vlinder79
Woehoe september mama's! Allemaal alvast gefeliciteerd,...Maar ook mezelf even feliciteren, ik ben alweer een klein maandje verder. Spannend zo die eerste weekjes. Liefs Lies
D-DATES SEPTEMBER 2008 1-----> kvptje 2-----> pipo1973, mamameike, vlinder79 6-----> anna39 Jaaaah ik mag erbij!
Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat gaat het toch weer hard! Groetjes van een juli 2008 mama in spƩ
Hey mamameike, klopt jou banner niet of de mijne? We zijn allebei 4w2d, maar jij zou nog 171 dagen moeten en ik 250!? Ben niet zo goed in tellen, wat kan er fout zijn? Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Leuk meiden: septembermama's! (al werd ik uiteindelijk een augustusmama) Doen jullie er je best voor ook een tweelingmama te "produceren"?