Goede middag dames. Ten eerste welkom aan Austin, leuk dat je hier toch komt kletsen. Mik, weet je al iets meer meid? ben erg nieuwsgierig. Hier verder alles prima, alleen wil ik het wel van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben! Maar dat doen we nog maar niet.
he meiden ja hoor vanmorgen voor een ec ho en ik heb een stip in de barmoeder. dus juichen joeperdepoepie ik heb een stip. ge lijk een foto laten kopieren. want ja ben dolgelukkig. volgens de gyn ben ik vier weken en wat dagen zwanger. ik moet over twee weken terugkomen om het vruchtje goed te zien en het hartje te zien hahahaha joepie gr mik welkom austin. thanks miranda hahahaha ben zo gelukkig met mijn stip
spannend hoor MIK! Kan ook niet wachten tot ik mijn echo krijg! nog anderhalve week! ben benieuwd hoe het kindje er dan uitziet dan ben ik 8.5 week.... xxx
Ik denk dat het dan een beetje op een klein garnaaltje lijkt! ha ha Ik moet nog een dikke week wachten, tot 11 dec. @ MamavanLuna: gefeliciteerd en welkom. Ik zal je op onze lijst zetten.
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008. *(21-7-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje - Esprit 29 jaar 1e kindje - Petrabr 31 jaar 1e kindje(?) - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje *06-08-2008: Rebbel 24 jaar 1e kindje *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje *11-08-2008: - Hopefull 30 jaar 3e kindje De lijst een beetje "GEPIMPT"!
zo er komen al aardig wat mamas bij gezellig ik las al dat er meer waren die niet konden slapen. ik dus ook niet, ik lig maar wakker, en ondertussen word het steeds een uur later. vaak word ik om 2 uur wakker en ook rond 5 uur. verschrikkelijk. gelukkig kon ik vanmorgen wel langer blijven liggen. maar nu ben ik overdag dus ook goed moe. heb vandaag ook wat krampjes, de baarmoeder zal wel aan het groeien zijn mik gefeliciteerd wat een geweldig nieuws
Ik heb juist helemaal geen slaapproblemen. Ik ben 's avonds zo moe, dat ik als een blok in slaap val. De volgende morgen wordt ik pas wakker van de wekker of van de kids. Verder helemaal geen kwaaltjes of klachten. Wat ben ik weer gelukkig. ha ha
oooh wat heerlijk dat je slapen kan. ik ben savonds ook zo moe, maar t stomme is dat ik dan niet in slaap val
dat had ik in het begin ook heel erg, maar daar heb ik nu helemaal geen last meer van,...trekt dus vanzelf weer weg! veel succes ermee! xxx
Is er ook een bepaalde termijn wanneer je op je werk moet vertellen dat je zwanger bent? Dat vraag ik mij af, want de vorige keer moest ik het al snel vertellen omdat mijn collega wilde ruilen in de herftvakantie. En dat was net de week dat ik uitgeteld zou zijn. Nu wil ik het nog even een aantal weekjes voor me houden, mede omdat mijn verlof er net officieel opzit. Lastig allemaal hoor.
ik heb het vorige week op mijn werk verteld omdat ik eigenlijk voor 3.5 weken naar Hong Kong moest voor mijn werk, daar had ik natuurlijk absoluut geen zin in dus heb ik het verteld zodat ze er rekening mee zouden houden, nu mag ik zelf bepalen of ik ga en zoja hoe lang. dus ik was er best wel vroeg mee. maar kan me voorstellen als je net officieel terug bent van verlof je daar wat voorzichtiger mee bent. xxx
Mijn collegatjes (2 stuks) hebben die 16 weken voor mij ingevallen. De bazin vond het niet nodig om vervanging voor mij te regelen, te veel gedoe met inwerken enzo. Als ik dan nu weer kom vertellen dat ik zwanger ben, weet ik niet of ze daar blij mee zijn. Van mijn man mag ik mij daar niet druk om maken, dat moet mijn bazin maar oplossen. Wij kunnen er natuurlijk ook niks aan doen dat het de vorige keer zo is afgelopen. Als alles goed was gegaan was ik nu natuurlijk ook niet weer zwanger geweest. Anders moeten ze nu maar wel vervanging gaan regelen, is wel makkelijker voor mijn collega's.