Hi lieve meiden! Het word hier gezellig druk zeg @Alle nieuwe mama's in spe,van hart welkom en tuurlijk GEFELICITEERD! @Dootje,wat verschrikkelijk meissie,ik wens je heel veel sterkte! @Austin,.ik heb nog helemaal geen foto's gemaakt van mn buik,ik zal er echt eens mee gaan beginnen,het gaat best hard nu.... Verders heb ik dezelfde kwaaltjes als jullie,weinig slapen,heel erg moe,misselijk,en sinds eergister buikpijn,dus dan weten jullie wel hoeveel zorgen ik me maak,ik word gek van mezelf,maar nog geen bloed verloren dus afwachten! Her werken lukt me ook al bijna niet meer(erg heh),ik heb zo'n last van mn rug en benen(sta de hele dag),ik denk dat ik wat minder ga werken,het is wel vroeg maar dit is ook echt niet leuk,als ik thuis kom dan is het weer gelijk brullen Wat zeggen jullie er van? Liefs Dais... xxx
Littleme, ik was degene met die buikpijn. Heb het eigenlijk alleen als ik wakker word 's morgens. Maar bedankt voor je antwoord! Zo leren we weer heel wat! Wat fijn voor jullie dat jullie kindje het goed doet! @ Jikke, gefeliciteerd met je zwangerschap en je verjaardag nog! Jullie 5e kindje, leuk hoor! @ duha, vervelend die buikpijn. Hopelijk trekt het snel weg. En die echo, toen ik belde zei ze dat ze het altijd met 9 weken deden dus.... En jij de 13e uitgerekend? Ik de 11e, maar ben 2 dagen korter dan jou. Ik heb gekeken met de draaischijf van het veilig zwanger boek. @ muis, heel veel plezier bij het uitje met je vriendinnen. En ik hoop ook dat mijn onzekerheid minder wordt na een echo. Hebben jullie al van die zwangerschapsdozen aangevraagd, de blije doos enzo? Ik durf dat dus ook nog niet te doen. Wacht daar ook nog maar even mee tot na de 9e januari. heb al goed gespaard voor MvM vanmorgen. He tis niet helemaal handig dat plassen in die kan, maar daar zal ik wel handigheid in krijgen hoop ik! Jullie nog tips en trucs daarvoor?
@daisy, ik zou inderdaad proberen om iets af te spreken op het werk. Misschien kun je meer zittend werk doen ofzo. Dit is zeker niet leuk. En wie weet hoe je je over een paar weekjes voelt. Oh ja en buikfoto's heb ik ook nog niet. Heb wel het idee dat mijn buik wat groeit. Mijn spijkerbroeken zitten echt niet lekker meer. Ik trek broeken aan die me eigenlijk te groot zijn. Anders heb ik 's avonds ontzettende buikpijn. Hetlzefde geldt voor maillots, die doen me ook pijn. Dus misschien toch maar tijd om dit weekend een fotootje te maken. Altijd leuk natuurlijk!
Alieke: ik heb het juist bij het laatste beetje uitplassen, voel het echt wringen dan zeg maar *lol* wat een details! Maar zo weet je in ieder geval dat 't geen kwaad kan. Helemaal vergeten om de nieuwe mama's ook te verwelkomen hier... Bij deze
oi hoi Ik pas mijn broeken ook al niet echt meer. Bedankt voor de lieve reacties over de site van mijn kleine manneke. Veel liefs Annika
Heb je geen kan er bij gekregen dan? Ik kreeg een soort van maatbeker om in te plassen en dan schenk je t zo in de fles!
zo hee jikke, de 5e! zeker een drukke boel! gefeliciteerd, en welkom daisy, oei kan me je angst voorstellen, maar je hebt natuurlijk er wel 2 inzitten en dan zal het groeien dubbel zo hard gaan, dat is mischien wel waar de pijn vandaan komt. volg je gevoel en ga gewoon iets minder werken, kan best zijn dat je over een paar weken je weer beter voelt. sterkte ik heb geen buikfotos. heb er nog wel wat in mijn album staan van de vorige zwangerschap. als ik wat meer eet zoals afgelopen dagen zit mijn broek wat strakker, maar heb niet het idee dat het al van de zwangerschap is. het is gewoon nog een rolletje van de vorige
Hallo meiden goedemiddag! @ Dootje meid wat verschrikkelijk! ik denk aan je! veel sterkte toegewenst in deze vreselijke tijd! Dikke x en knuffel!
nog 5 dagen hihihi! @ daisy ik ga proberen om de 2 weken een foto van mijn buik te maken, dan is het het beste te zien denk ik! @ littleme he meid dat is natuurlijk super fantastisch nieuws he! @ jikke gefeliciteerd met de 5de aanwinst aan jullie gezin! @ Rebbel da's mooi dan kan je lekker alle tijd nemen om eens lekker op adem te komen! geniet ervan! xxx
@esprit, ja hoor ik heb wel een kan erbij gekregen. Maar dan nog. Ik heb de handigheid nog niet echt gevonden moet ik zeggen.
@Aliek,zal niet meevallen om zittend werk te doen,alles is staan bij ons.. Maar ik heb het er wel met mn werkgever over,wil echt aan mezelf denken nu! Ja laat ns wat mooie foto's zien van je buikje! @Noura,dank je meis,het is ook zo maar ik voel me gelijk weer lullig als ik minder ga werken snap je,maar boeiend want ik moet aan mezelf denken,haha.... Zet jij er wel foto's in van je nieuwe zwangerschap? Wat een prachtige foto's heb je btw! @Annika,ik heb ook ff jullie site gelezen,wat een mooi manneke,en wat oneerlijk dat Youri* niet bij jullie mocht blijven,ik hoop dat Merel* en Youri* samen aan het spelen zijn... Ik heb ook een berichtje achtergelaten...... @Littleme,superblij voor jullie! @Austin ,goed ideetje,misschien doe ik ook mee,ik ben nogal vergeetachtig maar ga mn best doen oke,ik zal morgen vast een foto in mn album zetten! Niet schrikken heh,hahahah... Dikke kus....
Oh wat erg meiden, ik ben zo moe en lijk alleen wel zaagsel in m'n hoofd te hebben. Ik lees hier een aantal pagina's bij en weet na 1 minuut al niet meer waar het over ging. Wat hierboven stond weet ik nog net Regelmatig foto's maken is erg leuk. Ik doe het nu elke week, zie je goed hoe je buik etc. verandert.
Dootje: heel veel sterkte voor jou, lief dat je met ons mee blijft lezen,d at zal niet gemakkelijk zijn. Annika: wat een mooi en lief mannetje, jammer dat hij niet bij jullie mocht zijn. Chantico en Muis: Moed houden meiden! Ik kan ook niet in glazen bolletje kijken natuurlijk, maar hoop wel dat het gewoon allemaal lekker gaat verlopen in de komende dagen en dat het bloeden stopt. Over MvM: ik had zo'n kan gehad maar die was nogal breed, heb nu een ovale maatbeker gekocht, superhandig! Ik ben ook al anderhalve week aan het 'sparen' kost geen moeite. Alleen de discretie vond ik wel briljant, ze zijn alleendiscreet als je gras in de tuin zou hebben. Jeetje wat zijn die dingen groen, dat valt toch meteen op. Met mij gaat het goed, ben alleen sinds twee dagen heel de dag wee-ig/misselijk. En ben echt iedere ochtend belachelijk vroeg wakker, zo tussen 4 en 5,... We hebben het aan wat mensen verteld en heb al wat cadeautjes gehad. Iedereen reageert superleuk! Ik ben ook aapiesblij, maar zal pas superblij zijn als ik ons wuppie heb gezien en het hartje klopt,.. Fijn weekend allemaal!
Gefeliciteerd Loutje Klopt het dat er ondertussen al 3 Laura's bij de augustus-mama's zitten? ( ik ben er in ieder geval één van... )
Hallo! hier ook een augustus mama! Ben uitgerekend op 21-08-2008! Een dikke proficiat voor alle andere aanstaande moeders.
Alle nieuwe augustusmama's gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb weer wat bruin in mijn onderbroek. Ik maak me er eigenlijk al niet meer zo druk om Het zal er wel bij horen schijnbaar.
Ik ben nog steeds zo misselijk, duizelig en moe pfffffffffff. Ik kan al een paar dagen geen eten binnenhouden, amper net een beschuitje maar daar blijft het dan ook bij, ben nu al 1.5 kilo afgevallen in een paar dagen tijd, ja geen wonder eigenlijk als alles er direct weer uitkomt Ook nog erg duizelig, ik sta te zwieren en te trillen op mijn benen, rood hoofd en heel erg moe, ben vanmorgen om 11 uur opgestaan maar kan nu alweer slapen, mijn ogen vallen gewoon dicht. Denk dat ik samen met mijn dochter om 8 uur op bedje lig vanavond. Als dit volgende week nog zo is dan denk ik er heel hard over even naar de huisarts te gaan ten eerste mijn bloeddruk op te laten meten (denk zelf dat hij te hoog is) en of ik wat tegen de misselijkheid kan krijgen, want dit is echt niet langer uit te houden zo.....
daisy ik hoop ook dat Merel* en youri* vriendjes zullen worden. passiepaard heeft erg bedankt dat je de site gezien heb. Veel liefs Annika ps voor alle misselijke onderons als het echt uit de hand loop heb je van vsm puur mama lijn iets tegen de misselijkheid en anders via de huisarts emesafene zetpillen vragen. BLijf er niet telang mee rond lopen heb er zelf iets teveel ervaring mee.