@Ellen, lekker een masseur. En morgen weer. Wat een luxe zeg. Sterkte met afscheid nemen van Chris. Hopelijk heeft hij het naar zijn zin in Frankrijk! @Aykietje, beterschap. Dat is niet zo mooi een infectie. Hopelijk knap je snel op. @alieke, hoe is het vannacht gegaan? Beetje kunnen slapen? @Denice, fijn dat het goed gaat. En geniet je nog lekker van jullie meisje? @Linka, volgens mij komt het door de vocht hoor die vingers. Heb ik ook. En er zit echt duidelijk vocht in. Dus even vol houden nog! Bij mij werkt het wel als ik een beetje ga bewegen met mijn vingers. @Babsi, nog even snel klaar maken die koffer. Heb je zo gedaan hoor! @Naat, als je dit leest. Lekker he die morfine prikken, ja je moet wel slapen, anders kom je nooit die bevalling door. Succes. @Binna, wat leuk dat je oude buurmeisje ook zwanger is. En dat de moeders allebij op dinsdag gaan oppassen is helemaal grappig! @Kimm, balen dat de temazepam niet werkte, misschien overdag even rusten? Zo volgens mij wordt als het aan jullie ligt 08-08-08 een drukke dag voor de VK en ziekenhuizen. Ik wil absoluut niet op die dag bevallen. Mijn moeder is dan jarig. En mijn man gaat dan voor de eerste keer dit jaar met zijn auto racen. Dus dat komt echt niet uit. Als ik aan het bevallen ben of net bevallen ben gaat hij niet natuurlijk! Vannacht echt heerlijk geslapen. Er maar 1 keer uit geweest om te plassen. Dat is echt een unicum. Heerlijk. Verder vanochtend wat spierpijn in mijn buik, wat dat dan weer is. We wachten rustig af!
Ja, herken ik teveel als ik wakker ben auw, even bewegen en onder koud water dan gaat het beter, klopt, dacht ik al, toch fijn met tips En Naat, gelukkig word je geholpen, tjeetje, pijn is niks idd! Sterkte! Queen, gefeliciteerd met je uitgerekende datum, hihi! Spannend! Als ik goed heb heb je nu kleine kans op spontane gebroken vliezen omdat je eerder spontane gebroken vliezen hebt gehad.... Weet niet zeker!
Lique, gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker gaan genieten hoor! Delilah, succes! Naat, spannend hoor. Hopelijk helpt de morfine goed en mag jullie kleintje ook snel komen. Hier een hele goede nacht gehad. Geslapen van 12 tot 8, toen pas plassen en toen weer geslapen tot bijna 10 uur. Heerlijk zeg. Al had ik toch ook wel willen bevallen. Het is heel rustig hier in mijn buik. Moet zo naar de vk, ben benieuwd wat zij zegt. Hopelijk een ander dan de vorige keer. Die wil ik niet weer hebben Enne, ik wil ook best de 8e bevallen. Het is volle maan volgens mijn schoonouders donderdag, dus dan zou het best kunnen
Nee het is de 16de volle maan, dus dat kan niet! Zie http://hemel.waarnemen.com/moon/moonphases_2008.html
@Linka; Thanx! Heb alleen geen idee meer hoe het voelt als je vliezen breken... bij Jamie had ik dan ook bijna geen vruchtwater verloren omdat hij volledig klem zat met zn hoofdje in mn bekken. @Aliekeleppink; Ook nog volle maan? Nou, dan moet dat wel goedkomen voor vrijdag, haha! Ik ben voor! @Sjorsje; Suc6 bij de gyn vanmiddag! @Happy1980; Heerlijk zeg, zo'n lang nacht! Is lang geleden dat ik echt goed heb geslapen.. zal ook wel weer even duren voor ik weer een hele nacht kan slapen straks met beebje erbij, hihi! En idd, zal wel druk worden vrijdag met alle bevallingen! Xx
@Linka; Ja klopt. Dat werd uiteindelijk een ks omdat zn hoofdje klem zat... idd, we wachten maar af, zie wel hoe het loopt. Beebje zal er hoe dan ook uitkomen! Xx
Ach, als het dmv persen nu wel lukt, dan graag! Om van een ks te herstellen met een kleine van 2 jaar in huis is ook niet echt handig denk ik.. als het dan wel via de 'normale weg' wil, ben ik natuurlijk wel weer sneller op de been, en dat is me ook heel wat waard! Xx
hallo allemaal, daar ben ik ook maar weer eens. @ MyAngel & Lique gefeliciteerd ! @ de rest : bedankt voor jullie lieve reacties en knuffels, jullie zijn schatten. @ Linka, Ik heb dat ook, komt inderdaad door vocht in je vingers @Kimm, Ik heb dat ook op die temazepam, in het ziekenhuis vertelde ze me dat je er inslapers en doorslapers van hebt. Dus waarschijnlijk krijgen wij de inslapers. @esprit: hoe is het met jou meid? Verder heb ik mezelf emotioneel weer bij elkaar geraapt (wat een drama) en ga weer verder waar we gebleven waren. Het is jammer dat je overgeleverd bent aan de nukken van de gyn. die op dat moment dienst heeft. Helaas heb ik geen "eigen" gyn, want ik ben pas zondag officieel overgedragen en op zich mag ik nog steeds met m'n eigen vk bevallen. Al met al is er dus niks duidelijk. Ze hadden nogal rare redenen om gister niet in te leiden, want de kans was groter op een keizersnede als ze gaan inleiden volgens hun. Nu geloof ik dat ook wel, maar als ze morgen gaan inleiden is dat toch hetzelfde of ben ik gek? Ik denk dat het gewoon niet zo goed uitkwam ofzo.... Persoonlijk hoop ik niet op de 8e te bevallen, maar als het wel zo is, dan maar wel. ik probeer er maar het beste van te maken. Ik ben wel het langst overtijd gelopen van iedereen (is dat even boffen ) Straks komt m'n broertje en we gaan even gezellig in de stad lunchen om mijn zinnen te verzetten. Nou meiden succes met eventuele bevallingen en de rest een fijne dag allemaal. Ik waggel nog even verder! liefs Philly
Philly, idd, je bent nu langste die overtijd is! Bah! Ik hoop dat toch snel gaat gebeuren en hele fijne dag met je broertje!
Philly, ja jij loopt al het langst van iedereen. Hopelijk nu toch eindelijk ook actie bij jou! Geen volle maan dus. Hebben mijn schoonouders me weer wat wijs gemaakt :S Ach ja we zullen zien. Queenbee, hopelijk lukt het nu wel op de 'normale' manier. Ik kom net bij de vk vandaan. Kindje had het nog prima naar zijn zin in mijn buik. Hartje heel regelmatig, groeide mooi, lag mooi. Ze zei ook dat kindjes die een goed kosthuis hadden vaak de tijd wel gingen uitzitten. Dus ben bang dat ik ook nog wel een tijdje moet lopen. De kleine vind het veel te gezellig bij mij. Maar ik zou het ook wel gezellig vinden als het er nu eens uitkwam. Al mag ik nog niet klagen. Ben nog geen 40 weken. Moet pas volgende week vrijdag terugkomen. Ze hadden het erg erg druk. Dus laten we hopen dat die afspraak niet meer hoeft.
Philly: Spannend hoor. Mijn dochtertje kwam met 40 weken en 4 dagen, erg spannend allemaal. Het is vandaag in ieder geval een heerlijke dag om buiten iets te doen. Tenminste hier is het heerlijk. Ga straks even een beetje tuinieren en vanmiddag moet mijn zoontje naar de kapper. Iedereen een fijne dag!
!! BUDDYNIEUWS !! Kreeg zonet dit smsje van Delilah; Ik ben mama! Vanmorgen om 9.20 is onze zoon geboren Wesley ruim 7 pond en 52 cm. Uitgebreid verslag volgt nog. x Lay Is allemaal snel gegaan hoor, gisteravond braken haar vliezen en vanmorgen al bevallen, super! DeliMama en DeliPapa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Wesley! Geniet ervan met zn 3tjes! Knuff voor jullie! Xx