Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey binna, wat lief dat je het vraagt! het gaat hier goed hoor! heerlijk om verlof te hebben. merk dat het me wel meer moeite gaat kosten om mee te lezen en schrijven. ben nogal met mezelf bezig.. :oops: niet omdat ik me slecht voel hoor, maar heb daar ineens behoefte aan. beetje aan het afzonderen ofzo. knap dat jij nog zo reageert op iedereen!
    ben heel benieuwd naar je box. kun je niet vast een foto plaatsen?

joy, wat vervelend meid! ik wilde dat ik een oplossing voor je wist!

zo gezellig met mijn moeder naar de vk. ben benieuwd hoe het met mijn bloeddruk is.

fijne dag allemaal!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ lauwie nou hij is helemaal uit mekaar dus ziet er niet uit op de foto. zal we even een foto zoeken van hoe hij er uit zag.
    gezelig met je moeder samen naar de vk. nu ook nog een goede bloeddruk en je dag is weer geslaagd.

@voor de geen die nieuwschirg naar de box zijn. dit is niet die van mijn maar ik heb er ook zo een en die ben ik aan het verfe tis een link naar mp
    http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1

liefs sabrina

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    zwart en fuchsiaroze las ik? gaaf! zag op de foto's dat jullie veel fuchsiaroze hebben. mooi hoor! leuk ook zo'n echte meidenkamer!
    scucces met klussen en zie de foto's wel verschijnen (de oude of nog wat geduld tot ie weer in elkaar zit)!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ lauwie heb net de link bij me vorige bericht gezed. over de box. wij hebben in ons hele huis de kleuren wit zwart en fuchia dus vandaar en omdat het een meisje wordt konden we haar kamertje ook zo doen

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    !! BUDDYNIEUWS !!

Kreeg net weer een sms van Delilah;

Ik had net een heel verhaal voor op het forum ga ik er af dus sms jou maar even! Wij zijn in 't ziekenhuis belandt vanmorgen en ik moet een nacht blijven met de kleine man omdat hij de vacuum is gehaald erg lang verhaal dat typ ik morgen wel ff! X

Xx

6. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Papa's en Mama's gefeliciteerd met Ayoub, Djim en Wesley.... t gaat lekker met de jongens

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Alle nieuwe mamma's en pappa's GEFELICITEERD !
    En geniet ervan !

@ Lauwie hoop dat je bloeddruk goed is.
    De mijne niet.
    Dus ik ben overgedragen aan het ziekenhuis.
    En moet na de bevalling ook minimaal 1 nacht blijven.
    Balen !
    Maar het is niet anders.

Succes vanmiddag.

Hebben er ook meiden last van tintelende vingers s'avonds?

XX

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ben net terug van de gyn en ik ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk 110/70, hoofdje ligt beneden, hartje klopt normaal en vruchtwater is ook nog voldoende. Volgende woensdag terugkomen, alhoewel ik hoop dat dat niet meer nodig is.

@Joy wat een gedoe zeg. Ik hoop dat je oppas voor je kindjes en de hond kan vinden.

9. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou me dochtertje is geregeld en de hond ook nu me zoon nog .Heb zijn behandelgroep gebeld en die moeten maar wat regelen dat hoor ik vanavond dus pas.
    Ergens hoop ik dat ze vanavond of vannacht nog zal komen dat zou veel fijner zijn.
    Heb er helemaal geen zin in wie weet hoe lang ik daar moet gaan liggen wachten zeg :rolleyes:

Sorry van ego berichtje :cry:

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    @ joy72 kun je niet met je gyn overleggen en de situatie uitleggen.
    Daar moet hij toch begrip voor hebben?
    Misschien dat ze kunnen inleiden ofzo.

Groetjes

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn hoor dat je hebt geregeld voor hond en je dochtertje, nu duimen voor je zoontje, het is allemaal zo vervelend voor je :( Dik knuff van mij!

Helemaal geen familie in Nederland?

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @bumba ze weet me situatie heel goed maar ze heeft echt liever dat ik opgenome word .Anders moet ik paar keer per dag een ctg komen laten maken .Dus ze zal toch wel haar zorgen erover hebben alleen raar dat ze er zo vaag over doen allemaal.

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Dankje wel linka nee me hele familie zit nog in amerika dus die optie valt echt af.
    Van het weekend gaat vriendin die bij de bevalling zou zijn op vakantie ze had haar vakantie al ingekort van week naar weekend.Dus die valt ook weg en andere vriendin vangt joy nu op en de hond.
    Ja en voor me zoon is het gewoon stuk moeilijker om oppas voor te vinden die laat je ook niet zomaar bij iedereen achter.
    De hulpverlening moet maar wat regelen daar zijn ze tenslotte ook voor .Maar dat hoor ik straks wel.

Moet me tas nog in gaan pakken :oops: hah had ik al die tijd nog niet gedaan word nu wel heel erg tijd dat ik dat ga doen.

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @bumba inleiden gaat echt niet ze ligt in stuit en is teveel risico voor het kindje ze kunnen me hooguit strippen maar of dat zal lukken is ook maar de vraag.
    En keizersnee willen ze zo lang mogelijk uitstellen in mijn situatie omdat ik dan helemaal uit de running lig

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje, zit niet mee he meis! De hulpverlener zal wel de oplossing hebben voor je zoontje want zo werkt het niet idd en je kan hem ook niet meenemen, zucht, ik leef heel erg met je mee! Sterkte en ga maar lekker rustig inpakken!

Knuff!

16. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Delilah: gefeliciteerd met Wesley!!

@Joy: heel veel sterkte meis! Ik duim voor je

Ik heb al 2 keer schoon ondergoed aangetrokken vandaag... Om 16:00 verloskundige.. maar even vragen of het afscheiding is of vruchtwater. Kindje is zover ingedaald... het gutst er vast niet meer uit.

Zeg a.s. mama's.. er moeten nog wat meiden bij hè?!

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @binnabinna
    zat me ook al af te vragen waar tammie is...

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    !! BUDDYNIEUWS !!

Weer ff een smsje van Delilah;

Nou het is nog een heel verhaal hihi. Kom morgen wel ff op het forum. Jij sterkte en ik wacht je sms met spanning af! Gr aan de meiden!

Wie weet kan zij morgen nieuws over mij neertikken, hihi!

@Joyce; Jeetje meis, da's niet niks. Voor jou een dikke knuff! *KNUFF!*

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hoe gaat het nu met jou dan?

Joy; Fijn dat er een klein beetje oplossing komt, hopelijk kan de hulpverleningiets voor je mannetje doen en kun jij naar het zh, en dan ook nogstuit. Het zit jou echt niet mee! Ook nog een knuffel van mij!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Passiepaard; Gaat goed hoor, nog geen tekenen van een komende bevalling in elk geval. Kan natuurlijk maarzo veranderen, maar tot nu toe blijft het bij pijnlijke liezen, zeurderig ongigevoel, wat slijmverlies waarbij ik soms het idee heb dat er een klein propje uitkomt :oops:, af en toe een harde buik en dikke vochtvoeten. Dit is nu zo vanaf zaterdag. De gyn heeft me gister gezegd dat ik alleen maar hoef te bellen als ik gebroken vliezen heb en/of als ik regelmatig weeen/harde buiken heb, dus zolang ik dat nog niet heb bel ik ook nog niet. Ik wacht 'geduldig' af...

Xx

Deel Deze Pagina