Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @delilah: gefeliciteerd met Wesley!

@Binna: mooie box hoor, heb ik nog niet zo vaak gezien. Ik vind de kleuren zwart en fuchsia ook erg mooi staan bij jullie.

@Miranda: wat een schatje zeg, kom maar op met die foto's hoor. Hartstikke leuk om te zien.

@Happy: ik hoop het ook, maar nu zal de teleurstelling minder groot zijn als het niet zo is, omdat ik nu in m'n achterhoofd heb dat ze me voor het zelfde geld weer naar huis sturen.

@puck/ buddy: Olivier alweer 2 weken, gaat snel he! Hoe gaat het allemaal? Hebben jullie al een beetje een ritme te pakken?

@Lauwie: meestal aan het einde van de zwangerschap raak je wat meer in jezelf gekeerd. Ik denk om je goed voor te bereiden op wat gaat komen ofzo. De natuur regelt het allemaal wel

@ Bumba; ja ik denk dat die tintelingen door het vocht kunnen komen. Ik heb het ook 's avonds en in bed ook vaak.

@ Joy: jeetje meis, ik zou willen dat ik iets voor je kan doen. Hopelijk is de opvang voor je zoontje ook geregeld en kun je met een rustiger gevoel naar het ziekenhuis. Succes en ik hoop voor jou dat de bevalling zich snel aandient!

@Elle: ik doe m'n best, maar ze wil er nog niet uit... :(

Nou ik heb wel even genoten van m'n middagje in de stad. Lekker een bagel gegeten met brie en walnoot en honing en een smoothie en een carrot cake (ja als je het doet moet je het goed doen hihi)
    Vanmiddag even met een boekje in de tuin gezeten en ik moet zeggen m'n moraal is weer een beetje terug. Ik kan er weer even tegen! (nou scheelt het ook dat ik vannacht onwijs goed heb geslapen, van 23.00 tot 6.30 en van 7.00 tot 9.30!)
    Straks ga ik lekker burrito's maken mmm.

fijne dag nog

liefs

Philly

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, ben blij dat je nu weer wat beter voelt dan eerst, rust maar uit!

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Joy: jeetje meis wat een geregel! Hoop dat je snel ook oppas voor je zoontje hebt!

Philly/buddy: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Een beetje tijd voor jezelf doet vaak wonderen! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen!

Hier gaat het ok. Ja het ritme begint een beetje te komen. Ik kan ook steeds meer wat ook erg fijn is! Morgen gaan we lekker met Olivier naar de markt, lekker pronken hahaha! Het is zo'n lekker ventje!

Hij wordt weer wakker....

Meiden: sterkte allemaal! Zouden er nog meer baby's geboren worden vandaag....? Ben benieuwd!

Waar is Arri trouwens of heb ik iets gemist?

Liefs!

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Joy, fijn dat het nu allemaal redelijk geregeld is.
    Kan me zo goed voorstellen dat je met je handen in het haar zit. Een heel vervelende situatie meid!
    Is er wel iemand bij je mocht je dit weekend gaan bevallen? Aangezien je vriendin dan weg is?

Puck, lekker pronken. Wou dat wij al zover waren ;)

QueenBee, afwachten, dat woord heb ik lange tijd niet zovaak gehoord en gebruikt als de afgelopen 2 weken

Philly, heerlijk zeg even tijd voor jezelf. Doet je altijd goed he

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Je voelt eerst hik toch in je buik maar nu zie je ook buik bewegen als baby hik heeft, vind ik wel geinig :) !

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Queenbee; Gefeliciteerd met je 40weken!

@My Angel; Eindelijk kan je nu gaan genieten! Gefeliciteerd met jullie zoontje!

Hoe zou het met Subke gaan? Heeft zij ook een buddy?

@Lique; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@Naat; Wat fijn dat ze in het Zh eindelijk iets aan de pijn gaan doen

@Aliekeleppink; Fijn dat alles goed was bij de VK

@Delilah; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

@Joy; Het zit je niet echt mee. Ik hoop dat het lukt om ook voor je zoontje nog iets te regelen. In gedachten zijn wij in ieder geval bij je. Heel veel succes in het ZH.

@Sjorsje; Gelukkig was alles goed bij de Gyn

@Lauwie; Hoe was het bij de VK?

@ElleNy; Hoe was het bij de VK?

Ik ben vandaag ook bij de VK geweest. Heb gevraagd of ze wilde strippen, maar dat doen ze pas vanaf 41weken :( . Heb wel een inwendig onderzoek gehad, maar had nog nauwelijks ontsluiting. Wel voelt het week aan, dus strippen is volgende week waarschijnlijk geen probleem. Verder was alles goed, dus we wachten maar weer rustig af.....

Groetjes Silvia

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, wij moeten allemaal rustig afwachten, heb gevoel dat Binna, Kelly en ik de laatste zijn? Kan mij wel vergissen, hihi!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tja dat gevoel heb ik ook.maar komt goed.

@philly ben blij dat je vandaag zo'n goedidag hebt gehad. en dat je je weer beter voelt

@duster wel jamer dat ze je niet willen strippen maar ja ook wel een beetje begrijpelijk

@debbie heb haar even gesmst en het gaat goed met haar.ze had alleen de laaste dagen wat zwaarder dus vandaag dat tammie niet op het forum was

@elleny en hoe was het bij de vk.

liefs sabrina

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    @binna, wat een leuke box! ben heel benieuwd naar het eindresultaat. hoeveel moet je nog doen? leuk alles in die kleuren!

@bumba, wat balen dat je bloeddruk niet goed is! hoeveel is ie gestegen? (wat was het vorige keer ook alweer?) gaan ze ook inleiden of maken ze zich nog geen zorgen voor je baby? mijn bloeddruk was hetzelfde (de onderdruk dan, maar daar gaat het ook om 135-85) rustig aan blijven doen, maar verder niets aan de hand. ze zei trouwens dat je je bloeddruk ook niet altijd met rustig aan doen naar beneden kunt krijgen. ik word wel eens met een slapende hand wakker, maar heb het niet 's avonds. heeft dat niet ook met je bloeddruk te maken? balen dat je aan de gyn overgedragen bent. succes ermee!

@sjorsje, fijn dat alles goed is!

@joy, fijn dat je het probleem al gedeeltelijk opgelost hebt. sterkte met de rest oplossen!

@elle, hoe was het bij de vk?

@philly, wat fijn dat het weer wat beter gaat! carrotcake! hmmmmm! krijg er ook zin in!
    heb jij ook dat je wat meer in jezelf gekeerd raakt?

@puck, fijn dat er wat ritme in komt! verheug me ook enorm op uitstapjes met de baby!

@duster, verweken is al een begin! wie weet is het volgende keer al niet meer nodig!
    bij de vk was het prima. alleen die ellendige schimmelinfecties ben ik echt spuugzat. verder voel ik me prima en met de baby gaat t ook goed!

@linka, zet mij ook maar in dat rijtje hoor! gaat hier ook nog wel ff duren denk ik. gelukkig heb ik ook nog wel geduld. en jij?

schrik me te pletter! vliegt hier in de kamer ineens een duif boven mijn hoofd! zag het niet aankomen. hij zit nu op de kast!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ lauwie dat is zekker schrikken van die duif.

ik heb nu het ergst klusje gehad. de box spijltjes. dus nu de grote stuken en een paar spijltjes nog. ja ik ben ook erg beneiuwt naar het eind resultaat. jammer is alleen dat we hem mischien niet eens meten neer zetten.omdat we nu de wieg nog benden hebben.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Vandaag is Roos weer in bad geweest, was wel nodig want ze had iets teveel gedronken wat er weer uitkwam dus de melk zat overal in haar haar. Ik ben vandaag voor het eerst alleen met de auto boodschappen wezen doen, dat was echt super superleuk! Er waren zoveel mensen die even wilde kijken en ik natuurlijk supertrots achter de kinderwagen

voor alle nieuwe mama's : van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby.

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hhiiiihi Lauwie een duif binnen, schrikken maar ook wel lachen, tenzij die van schrik alles onder kakt!

Ooohhh wat is Roos een dotje, en vanmorgen zag ik Laureen al voorbij komen. Zwijmel zwijmel,...

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ahhhh petra wat een schatje

14. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    hoi hoi

Bij de vlos was het allemaal prima. Even gecheckt of het vruchtwater was maar nee hoor, gewoon heel waterige afscheiding. Bloeddruk was weer prima dus volgende week een nieuwe afspraak.... AAAAH... hahahaha.. nee hoor.. ben pas 38 weken dus ik hou nog rekening met nog 4!

Iedereen een heel fijne avond!

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh wat hebben jullie weer veel gekletst de laatste dagen, heb niet alles kunnen lezen... ben met eten bezig en wie weet word anissa zo wakker.

lique delilah en my angel gefeliciteerd met jullie zoontjes!

en verder zijn er vast nog meer bevallen.. vermoed ik, iedereen gefeliciteerd!
    wou dat ik de tijd had op alles te reageren en terug te lezen.

ik had al verteld dat anissa onrustig was, en veel wakker werd, op een bepaald moment sliep ze alleen nog bij mij en zo gauw ze in bed lag werd ze binnen 10 minuten wakker en huilen.
    zaterdag nacht had ik zo veel pijn bij het voeden wat steeds erger werd en ik kreeg het al benauwd bij het aanleggen, zat zowat te huilen.
    dacht eerst dat het aan het aanleggen kwam, maar na 3 kinders bv te hebben gegeven leek het me sterk, en dacht aan spruw, en de thuiszorg die ik zondag heb gebeld dacht dat ook, en ik heb een recept van de huisartsenpost, het is nu gelukkig wat minder pijnlijk. en ons meisje slaapt weer. want ze heeft het in haar mondje en ik op mijn tepels.
    ben zo opgelucht.
    verder heeft ze vandaag de gehoortest gehad en is geslaagd.

nou meiden die op de laatste loodjes lopen, zet hem op
    en iedereen die bevallen is, geniet er lekker van!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, of ik vol kan houden, ene keer wel andere keer niet, maar als ik eerlijk mag zijn mag ze wel komen hoor!

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    petra wat een plaatje, en leuk he naar buiten met je kindje

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zei ik toch, laat moeders maar lekker spammen met foto's! Haha!

Duif? Ga ik gauw terug lezen!

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Whahaha, zie al voor me, een duif in je huis! Arme meis, sorry, dat is niet bedoeling om te lachen..... lijkt me logisch dat je schrok!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    het was ook wel grappig hoor! mijn vriend heeft m eruit gejaagd. ging ie door het kleine bovenraampje terwijl de openslaande deuren eronder wijd open stonden. wat een sukkel! hij had geluk dat de kat niet thuis was!

noura, wat vervelend spruw! gelukkig werken de medicijnen!

al die schattige babies helpen niet met ons geduld he? :) nee hoor, lekker spammen! superleuk om te zien!

elle, fijn dat t goed was. baal je dat het geen vruchtwater was?

Deel Deze Pagina