Elle, fijn dat alles weer goed was. Petra wat een schatje zeg! En inderdaad die foto's maken mijn geduld er niet beter op Noura, gelukkig gaat het al wat beter met de spruw. Goed zeg dat je er zelf zo snel bij was! Lauwie, geweldig een duif in je huis. Zo beleef jen og eens wat
Passiepaard, ja de weeen overdag waren aardig te doen. En dus kon ik tussendoor (ongeveer 4-5 minuten) nog wel wat typen/slapen/lezen.. Binna, hij heeft nu een pakje 56 aan (aan elkaar) en dat zit precies pas, haha! Dus 50 wordt lastig! JA Miranda ik vroeg naar de hoeveelheid uren van kraamzorg. Ik krijg hier ook 43 uur en het is een oudere dame die ook de hele tijd blijft en lekker van de oude stempel. Dus boenen en heerlijk voor moeder een kind zorgen. Perfect gewoon. Ze was er vandaag van 9.00 tot 17.30 uur en heeft ons mooi door alle visite en eerste voedingen heen geholpen! Zal van de week wel iets rustiger worden, dus dan kan ik lekker genieten van dit getuttel! Wat een heerlijk grietje joh, Laureen.. Lauwie, zit wel met de laptop op bed hoor. Dus zit niet achter de pc ofzo! Moet natuurlijk rusten haha! Maar ook neuzen op hyves enz Heerlijk.. Een duif, whaha Wat een jongens inderdaad, bij ons op gym ook 6 jongens en 1 meid. Ongelooflijk.. Oh Joy, heel veel sterkte en ik hoop dat je ondertussen een oplossing gevonden hebt voor alles! Oh zie nu dat het gelukt is.. hoop ook voor je dat het gewoon nu begint! Nair, mijn verhaal zal binnenkort wel onder bevallingsverhalen staan, zal er melding van maken, haha! Auw Noura, succes met de voeding! En even algemeen Hele dag visite en de trotse moeder zijn! HEt is echt een heerlijk jochie! Slaapt heeel veeel en is te lui om te drinken.. Dat schijnt wel vaker te gebeuren bij flinke jongens! Hij is wel een beetje misselijk en heeft veel slijm binnen gekregen ofzo Met de naam zijn we echt helemaal tevreden (Sam zou ook zo heten) en de reacties zijn vrijwel allemaal positief! Het is echt een kerel, met een speknekkie, heerlijk.. Dat heb ik bij Sam nooit mogen beleven. Sam vindt het trouwens geweldig! Ze wil de hele tijd kusjes geven, verder is ze nog te klein om alles echt te beseffen natuurlijk.. Ze is nu nog een nachtje met mijn schoonmoeder mee, maar vanaf morgen zijn we compleet thuis, we zullen zien.. Hier wel pittige naweeen, maar dat schijnt normaal te zijn bij een tweede! en natuurlijk na de weeenstorm aan het einde, ga zo even voeden als ik hem wakker krijg en dan zal ik wat foto's proberen te plaatsen!
hoi hoi, even ene kort berichtje van mij.. vandaag bij een vriendin geweest... was wel even gezellig... lange tijd niet meer gedaan... heb gelijk even een vraagje voor jullie... wie van jullie rijd er nog in de auto... en maak je dan lange afstanden? ik heb namelijk gemerkt (heb gisteren en vandaag dezelfde afstand/route gereden) dat wanneer ik dan thuis ben en op bed lig de harde buiken weer pijn beginnen te doen... hebben jullie daar ook last van? liefs en kus van mij... morgen weer verder
@bumba, wat balen dat je bloeddruk niet goed is! hoeveel is ie gestegen? (wat was het vorige keer ook alweer?) gaan ze ook inleiden of maken ze zich nog geen zorgen voor je baby? mijn bloeddruk was hetzelfde (de onderdruk dan, maar daar gaat het ook om 135-85) rustig aan blijven doen, maar verder niets aan de hand. ze zei trouwens dat je je bloeddruk ook niet altijd met rustig aan doen naar beneden kunt krijgen. ik word wel eens met een slapende hand wakker, maar heb het niet 's avonds. heeft dat niet ook met je bloeddruk te maken? balen dat je aan de gyn overgedragen bent. succes ermee! @lauwie gelukkig is jou bloeddruk goed. Die van mij is steeds 130/90 of 140/100. Heb van de week een ctg gehad en mijn kindje heeft er nog geen last van. Maar als hij hoger word dan de 90 wat hij op dit moment is dan gaan ze inleiden.Dat zijn tekenen van zwangerschapsvergiftiging.En dat is niet goed voor moeder en kind. En zoals de gyn zegt : je kindje is toch af. @kimm ik rij gewoon nog overal heen hoor zonder problemen. Komt het van het autorijden? @lique80 hoelang en hoezwaar is je kindje. Omdat hij maat 56 al aan heeft?
Ik rij wel auto maar ga niet ver meer weg, krijg last van rug en bekken dan. En vind het ook niet prettig, wil bij mijn 'nest in de buurt blijven,... Noura: Fijn dat je het allemaal weer op orde hebt met kleintje. Met zoveel ervaring hem je lekker voorsprong. Spruw is nu helemaal weg of aan de beterende hand?
@kimm, ik rij ook gewoon auto. harde buiken kijg ik niet van zitten dus... heb geen idee waardoor jij het krijgt. autorijden is toch geen lichamelijke inspanning? bij lopen heb ik wel last van maar bij fietsen weer niet. beetje in de gaten houden maar denk ik
Jeetje meiden wat is er weer veel geschreven. @Delilah: van harte met de geboorte van Wesley! @Joy: heb je al een oplossing voor je hond? En waar woon je? Wil graag voor je kijken of we je daar mee kunnen helpen. Met je zoon zal lastiger zijn aangezien ik ook ieder moment kan gaan bevallen. Sterkte met regelen. Verder geen puf om te reageren dames. Heb verder niets onthouden. Hier alles nog rustig. Ik ga nog steeds voor bevallen op de 20ste.
hoi hoi zo als je ziet zou het vandaag kunnen komen (05-08-08) maar ja ze houd zich lekker verstopt die kleien dus we gaan er maar van uit dat ze meschien dan de 8st wil komen maar goed we wachten wel af
Pffff wat een moeilijk gedoe zeg heb ik eindelijk wat kunnen regelen voor me zoon me dochter en de hond .Maar mooiste is andy kunnen ze dan pas gaan halen om 19:00 s,avonds nou zul je denken och die 3 uurtjes kunnen ze wel regelen want heel weekend konden ze niks (ja ja hulpverlening). Ben nu toch wel beetje boos dat ik als antwoord kreeg ja het is jou verantwoording en had je dat maar moeten regelen van te voren (net of ik wist dat ik opgenome zou worden een oppas was er wel geweest maar niet gelijk voor heel weekend. Ik dus wat anders geregeld dus kom ik met de vraag of het dan goed is dat hij dan wat later gehaald kan worden . Kreeg ik gewoon als antwoord nou wij hebben ook nog een prive leven jee wat heb je daar nou aan zeg Dus dien ik nu weer een oppas te gaan regelen voor vrijdag van 17:00 tot 19:00
Gefeliciteerd voor de nieuwe mama's onder ons! Hallo dames, ff een ego bericht. Alleen vluchtig even bij kunnen lezen. Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben gisteren inderdaad bevallen op mijn verjaardag 04-08 van een prachtige dochter. Ze heet Indy, woog precies 8 pond en is ongeveer 56 cm lang. (!) Ze is een plaatje en onwijs lief en we zijn erg trots op haar. Wat een verjaardagscadeau, mijn meest bijzondere verjaardag ooit is het geworden............ Om 5.15 had ik de eerste wee, om 14.35 is Indy geboren in het ziekenhuis. Snel gegaan dus. Ik ga weer heerlijk verder van haar genieten en hoop gauw weer bij te kunnen lezen. Jullie allemaal sterkte en geniet van jullie pasgeborenen of de laatste dagen/weken van je zwangerschap. Het is zo bijzonder.
Tuti van harte met jullie dochter Indy! Joy, wat een gedoe zeg! Maar gelukkig is het nu bijna rond Lique, heerlijk zeg als ik je verhaal zo lees wil ik ook! Autorijden doe ik nog wel. Neem tegenwoordig niet meer mijn eigen auto maar de grote zeg maar. Dat is makkeiljker in en uit stappen. Merkte vanmorgen dat mijn concentratie minder werd en ik wel erg moe was. Ik ga nu zo naar bed. Voel het alweer licht rommelen, dus ben benieuwd hoe de nachtrust zal zijn. Ben ook de hele avond al wat misselijk. Niet fijn!
Tuti gefeliciteerd! Bumba Djim is 4220 gram en ongeveer 52 cm, maar kraamhulp denkt langer, vandaar maat 56... Losse pakjes maat 50 past hij nog wel hoor, maar krap aan, haha!
jeetje het is niet meer bij te houden de baby's vliegen om de oren hihi de een na de andere komt op de wereld HEEEEEEEEEEEEL LEUK ! volgens mij zijn de augustus mama's halverwege augustus allemaal bevallen hihi gaat allemaal zo snel VOOR IEDEREEN DIE BEVALLEN IS VAN EEN PRACHTIGE ZOON OF DOCHTER GEFELICITEERD ! zo he he nou even een ego berichtje alles hier gaat goed met de kleine en met de papa en met mij natuurlijk..... kraamzorg is hier vandaag en morgen de laatste dag en dan heb k eventjes rust in de tent en kan ik zelf lekker op mijn gemakkie rommelen in huis. Had alleen liever gehad dat mijn mannetje iets meer thuis zou kunnen zijn. nou was hij vorige week donderdag en vrijdag niet gaan werken natuurlijk omdat emy donderdag ochtend geboren was. had zijn werk gebelt 3 keer ! om te vragen waar dingen staan en wachtwoord van computer en telefoon nummer van iemand echt onzin dingen alsj ehet mij vraagt. Had me vriend van te voren alles uitgewerkt wat gedaan moest worden. Alles klaar gezet wat verzonden moest worden komt hij maandag op zijn werk... is er helemaal niks klaar staat er een berg van hier tot tokio en wat met spoed donderdag en vrijdag verzonden moest worden stond er gewoon nog ! nou had zijn baas gezegt kon geen vervanging krijgen of hijmaar eventjes wilde gaan overwerken deze week ! nou is tie puntje puntje puntje( scheld woorden) om 6 uur in de ochtend iedere keer al op zijn werk om vervolgens 5 uur in de avondpas terug te komen ! ik vind dit totaal niet leuk ! hij zou hier moeten zijn gewoon ... Zijn collega heeft gewoon expres 3 weken vakantie genomen aan het eind van juli begin augustus terwijl hij wist dat emy dan geboren zou kunnen worden ! grrrr misschien kan die collega er niet veel aan doen misschien kwam het nou net zo uit maar had die baas op zijn minst toch eventjes rekening mee kunne houden en vervanging zoeken he... ik baal hier als een stekker...
Tuti, gefeliciteerd met je dochtertje Indy! Geniet het ervan! Joy, bah bah bah, zo kan ik wel kwaad om zijn! Naschoolseopvang of noem maar op? Pfff! Goede nacht gehad maar wel plaspauze, opstaan doet nu veel meer pijn en van onderen, auw!
Haii allemaal, ben er een tijdje niet geweest, want ik heb ruzie met mijn laptop. De shift-toets doet het heeeel slecht en ik kan dus maar moeilijk hoofdletters enzo typen. Op zich niet zo een drama, maar wel als je hoofdletters hebt in je wachtwoord om in te loggen op het forum Wat een dikke ellende Denicepino! Je zou bijna de neiging krijgen om je man een week 'ziek' thuis te houden om de baas even duidelijk te maken dat hij het ook alleen moet kunnen rooien. Bah wat een eikel! Mijn man zit in de wao en nu is dat normaal helemaal niet zo fijn, maar ik moet zeggen dat ik het nu heerlijk vind dat hij in de buurt is en dat ik ook weet dat hij na de geboorte lekker alle tijd heeft. Bij mij is alles nog helemaal rustig... gisteren bij de VK geweest; bloeddruk 110/75, buik 36 cm, kindje ingedaald en vast in bekken.... alles prima in orde dus. Ik heb nog steeds geen krampje of wat dan ook gehad dus volgens mij gaat het nog een poosje duren en beval ik uiteindelijk als allerlaatste van de augustusmama's. Alle mama's en papa's die ik nog niet persoonlijk gefeliciteerd had wil ik bij deze nog even feliciteren! Hoe is het trouwens uiteindelijk met de kraamzorg? Valt het aantal uren mee of tegen? Groetjes en liefs, Merijn
@denicepino nou ja zeg das ook slecht geregeld dan daar. @Linka76 ja rot he voor die paar uurtje ik ontzie ze nu al voor een heel weekend. Dat van ondere heb ik ook joh eigenlijk nu de hele dag echt rot gevoel. Ook een pijnlijke buik van onderen. @Passiepaard gefeliciteerd met de 39 weken Ik ben vandaag alweer 40 weken . Om 11 uur is de opname en hoop dat ze kunnen strippe ms dat het dan wel op gang komt en ik weer snel thuis ben.