Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantico, gefeliciteerd met je dochtertje Ise, mooie naam!

Jennifer, gefeliciteerd met je zoontje Matthew, stoere naam zeg!

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Jennifer: gefeliciteerd met de kleine man! Ik hoop dat je snel opknapt!

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik lees al een tijdje mee en dacht laat ik nu ook maar eens iets neer zetten. Voor diegene die al bevallen zijn gefeliciteerd met jullie zoon/dochter.
    Ik zelf ben net 27 en zwanger van de eerste.
    Verademend om te lezen dat ik niet de enigste ben die een niet zo'n goede zwangerschap heeft.
    Ben uitgerekend op 23 augustus maar omdat vandaag is gebleken dat de kleine niet meer groeit en dit al met een achterstand van 3/4 weken wordt ik maandag ingeleid.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Vogeltje, waarom wachten ze daar dan nog zo lang mee?

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Omdat ze liever hebben dat ik 38 weken ben of dat hij toch nog een beetje groeit om zo op een mooier gewicht te zitten. hij is nu 2300 gram
    en dit was al ruim gemeten.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Welkom Vogeltje!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ vogel welkom hier. en dat is wel spanend na het wiekend zijn jullie dus papa en mama

Jennigfer van hartengefeliciteerd met jullie zoon Matthew

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi meiden,

Voor degene die zijn bevallen van een jongen of meisje

Van Harte Gefeliciteerd

Hier gaat het gelukkig ook de goede kant op, ben al aardig hersteld van de wel heftige bevalling!

Hier een foto van ons knuppie:

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een scheetje Eliesja!

10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Chantico: Daar ben je, zie je wel! Stiekem wist ik wel dat je bevallen was. Gefeliciteerd meid met de kleine Ise!!

Vogeltje: Welkom in ons kakeltopic, we kunnen dr wat van hier hoor,...

Jennifer70: He, super gefeliciteerd met de kleine man Matthew!!

Ben even met mijn vriendin gaan winkelen, anderhalf uur. pffooeee echt te veel van het goede met die warmte en dikke voeten/buik. Ik ga over 4 weken (dan is zij 39 weken) haar ook maar even mee uit winkelen nemen. Dan loop ik natuurlijk trots achter mijn kinderwagen. Zeg ik, kom op Marleen 'even' hierheen, 'even' daarheen, uitgangspunt was de markt maar heb nu alle shops in Etten-Leur gezien. ben doodop!
    Ik zou de honden uit moeten laten, ik hoop zo dat ze het volhouden tot René thuis is, nog 2 uurtjes en anders.....dan ben ik het haasje en moet ik toch aan de wandel, *zucht*.

PS/ Heb met winkelen wel nog een setje kleding en een jurkje, broekje en sokjes gescoord. Sokjes voor 50 cent en alle BFC kleding voor 5 euro, dus het was toch wel nuttig want de kast was zoooo leeg :(
    xxx

11. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wat een dotje Eliesja,...

Linka: Hoe is het met jou meid, ik zie vaak alleen maar reacties op anderen van jou, lukt het allemaal een beetje? Myrna weer helemaal gesetteld thuis?

Zou Daniel nog nieuws over Vera plaatsen, ben benieuwd hoe het met haar gaat!

12. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    goedemiddag allemaal,

Allereerst even wat felicitaties natuurlijk:

@ Tutti: gefeliciteerd met Indy
    @ Chantico: gefeliciteerd met Ise.
    @ Jennifer: gefeliciteerd met Matthew.

Anders vergeet ik ze weer met m'n vergiet-hoofd :(

@linka: Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Kun je nog wel een beetje leuke dingen doen met Myrna?

@denice: nou belachelijk dat je man moet overwerken, je zou toch denken dat ze zich wel kunnen voorstellen dat dat niet echt handig is nu....

@duha: ik begin al bijna te denken dat ik als laatste ga bevallen
    :p, maar zo lang zullen ze me wel niet laten lopen....

@lauwie: beetje late reactie, maar ik heb kostelijk moeten lachen om je duif gisteren. Maar goed dat hij makkelijk weer naar buiten te werken was...

@kimm: ik rij geen auto meer, maar laat me rijden. Ik merk dat ik me niet zo goed kan concentreren en dat is niet zo handig in het verkeer. Ver weg ga ik sowieso niet meer.

@sjudith: ben je nu weer thuis? hoe gaat het met jullie, gaat het herstel een beetje voorspoedig?

@tammie: klaag maar even lekker hoor, is toch fijn om je ei even kwijt te kunnen.

@puck: Nou ik vind de datum wel ok, maar het was niet echt mijn streven om dan te bevallen. Ik had gehoopt om op de 8e al lang en breed bevallen te zijn. Helaas kun je het niet voorspellen en loop ik misschien nog wel langer door....

@vogeltje: Welkom en spannend zeg dat je wordt ingeleid. Hopelijk groeit de kleine nog een beetje de aankomende dagen. Neem vooral goed je rust!

Ik hoop dat ik niks belangrijks ben vergeten...

Ik heb nog even contact gehad met m'n vk en aangezien ik officieel nog niet overgedragen ben aan het ziekenhuis mag ik morgen op controle komen. Wel een gedoe allemaal, ik blijf op en neer rijden. Maar goed ik mag verder niet klagen, er zijn ergere dingen.
    En mijn vk wil me wel proberen te strippen. normaal doen ze dat pas met 41,5 maar omdat ik ingeleid mag worden bij 2 cm, willen ze wel een uitzondering maken. Dus wie weet gaat dat voor die andere centimeter zorgen.
    Dus zo modderen we maar weer een beetje aan...

fijne dag nog allemaal!

liefs

Philly

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Passiepaard, ik woon 5 minuten van het centrum af en ik heb al erg lang geen winkel meer gezien. Ben al blij als ik het uitlaatveldje aan het eind van de straat haal. Ik vind het knap van je dat je het hele centrum nog doorgebanjerd bent.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Buddynieuws

Sms van Vera en Daniel:

Hey meis! Kben vanmiddag na bevalling van ruim 18 uur uiteindelijk mamma geworden van dochter Melanie! Ze weegt 4090 gram en is helemaal perfect! Liefs Vera en Daniel.

Buddynieuws

Gefeliciteerd Vera en Daniel, prachtig joh! Eindelijk! Geniet het maar van en mooie naam ook dan nog!!!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Vera en Daniel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Melanie.

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Passiepaard, lief dat je vraagt, ik ben erg verdrietig dat ik niet veel kan en zit vast in huis en alleen maar beetje boodschappen doen en me vriend is nu aan het werk, maar hij is hele dag maar bezig met tuin enzovoort en ik in huis huishouden enzovoort en Myrna is toch ff naar haar vader vandaag omdat er niemand buiten is en daar heeft ze ook een vriendinnetje en ik baal zo erg van dat ik niet veel kan doen met dr, had zo graag gehoopt dat me vriend en ik en zijzelf wat leuks doen vanmorgen voordat hij naar zijn werk ging, maar neej hoor, toen hij wakker werd is meteen begonnen met tuin, prima en nu ben ik alleen thuis en heb ook even geslapen maar lukt me ook niet. En pijn van onderen ja heb ik nog last van.

Ik reageer liever op anderen dan over mijzelf, zo ben ik, maar ik weet dat het niet goed is ;)

Philly, ja dank je, hierboven een verhaaltje en Myrna is nu aardig gewend dat ze thuis is en ze kan niet wachten totdat ze zusje krijgt!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Passiepaard, leuk dat je hebt gewinkelt, ik heb heel lang niet meer gewinkelt in stad Haarlem en Dorp Hoofddorp (hier in de buurt weinig winkels maar ze hebben wel wat wij nodig hebben)

Na 5 minuten heb ik al harde buiken dus mij niet gezien ;)

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, ik hoop dat je nou eens geholpen wordt, succes morgen meis!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka hier komt een dikke knufeeeelllllll. jammer he niet meer kunnen winkelen winkelen in haarlem vindt ik altijd zo gezelig

Espirit van hartengefeliciteerd met jullie dochter Melanie

liefs sabrina

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hahhaha speeking of the devil!
    Daniel en Vera gefeliciteerd met jullie meisje Melanie!!

Deel Deze Pagina