ben ff naar de stad, 3 babies erbij! chantico, gefeliciteerd met dochter Ise! mooie naam en fijn dat alles goed is. jennifer, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Matthew! rustig aan he?! hoop dat je snel opknapt! esprit, eindelijk mama! gefeliciteerd met jullie dochter Melanie! flinke meid!
volgens mij zijn er ondertussen op 6 augustus al meer moeders wel dan niet bevallen! en dat terwijl 70% te laat komt!
wie gaat er morgen bevallen? Het loopt nu wel mooi op elke dag word er wel een baby geboren leuk joh pff ben op voor vandaag... in totaal 4 uur auto gereden... 2 uur heen... ticho opgehaald en weer 2 uur terug gereden... ben echt moe... hopelijk heeft het er wel toe geleid dat ik een keer een nacht door slaap hebben jullie nog veel last gehad van de warmte?
Kimm, nou niet meer rijden muts! Pff, vervelend joh! Lauwie, jajaja, nu 3 beebies erbij! Morgen ben ik aan de beurt Geintje! Wees maar blij met je mannen hoor Ik ben ook trots op hem want normaal komt hij uit verwende nest, nu doet hij zelf om tuin op te knappen! Maar af en toe zijn ze gewoon verwend! Juud, hehehe brilletje !
Wie er morgen bevalt? Hmmm., misschien ik wel... heb weer gerommel in de trommel, gisteravond ook al, had ik anderhalf uur pijn onderin mn buik met af en toe een harde buik... toen ik ging slapen was het over, heb ik er geen last meer van gehad. Maar het begint nu weer te steken, dus ben benieuwd... ik zou ook echt niet weten hoe ik nu merk dat het begint, moet namelijk het zkh bellen zodra het begint, maar ben aldoor bang dat ik te vroeg bel en dan voor niks heen moet... We zullen zien! Xx
Chantico en papa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ise. familie Jennifer, van harte gefeliciteerd met jullie zoon em broertje Matthew. Vera en Daniƫl van harte gefeliciteerd met jullie dochter Melanie Groetjes Maxi
Juud toch, lekker vrolijk ben je ! Haha! Lauwie, neej hoor, denk niet, ik denk dat ik overtijd zal zijn? Dat hoop ik van niet Duimen Queen, vind je niet erg dat Jamie en baby bijna tegelijk jarig is? Ik en me zus schelen ons 3 jaar en 3 dagen verschil, altijd samen vieren Nu niet meer, maar alleen wel rekening meehouden wanneer vieren enz.
Ik heb het aantal baby's/bevallen mama's niet nageteld maar kan het zijn dat er misverstand is door de 2 tweelingen? Er zijn nl. meer baby's dan bevallen mama's.
Owja, een vraagje, wie heeft ook af en toe spontane krampjes in tepels? Is wel rare vraag vind ik, maar paar keer op dag krijg ik zere tepels
Kramp wil ik het niet noemen maar ze doen sinds 2 dagen wel weer pijn, net als in het begin van zwangerschap,..
Weer 3 baby's erbij! gefeliciteerd! Ik voel het sinds gisteravond erg indalen....tenminste denk dat het indalen is. Als het nu beweegt dan voel ik het tussen mijn bekken en af en toe een steek. morgen moet ik weer voor controle dus zal het dan ook wel even zeggen. we hebben vandaag maar een matras beschermer op bed gelegd, kon niet meer goed slapen van de zenuwen, wat als nu mijn vliezen breken zit hele matras eronder enz....haha pfff wat een hitte weer vandaag, loop de hele dag te zweten.
Heb zo'n gevoel dat nu weeen zijn in me tepels ipv in me buik, zo raar..... Ik moet maar negeren, hihi! En Kelly, beschermer heb ik eergisteren ook ingedaan, me vriend was zo bang dat hij nieuwe matras moet kopen, dus hebben wij nu alvast gelegd
@Passiepaard... ik heb ook niet geteld maar de kleurtjes waren even van slag. Je maakt de lijst zo mooi dus ik dacht.. dat laat ik je even weten. Nu is ie weer helemaal mooi
Bedankt voor het compliment, mar dit was de eerste keer dat ik mijn handjes liet wapperen hoor. Over het algemeen zijn het Happy (die heb ik vandaag nog niet gezien) en Miranda die de lijst mooi bijhouden,...