Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, ik 1 mok. vroeg me het ook al af. hoeveel drink jij?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Happy heb ik hier niet meer gezien, ze is toch bevallen?

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mijn vriend heeft net heerlijk gekookt! bbq met teriyaki zalmspiesjes en tilapia in parmaham! en dat op mannen-afzeik-dag :)!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihi wat lief :D !

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alle kersverse moeders en vaders; Van harte gefeliciteerd met jullie beebjes

@Lauwie; Met mijn ribben gaat het redelijk goed. Heb nu meer last van andere "kwaaltjes"

@Binnabinna @Lauwie; Ze zeggen dat je 2 à 3 kopjes per dag moet drinken

Sorry dat ik verder niet reageer, maar zit er helemaal doorheen :cry: :cry: :cry:

Groetjes Silvia

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat is er met je Silvia?

Happy is idd nog niet bevallen, klopt!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Zo net lekker een kleine meid in bad gestopt en meteen naar bed gebracht. Het blijft toch een lief meisje, kan 'r af en toe wel doodknuffelen.

Meteen voor Lianna de tas ingepakt voor het geval we dringend naar het ziekenhuis moeten en m'n eigen tasje ligt al klaar in de auto. Nou hoeft alleen de bevalling nog in gang gezet te worden.

@Duster, dikke knuffel voor jou. Kan me wel voorstellen dat je er doorheen zit met de warmte en het uitgerekend zijn.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    even spieken hier bij de kletskousen ;)

jennifer bevallen lees ik en esprit
    en de rest wat ik vergeten ben allemaal gefeliciteerd!

sjorsje ga jij bijna bevallen? of lees ik nu wat verkeerd

vandaag kraamvisite gehad, 2 collegas, en verwend met leuke kleertjes super

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, dan ga ik maar snel mijn eerste kopje zetten!
    waar heb je nu last van dan? sterkte iig!

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Zo, eindelijk laat ik weer eens wat van me horen hier.
    Ik heb niks bijgelezen, want sinds mijn afwezigheid is er zoveel bijgetypt! En ik geniet liever van onze kleine meid, dan dat ik achter de pc zit. Zit er nu alweer veeeeeel te lang achter.
    We krijgen trouwens ook veel bezoek, dus ook daarom weinig tijd voor op het forum. Vandaag gelukkig even geen bezoek.
    Ik zal proberen om vanaf nu iedere dag weer even bij te lezen te reageren en wat meer te vertellen over de bevalling, over Celina en andere dingen.

Ennuh . . . Alle dames die ook mama zijn geworden: Hartelijk gefeliciteerd.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn dat Lianne lekker aan het slapen is en heb je tijd voor jezelf!

Lig al in bed met laptop en tv aan, raam en deur open voor koeling, maar helpt niet want er is geen wind meer :(

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik zit er gewoon een beetje door. Ben vandaag uitgerekend en ondanks dat je weet dat de kans groot is dat je over de datum gaat, kijk je er toch enorm naar uit. Het valt zo tegen dat er nu nog helemaal niks aan de hand is. Ik heb alleen erg veel pijn van onderen, kan al 2 dagen bijna niet lopen.

Heb ook echt het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta, mijn vriend heeft zo'n kloterooster op zijn werk. Ze houden echt helemaal nergens rekening mee (hij werkt in de beveiliging) Hij is nu aan zijn 7e opeenvolgende dag bezig en moet er hierna nog 2. Dit zijn ook nog eens wisselende diensten, dus hij is ook bekaf. Daardoor komt heel het huishouden ed op mij neer en dat is nogal wat met 6 huisdieren. Gelukkig is hij het weekend wel vrij, maar daarna begint hij weer aan een aantal nachtdiensten. En dat weekend heeft hij 12uurs dagdiensten (van 08.00u tot 20.00uur). Dan ben ik ook jarig, dus als ik dan nog niet bevallen ben zit ik hier "lekker"in mijn eentje op mijn 30ste verjaardag.

Sorry voor dit ego-berichtje :oops: :oops: :oops:

Groetjes Silvia

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Heb net even een foto van Celina in mijn album geplaatst. Natuurlijk volgen er meer (maar niet meer vandaag).

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    die hitte is idd niks het is gewoon nog 28 graden buiten, hopen maar dat het vanacht wat afkoelt kan ik hopelijk een beetje slapen.

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Buddy nieuws van My Angel:

Ayoub ligt nog in de couveuse omdat hij problemen heeft met stolling. Vanavond waren zijn waarden wel gestabiliseerd dus het gaat beter met hem. My Angel heeft nog erg veel last van haar KS, ze laat later nog weten hoe het precies is gegaan.
    [/b]

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @duster af en toe heb je een ego berichtje nodig en kan het helemaal begrijpen dat je er doorheen zit. Hoop voor je dat je maar snel mag bevallen

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lieve Silvia,

Het is goed dat je hier je verhaaltje kwijt kon hebben, besef ik zelfs ook namelijk, ik wilde niet klagen enzovoort, maar blijkbaar was het ff nodig!

Het is allemaal lullig idd, kan je vriend dan niet regelen met zijn baas of zo? Wanneer heeft hij dan vakantie?

Denk eens aan jezelf meis! Als het niet gaat gaat het ook niet, niet huishouden enzovoort!

Dikke knuff van mij!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ duster is niet erg hoor je ego berichtje.snap je heel goed. en hier kan je het even van je af vertlen dikke knufel van af hier.

@lauwie ik heb vandaag voor het eerst 1 kopje op.dus vroeg het me af. nou ga ik me er morgen maar op storten 2 a 3 op te drinken.

ga nu tv kijken spreek jullie morgen weer

kusss

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een scheetje zeg!

Hitte, ja het is ook kut, maar tsja, even volhouden wij allemaal he!

My Angel, vervelend van stollingen, maar hopelijk mogen jullie snel naar huis!

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Diana, wat een mooie volle lippen heeft ze

Deel Deze Pagina