Dank jullie, het lucht idd op, al heb ik nu wel last van 'n enorme huilbui. Maar dat zal uiteindelijk ook alleen opluchten... @Linka; Mijn vriend heeft 3 weken vakantie als de kleine er is, dus dat is wel erg lekker. Maar ik heb nu zo'n last van nesteldrang. Alles moet gewoon schoon zijn als de kleine er is..... Groetjes Silvia
Is ook heel begrijpelijk, ik ook hier, maar morgen weer hetzelfde liedje, word ik ook gek, huilen is ook goed voor je, lucht ook op Hopelijk kan je straks lekker slapen en dikke knuff van mij! en straks ben je lekker verwend als kraamhulp er is en je vriend erbij, hier ook! Daar verlang ik zo erg naar
Tja, is niet anders.. ben allang blij dat ik niet op 4 augustus ben bevallen, en voor hetzelfde geld loop ik 2 weken overtijd.. wat ik niet hoop hoor! Xx
@duster2000 irritant he zulke roosters? Ik ken het mijn vriend zit ook in de beveiliging... soms kan je, je er wel dood aan ergeren... het komt wel goed meis.. rust maar lekker uit nog heel even en de kleine is er
@Linka; dat is ook waar ik naar verlang. jij hebt 't ook niet zo gemakkelijk en toch zo attent reageren op iedereen. Petje af hoor! Ik ga (hopelijk) lekker slapen. Dikke knuffel terug. Slaap lekker! Groetjes Silvia
Chantico en papa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ise. familie Jennifer, van harte gefeliciteerd met jullie zoon em broertje Matthew. Vera en Daniël van harte gefeliciteerd met jullie dochter Melanie Hier gaat het aardig allemaal! Vanavond eerste nacht met het gezin compleet. Heb alleen een vraagje voor de mama's .. Hebben jullie kindjes ook moeite met het op gang komen van het plassen. Djim poept prima, maar het plassen lijkt wat op zich te laten wachten... Iemand ook zoiets gehad toevallig.... Ik ga weer even voeden, dan kan hij tenminste iets uit gaan plassen.. hoop ik..
Wauw, de baby's komen hier bijna uit de lucht vallen (bij wijze van spreke dan he ) ALLE BEVALLEN MAMMA'S GEFELICITEERD. Hier zijn we aan het aftellen, nog maar 5 daagje's voor de keizersnede.
hallo allemaal. Daniel hier. Vera is vanmiddag bevallen van een dochter. We noemen haar Melanie. Ze is geboren via de keizersnee en weegt 4090 gram. Moeder en dochter maken het allebei erg goed. ik verwacht dat ze vrijdag of zaterdag weer thuis komen. Vera zal jullie dan wel meer vertellen. Groetjes Daniel (vriend van Vera)
Vera en Daniel: van harte met de geboorte van Melanie! Geniet ervan en hopelijk zijn jullie het weekend heerlijk thuis.
Duster, dank je! Ook al vanuit keizersnee bij Vera, veel keizersneel zie ik het.... Vera en Melanie, hopelijk mogen jullie snel naar huis!
@Esprit en Daniel; van harte met de geboorte van jullie dochter! Hoop dat ze snel weer naar huis kunnen! Geniet ervan! Zo zeg, wat kan je lichaam je goed voor de gek houden... had ik gisteravond weer dezelfde klachten als de avond ervoor, was het na 2 uurtjes weer over.. zullen dan vast wel voorweeen zijn ofzo, die de boel daar beneden aan het weekmaken zijn. Heb ik bij Jamie nooit gehad, misschien dat hij mede daardoor niet via de 'normale weg' geboren kon worden destijds.. Ik had weer constant dat zeurende ongigevoel onderin mn buik, maar het deed meer pijn dan dat het zeurde zeg maar. Af en toe wat steken erbij en een harde buik hier en daar. Begon tegen een uurtje of kwart voor 7, en tegen half 10/kwart voor 10 was het weer over. Snap er niks van. Heb vannacht wel kunnen slapen gelukkig, werd alleen wakker van een huilende baby om half 6... die van de buren... en dat terwijl onze huizen 1,5 meter van elkaar afstaan, hihi! Dus ook al ben ik best wel moe, ben gelukkig nog wel erg alert bleek vanmorgen! Tis trouwens nog verdacht rustig hier... zouden er misschien een paar aan het bevallen zijn? Zou natuurlijk maarzo kunnen.. ben benieuwd, ik hou het in de gaten natuurlijk! Xx
goeie morgen... Hoe is het vanacht gegaan met de wat mindere slapers onder ons? Ik lag heerlijk te slapen toen me vriend belde (die heeft nachtdienst)... ja ik wacht op de anwb de auto is stuk... huh wat? nee he... jawel dus de auto is kapot... iets met de koelbloeistoftank... mannen dingen dus heb verder geen idee.. maar ik hoorde dat hij gisteren al van die vreemde geluiden maakte... en de auto is weggesleept naar hoogeveen en word morgen naar de standaard garage gebracht. Hij heeft nu een leen auto... en die moet morgen terug naar Groningen en dan krijgt hij een leen auto van de garage... pfff... en vanacht om half 2 smsde hij dat hij thuis bleef slapen (de auto moest anders toch vandaag naar de garage dat heeft hij alleen niet gered) mjah half 2 dus weer wakker. ik heb hem maar terug gebelt aangezien ik weer klaar wakker in bed lag... pff weer een korte nacht geweest... vandaag zouden we regen krijgen... hebben jullie al regen gehad vanacht? hier niet helaas... hopelijk komt dat zo deze kant op.. even wat verkoeling... liefs
Goeimorgen meiden @diana wat een plaatje is je meisje @my angel dat is wel balen voor je kleine manetje @linka en duster daar is het forum ook voor he leker even je hard luchten @lique en hoe was het eerst nachten met het hele gezin @bemy spanend hoor nu nog 4 dagen @daniel en vera ben blij dat het goed met jullie gaat @QueenBee dat is wel vervelend denk je het begind. en dan is dat niet zo. hmm toch maar weer wachten. schijnt dat we dat de helf van ons leven doen. Nou ik heb vanacht het recor gevestigt ben er gewoon 7 keer uit geweest om te plasen maar ja het is nu een maal zo. ga straks maar eens douchen moet om 11.20 naar de vk. kusss
@ kimm nou hier regend het hoor. qwa de verkoeling vindt ik het wel lekker.Maar het ziet er meteen zo zomber uit. en wat balen zeg van de auto
Vandaag is de nul-de verjaardag van de kleine, en ze is er niet! hihi Ach, mag niet klagen hoor, voel me nog steeds best ok. Bij vlagen wat emo en helemaal zat van alles, maar verder... Heb weer veel "ongie-pijn", zeurbuik en soms steken. Dacht vannacht het zou toch geen blaasontsteking zijn? maar heb helemaal geen last bij plassen, volgens mij komt het gewoon door de druk van de baby. Vandaag naar de vk, dus zal het wel even melden. En dan.. tja... vrolijk verder wachten... Nieuwe mama's; gefeliciteerd!
Debbie gefeli met je 40 weken, nu gaat het vast snel gebeuren! Er was nog iemand 40 weken,... Binna: 7! keer, tjonge jonge,... Elleny: heb jij geslapen vannacht? Queenbee: het rommelt wel aardig bij jou he? Spannend, wel fijn dat je zo goed hebt geslapen,... Ben even vergeten wie er problemen had met de auto maar dat is ook wat. Dat soort dingen kun je nu even niet hebben. Duster: lucht je hart hier maar lekker! Dikke knuffel voor jou. En Linka goed dathet bij ook heeft opgelucht. Het is allemaal niet makkelijk, zeker niet als je man niet kan of wil meewerken.Niet dat ik er nog een mannen-afzeik-dag van wil maken. Maar als ik weg moest denken dat Rene allemaal voor mij doet dan kun je me wegdragen denk ik, dus op die manier kan ik jullie goed begrijpen. Ik ben Happy kwijt en nog een paar meiden,...zouden er vandaag wat buddynieuwsjes komen,... Ik moet nog even in iemands album kijken naar mooie baby, dat ga ik nu doen! Even zoeken wie dta was. Ooohhh mijn geheugen wordt ook met de dag slechte rhoor.
OOO dat heb ik weer. zijn me ouders op vakante heb ik een beetje de opas op mijn broertje want die is alleen thuis en die is dan wel 21 maar heeft adhd en hyperactive en een klein beetje autisme. en ja hoor er gebeurd van alles. nu heeft ie gisteren op ze werk ze arm 2e graats verbrand van eleboog tot pols. ooo wat moet ik er mee. moet ik het dan vertlen aan me ouders of niet ?
Goedemorgen allemaal, @Noura, ik hoef nog niet te bevallen hoor. Ik moest alleen van mezelf alles alvast in orde hebben voor het geval dat. Weinig zin om tijdens de weeen nog alles bij elkaar te zoeken voor Lianna d'r logeerpartijtje. Maar helaas ook vannacht niks gebeurd. @Kimm, hier heeft het net enorm geregend en vooral geonweerd. Ik ben er normaal niet bang voor, maar er was een klap waarvan mijn hart zelfs in m'n keel zat. Groetjes Joyce