Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hier is het ook aan het hozen! De kussens van de tuinstoelen lagen nog steeds buiten:(

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantico, gefeliciteerd met jullie dochter Ise.

Jennifer, gefeliciteerd Matthew.

Esprit, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Melanie

Verder heb ik alles even snel gelezen, maar ben ook alles alweer vergeten.
    Ben erg druk geweest gisteren. Even op de koffie bij mijn ouders, daarna eten koken en toen kwam mijn zus en zwager bij ons koffie drinken.
    Nu krijg ik zo weer visite. Gezellig hoor, beetje afleiding!

De kleine heeft zich gisteren weer heel duidelijk laten voelen.
    We hebben even lekker gepraat. Dat het er maar eens uit moet komen enzo. Heb samen met Raymond veel gelachen. Maar helaas nog geen actie!

Voor iedereen een dikke knuffel!
    Kom vandaag wel weer kijken!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, hier geen regen te zien hoor! Tis heerlijk buiten, zonnetje komt er een beetje tussendoor en een lekker temperatuurtje! Ga zo met de kleine man buiten ravotten, misschien dat dat ook wel de bevalling opwekt, hihi! :)

@Binnabinna; De helft van je leven? Geloof ik meteen, vind het wachten nu al een eeuwigheid duren voor mn gevoel.. ;) Dikke regenbui bij jou dus! Weet niet eens of we hier regen verwachten, zal zo eens kijken op buienradar.

@Kimm1988; Da's mooi piep van de auto zeg! Kan me voorstellen dat je na zo'n telefoontje ook helemaal wakker bent.. misschien kan je straks nog wat slaap inhalen.

@Debbie; Gefeliciteerd met de 0de verjaardag van je beebje! Mijne is nu 2 dagen oud en is er helaas ook nog niet bij, hihi! ;) Komt me bekend voor, die ongiepijnen, zeurend gevoel en steken... ben benieuwd wat je vk daarover te zeggen heeft. Laat je dat hier even weten?

@Passiepaard; Ja het rommelt lekker door. Als het nou ook eens doorzette, was het helemaal mooi. Maarja, dat gerommel zal wel voorwerk zijn, is natuurlijk ook nodig. ;)

Xx

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    @binna, lastig om te zeggen omdat ik je ouders niet ken. maken ze zich snel zorgen om hem? hebben ze een minder leuke vakantie als ze het weten. heb je het onder controle? heb je zelf erge behoefte om het ze te vertellen? is er iemand anders die je kan helpen?
    sterkte ermee!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb vannacht trouwens wel gedroomd over de baby. Ik was zo druk om ontsnapte dieren bij mijn ouders te vangen dat ik de baby helemaal vergeten was. Pas toen ik weer aan 'm dacht was het al een flinke baby van 3 maanden oud. Vreemde dingen kun je dromen.

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zag dat er wat mensen naar mij vroegen. Ben er wel hoor. Maar merk dat ik heel erg in mezelf gekeerd ben en dus geen fut/zin heb om te reageren. Sorry daarvoor!

Wil wel alle nieuwe moeders van harte feliciteren met hun kleine hummels. Geweldig. Geniet er van.

Hoop me snel weer wat beter te voelen en weer op iedereen te kunnen reageren!

7. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hallo meiden,

Ik ben er even kort, want ik heb onwijs last van m'n buik.
    Heb de hele nacht last gehad, maar echt doorzetten doet het niet, maar het stopt ook niet, dus ik wacht maar even af. Ze zijn al wel behoorlijk pijnlijk, moet wel puffen.
    film was leuk gisteren, ect fijn om er even uit te zijn op de valreep. Wel een lange zit 2,5 uur, maar m'n man had luxe stoelen geregeld, dus dat was wel fijn.

fijne dag allemaal

liefs

Philly

p.s. mocht het doorzetten (ik reken nergens op...)dan horen jullie het nog wel

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    binna, als je liever wil om je ouders te vertellen moet je ook eerlijk zijn, als je moet bevallen ga je toch ook bellen of niet?

Vervelend wat er gebeurt was, sterkte!

Philly, succes meis!

40 weken, poeh, houden jullie nog wel vol?

toen ik naar bed ging kon ik niet slapen ivm warmte en onrustige baby en ikzelf, dus ben ik op bed van myrna gaan liggen, na half uurtje eindelijk viel ik in de slaap, pff!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    daniel, ook gefeliciteerd met jullie dochter!

duster, balen dat je vriend zoveel moet werken. als je gaat bevallen, krijgt hij wel vrij toch? kan hij geen vrij nemen voor je verjaardag? of is er iemand anders met wie je het leuk kunt vieren?

kimm, irritant van de auto! gelukkig hebben jullie wel leenauto's. maar ik begrijp heel goed dat je dat soort gedoe nu niet wilt!

muis, nog geen foto's van meike? ben benieuwd naar haar!

meiden met voorweeen en gerommel (queenbee en debbie?) hopen dat het binnenkort doorzet en nu vast goed voorwerk doet!

wij hebben hier ook weer iets 'leuks' (na de stofzuiger en wasmachine die het niet deden en verstopping van het bad) nu vlooien. heb de kat al 2x druppels gegeven (1x teveel, in de dierenwinkel vroegen ze al of het nog wel goed met m ging :-|), het huis is gesprayed en nu dus elke dag stofzuigen waar ik lekker de energie voor heb.
    ik wil geen vlooien in mijn nestje!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vlooien, ja, me katten krijgen elke maand druppels, pas geleden had Myrna nog hoofdluis voordat ze op vakantie ging, 1 week later of zo kreeg ik pas te horen, nou gaat lekker hoor, heb ik haar kamer schoongemaakt en gewassen, poeh!

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Debbie: gefeliciteerd met de 0-verjaardag van je baby! :D Dit was ook mijn uitgerekende dag geweest. Wel een raar idee hoor! Succes!

Philly: spannend! Ik hoop voor je dat het doorzet! Succes!

Aan alle meiden: succes en een dikke knuf!

Ik ga me even douchen, daar was ik nog niet aan toe gekomen. Het is wel waar wat ze zeggen.... dat je het druk hebt met een kleine! Dat is niet erg hoor, maar je moet wel je schema steeds aanpassen hahaha!

Nog even een foto van Olivier toen hij gisteren in de box lag. Hij kijkt een beetje verstrooid op, hij werd net wakker en dan staat mama alweer met zo'n camera voor je neus! :)

Liefs!

12. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    aan alle meiden en partner die bevallen zijn proficiat ik heb het effe niet kunnen bijhouden, wel wat bijgelezen iedere keer maar te lui om te reageren..

bij mij alles erg rustig, beetje lui maar geen last van krampen of wat dan ook.
    moet vanmiddag weer op controle, is ruim 3 en halve week geleden dus ben benieuwd hoe het ervoor staat.
    Ik vind de fotos van de babys zo schitterend en kan me nog steeds niet voorstellen dat er bij mij ook zo een wondertje in zit zo apart

de dames met de partners in de nacht en wisseldiensten sterkte het valt niet mee he.
    mijn man draait nu ook nachtdiensten en volgende week late diensten en ben dan zo bang dat het gaat beginnen en dat ik hem niet te pakken krijg..

gelukkig heeft hij al wel de garantie dat hij vanaf de bevalling 10 werkdagen vrij krijgt dus een heerlijk vooruitzicht wat dat betreft.

meiden die nog niet bevallen zijn hou vol je krijgt er iets prachtigs voor terug

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lief ventje is olivier!

en diana jij hebt ook een prachtig dochtertje, en mooie lipjes heeft ze

ieuw vlooien linka, en hoofdluis is verschrikkelijk, tegenwoordig helpt bijna niets ertegen

nou alle zwangeren, knuffel voor jullie!

my angel, knuffel voor jou en ayoub

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik kreeg van een thuishulp een tip tegen hoofdluis (tenminste ter voorkoming). Antiklit gebruiken ipv cremespoeling of haarlotion gebruiken. Dit omdat de luizen niet houden van de parfum die erin zit en met shampoo en cremespoeling spoel je die parfumgeur er weer uit.

15. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Voor de nieuwe mama's en papa's Van Harte Gefeliciteerd!

Gisteren moest ik weer voor controle naar de VK. MIjn bloeddruk was iets verhoogd en een spoortje eiwit in mijn urine. Kon ik dus voor controle door naar het ZH. Moest er om 2 uur zijn en we waren pas weg om half 5! Was blij dat mijn schoonzus mee was. Alles leek verder goed. CTG, bloeddruk en bloeduitslagen waren prima. Alleen bleef er eiwit in mijn urine. Moet aankomende maandag alweer naar de VK, dus ze houden het goed in de gaten.

Verder heb ik nog niet bijgelezen. Er wordt hier ook zoveel gekletst!
    Dames veel succes de laatste loodjes!

16. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Goedemorgen!

Ik heb een nieuwsgierigheidsvraag aan iedereen...

Hoe gaat je kindje jou en je partner straks noemen?
    - Papa / mama
    - vader / moeder
    - Pa / Ma
    - bij je voornaam

En je (schoon)ouders en broers en zussen?

Iedereen een fijne dag vandaag... het weer hier in Amsterdam is vergeten dat het zomer is! Wat een verschrikking! :confused:

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Anitklit, bedoel je wonderspray? Ja tegenwoordig gebeurt hert nou eenmaal op basisscholen, het is al voor 2e keer, heel erg vervelend maar tsja, daar moeten wij omgaan.

18. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    pruts nog 11 dagen ben benieuwd wie van ons 2 eerst mama word hihi

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mama en pappa noemt myrna ons ElleNY maar me vriend gewoon zijn naam, hehe logisch ;)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ elleny ja het weer is echt erg he. bij ons nu droog dus het komt nu jou kant op. woon net onder amsterdam vandaar

over de gewens vraag.
    ik wil toch wel dat ons kindje ons gewoon

papa/mama noemt.

en de opa's en oma's ook gewoon opa of oma. en dan mag daar van mij wel de naam of zo achter aan. dus bv oma mary en opa alex.

mijn moeder wil eigelijk geen oma genoemt worden maar ik heb gewoon gezegd dat ik niet wil dat me kindje haar alleen bij haar naam noemt.
    en de over groot opa's en oma's daar moeten we maar kijken hoe ze die noemt. want bij mijn opa en oma's zei ik zelfs nooit de naam dus denk de kleine ookniet.

Deel Deze Pagina