Wat ook helpt tegen het tegen gaan van luisen is je kind vies haar laten hebben.door dus gel vet of haarlak in het haar te doen. luisen houden van schoon haar
@Lauwie; Mijn man heeft 3weken vrij vanaf de bevalling, dus dat is wel heel lekker. Ik maak me wel een beetje zorgen over de bevalling, want begint het 's nachts en hij is aan het werk dan is het best lastig om vervanging te regelen. Maar hij heeft gezegd dat hij gewoon de auto op de zaak zet en naar huis komt.... Hopelijk ben ik met mijn verjaardag dus al bevallen, want dan is hij er ook gewoon bij. Ik denk niet dat ik veel zin heb op iets aan mijn verjaardag te doen al;s de kleine er nog niet is. Even over de vlooien. Je mag je huis en/of huisdier niet sprayen als je zwanger bent!!! Er zit een bepaalde stof in die schadelijk kan zijn voor de baby. @Kimm; Ook al zo'n vervelend rooster.... Normaal heb ik er helemaal geen problemen mee, maar nu. Groetjes Silvia
Hihi ben ook erg benieuwd! Hier blijft voorlopig alles rustig, maar het kan zo maar gebeuren! Schiet nou lekker op! Ben jij ook zo nieuwsgierig hoe het eruit zal zien?
@ ellen voor ons gewoon papa en mama en mijn ouders dan opa en oma de moeder van mijn man kan de kleine dan henna noemen, oma op zijn marokkaans
Om het makkelijk en overzichtelijk te houden : Jarissa en brusje noemen mij mama, mijn vriend heit of papa, mijn ouders opa en oma, zijn ouders pake en beppe, broers en zussen ...of ome ... Met op de stippeltjes hun voornaam.
!!!buddynieuws!!! Met Naat gaat het nog niet helemaal lekker, ze blijkt uitgedroogd te zijn en blijft overgeven, ligt aan het infuus en ze wordt volgepropt met medicijnen. Met de kleine gaat het super, maar ze willen haar niet halen. Dus het is afwachten voor haar.
@ElleNY, wij houden het gewoon op papa en mama en opa en oma. Voor de ooms en tantes gewoon ome .. en tante .. Mijn man noemt zijn ouders trouwens pa en ma. Ik vind dat zo raar klinken, niet af zeg maar. @Naat, hopelijk ga je je snel wat beter voelen.
@Naat; Hoop dat je snel weer wat opknapt meis! @ElleNY; Hier noemt Jamie ons papa en mama, onze (schoon)ouders opa en oma (soms voor de gein met de voornaam erachteraan; 'opa ....', maar da's alleen maar als wij het hem voorzeggen, zou hij uit zichzelf nooit doen), en zijn ooms en tantes bij de voornaam, omdat ze dat zelf willen. Wij zeggen wel altijd tegen Jamie dat we naar ome ... en tante ... gaan, maar zelf zeggen ze tegen hem alleen hun voornamen als hij bij ze is. Even over het weer; mn mannetje belde net vanuit Hoogkerk en daar zag hij een hele grijze lucht met om de haverklap lichtflitsen recht naar beneden... ben bang dat de donderbui deze kant nog wel opkomt... het is hier nu bladstil en erg benauwd.. kan beter binnen zijn dan buiten nu. Normaal vind ik onweer niet erg, maar als het echt zo'n megabui is, vind ik het toch niet zo fijn... Xx
kom nt terug van de vk. en de kleine is ingedaalt. was nog wel even spanend hoe ze nou lag. wat het voelde en beetje raar. maar ze ligt dus met haar hoofd in gedaald haar rug aan de linkerkant en haar kont aan de rechter kant. en daar onder haar voetjes. nou ik krijg het niet voor me kaar.
Haha grappig als je dat bedenkt he, hoe ze liggen. Die van ons is al ruim een maand ingedaald en vast in de bekken, ik voel de bewegingen nu ook steeds onderin. ''Even over het weer; mn mannetje belde net vanuit Hoogkerk en daar zag hij een hele grijze lucht met om de haverklap lichtflitsen recht naar beneden... ben bang dat de donderbui deze kant nog wel opkomt... het is hier nu bladstil en erg benauwd.. kan beter binnen zijn dan buiten nu. Normaal vind ik onweer niet erg, maar als het echt zo'n megabui is, vind ik het toch niet zo fijn... '' Ja die buien zijn hier net over de stad heen....echt heel harde knallen, maar even een paar dikke druppen regen verdr niks.
Beebie mag zelf weten hoe zij ons wil noemen, Myrna noemt mijn zussen geen tante en oom, maar gewoon de naam en Opa Wim, Oma Floor, Oma Marianne, Oma Bep en Opa Cok, noem maar op, allemaal namen bij, vanwege gescheiden ouders, is ook erg lastig in familie.
Tjeetje Naat, die is er niet best aan toe. Lig je daar hoogzwanger te zijn aan allemaal toeters en bellen. heel veel sterkte. Ben ook wel benieuwd hoe het met Joy gaat hoor,... Vlooien: ieeuw ik zit er echt bovenop die vieze beesten, hhllggg,...Ik heb 6 katten en 2 honden en heb ze zelfs wel eens op mijn konijnen gehad. Elleny: onze dochter moet gewoon papa en mama zeggen en tegen zussen/zwagers tante en oom, lekker ouderwets dus. Ik heb mijn ouders een periode bij dr naam genoemd maar dat was maar een fase.
Even een ego berichtje van mij. In ieder geval mijn felicitaties voor alle bevallen mama's en papa's. Ik heb al sinds gisterochtend last van weeën, maar ook hier zet het niet door. Vreselijk. Gisteren om de 10 min. maar kon ik eigenlijk nog van alles doen. Nu om de 10min. maar echte pijnlijke.. Vanmorgen dacht ik even dat het zou gaan doorzetten, maar helaas. Nu heb ik dus ook vreselijke last van een aambei, wordt er gek van. Tussen de weeën door, kan ik nog niet veel, door die pijn. Lopen is moeilijk, zitten gaat niet, dus ook achter de computer is niet echt fijn. Oooooo, ik hoop echt dat ik morgen kan melden dat onze kleine er is. Iedereen die ook bezig is, veel succes.......
Elle, het wordt gewoon papa en mama. En mijn ouders opa en oma. Mijn zussen, zwagers en schoonzus zal ik wel oom en tante gaan noemen als ik het over ze heb. Dus gewoon ouderwets Naat, wat vervelend zeg. Uitgedroogd en niet lekker.Hopelijk komt de kleine snel! Binna, wat een verhaal zeg van je broertje, ik las het net nog even. Tja wat moet je doen, moeilijk hoor. Ligt ook een beetje aan wat je ouders prettig vinden. Zouden ze het op prijs stellen dat ze het nu al weten of zouden ze het fijner vinden om het te horen als ze terugkomen? Moeilijke keuze Mijn visite is net weg. Was erg gezellig. Hebben jullie het ook dat je opfleurt van visite, de postbode die post komt brengen en andere kleine dingen? Ik begin me een beetje te vervelen in huis. Kan niet meer zoveel doen natuurlijk en loop mezelf zo nu en dan in de weg :S