Philly heel veel suces. mariekje heel veel suces. ik heb net geslapen. voelde me tussen de mindag in eens heel naar. beetje trilerig en last van me buik en zo. nu is het gelukkig wel beter. maar wel raar hoor
Philly, fijn zeg! Dus jij bent de volgende mama! Debbie, ook bij jou gaat het dus spannend worden. Binna, wat vervelend zeg dat je je niet zo lekker voelt. Heb net 2 uur gebeld met mijn vriendin. Weer gezellig afleiding voor de middag. Kan er weer even tegen
Hallo allemaal Ik lees wel steeds mee hoor maar kan niet reageren! Heb het zo druk met voeden en luiers verschonen Iedereen die bijna gaat bevallen, heeeeeeeeel veel succes! Iedereen die een week verder is , hoera hoera Iedereen die zich rot voelt...nog ff doorbijten en hier lekker klagen
Hee Juud, gaat het nog met je en Giulia? Enne Philly, yeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh ! Dus ik hou hier goed in de gaten! Heel veel succes met alles he! Binna, bah dat je niet zo lekker was! 2 uur lang aan de telefoon? Wow! Achteraf ben ik niet zo echte beller, maar ben toch slechthorend, niet nodig, haha!
Oohhhhh het gaat hier weer spannend worden de komende dagen. We zijn ook wel weer toe aan BABYNIEUWS! Meiden zet hem op. Hier alles goed. Laureen slaapt nog steeds behoorlijk veel, drinkt goed en is eeerrrrruuuugggg lief. Ze groeit volgens mij ook goed. Maandag moeten we voor de eerste keer naar het consultatieburo. Ben benieuwd wat ze nu weegt. De meeste dagen krijgt ze nu 6x per dag een fles met 130cc voeding. Af en toe krijgt ze 7 flessen, hangt een beetje van haar slaap patroon af. Dikke knuffel van mij.
@ rachel wat een plaatje en wat een donker haartjes. @petra zo roos laat wel even duidelijk weten wat ze er van vindt he
Ohhh die bolle kop van Jayden, zo scheetje! Haha, Roos liet duidelijk zien dat ze honger had, hihi! Scheetje!
Ik kreeg de derde dag na de bevalling een beetje last van stuwing. Een paar keer per dag hele koude, natte washandjes(uit de koelkast) erop en na 1,5 dag was het weer over. Dat viel mij nog mee. Mooie foto's meiden.
philly succes meid... (Y) gelijk maar even ego doen... ik kam met een blaasontsteking... heb al 3 dagen last van vage krampjes... en dus vandaag ticho maar even naar me moeder gebracht en zelf naar het ziekenhuis gegaan urine onderzoek... bijna 2 uur aan de ctg gelegen... en ja hoor blaasontsteking... pff weet ik gelijk wat dat is ... echt geen pretje... heb er een kuur voor gekregen... tevens hebben wij dus nog steeds kapotte auto... de vervangende auto ford fusion... tjah wat zal ik erover zeggen... IK MIS DE ANDERE AUTO BLEEEEH.... succes aan alle dames die uitgerekend zijn deze dagen... hopen dat de kleine snel mag komen... liefs (p.s. ik zie tot mijn grote schrik dat ik geen buddy heb... is er iemand die zich verveelt rond de 28e en die zegt ik wil je buddy wel zijn... je mag mij wel overspoelen met smsjes )
@Kimm; Beterschap! Wat vervelend dat jullie nog steeds de leenauto hebben. Dit soort dingen kan je nu helemaal niet hebben hè! Ik stuur je wel even een PB, wil best je buddy zijn. Groetjes Silvia
Ik heb nu ongeveer 2 uur last van stekenin mijn vagina en een strak gevoel bovenin mijn baarmoeder. De kleine was net even heel druk met voeten bovenin en armen helemaal laag. Ook had ik harde buiken. Kan nu moeilijk rechtop op een stoel zitten. Hang dus een beetje op de bank. Ben benieuwd of de kleine nu toch aan de zoektocht naar de uitgang wil beginnen Wat een mooie fotos van mooie kindjes zag ik weer zeg :love:
bumba, frontline heb ik ook! en dus al een overdosis gegeven. nair, lees nu pas je berichtje! veel sterkte!