Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    philly, gefeliciteerd met dochter Renske! hoop dat je snel herstelt van de ks!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mijn arme vlooienbaaltje (kat) is net opgenomen bij de dierenarts en wordt nu geopereerd :(
    hij heeft een abces op zijn wang. het arme beest heeft altijd wat en wordt ongeveer 2x per jaar geopereerd. dit is ook niet zijn laatste voor dit jaar :cry: vind het echt heel zielig.
    ga maar ff wat afleiding zoeken. heb ook heel slecht geslapen want de vader van een vriendin wordt nu geopereerd (kanker) en de uitslag is nogal belangrijk voor het verdere verloop.

niet mijn dag vandaag.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @lauwie: sterkte vandaag meid. Klinkt inderdaad niet als een goede dag.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, da's rot, sterkte meis!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    bleeeeh dat jochie in huis hier draaft mij zowat tot waanzin...

ik ben 2 en ik zeg lekker nee.. en luisteren ho maar ! dat is iets wat hij niet geleerd heeft... (lijkt precies op zijn vader en das echt niet positief bedoeld :oops: me vriend is bio gezien niet zijn vader)

Ticho nee, Ticho nee dat mag niet dat doet auw, Ticho nee, Ticho nee.

pfff

Wie gaat er nog meer bevallen vandaag of morgen?

pfff... straks hopelijk even lekker slapen zit ook nog steeds in de pyama hahaha

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, dat ken ik zo goed, toen Myrna wat jonger was, maar nu nog af en toe, maar ze is echte dromer en bijdehandje! Haha!

Maar tsja, beste oplossing is negeren ;)

7. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Philly en man Van Harte Gefeliciteerd met jullie meid. Renske leuke naam!

Heb sinds gisteren het idee dat mijn buik zakt (?) en had ook vage pijn in mijn zij. Maar ja misschien let je nou ook gewoon op alle pijntjes nu het allemaal zo dichtbij komt. Als het vandaag niet komt dan komt het gewoon de 18e, zoals berekend. Heb iets met 8en. Ben geboren op 19-8-1980, mijn nummer bij de VK is 080088, moest woensdag voor controle op verloskamer nr 8 zijn, ponsplaatje eindigt met drie 8en en ben 18-8-08 uitgerekend. Oh ja en mijn man en ik zijn dit jaar 8 jaar samen. Misschien toch maar een keer meedoen met de Lotto ;)

Over dat "klussen" nou dat komt er hier niet van. Manlief moest deze week weer werken en dat valt niet mee om het ritme weer op te pakken en al helemaal niet als er iemand de hele nacht ligt te draaien op dat fantastische plastic onderzeiltje.

Hier begint het weer te regenen. Was net al aan het rommelen in de lucht en volgens mij moet er ook nog een behoorlijke bui uit zo grijs als het hier is.

Vanavond verjaardag van mijn lieve schoonzus (mocht er vandaag verder niets gebeuren). Wel even gezellig een avondje ergens anders.

Ben benieuwd wie er vandaag allemaal gaan bevallen. Dames zet 'em op!

8. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    pruts, de chinezen zien de 8 als heilig geluksgetal... ik zou een gokje wagen op de lotto...

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Philly gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje RENSKE

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie, sterkte meid!

Kimm, vervelend dat Ticho zo eigenwijs is

Pruts, je hebt geluk deze hele maand is de 8e maand, misschien hoef je niet zolang te wachten ;)

Ik krijg vanmiddag en vanavond een vriendin. Heerlijk filmpje kijken en wil eigenlijk n og even snel kaartjes kopen bij de boekhandel. Kunnen we mooi even samen. Gezellig!

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Buddynieuws

Philly doet jullie allemaal de groeten! Ze voelt zich aardig goed na de keizersnede, de pijnstilling is erg fijn! Ze is zelfs al even uit bed geweest!

Het zal wel even duren voordat ze weer online zal zijn, maar ze zal haar man af en toe even laten lezen hier.

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @QueenBee

ik vind dat nog wel een leuk idee om dat op een kaartje te zetten :) het heeft wel wat hahaha

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    We hebben er toen ook veel leuke reacties op gehad, ze hebben het er soms nog over, hihi! :)

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wij hebben nog steeds geen idee wat we op het kaartje zetten we hebben nog niet eens een kaartje :oops:

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kim? Dat meen je toch niet :confused: !

Controle bij VK alles prima in orde en boekje over bevalling binnen enzovoort, baby is wel groot, ja die zit erg hoog in me buik maar ook erg laag ingedaald. Poeh!

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ja eigenlijk wel...

we hebben nog steeds geen kaartje... dus ik denk dat wanneer de kleine er is... dat de kaartjes dan wat later komen.. :oops:

we zijn er ook nog steeds niet overuit... (althans me vriend niet)

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Kimm, dat meen je niet?
    Nog geen kaartje? Ook nog niet uitgezocht?
    Al wel namen of een gedichtje ofzo uitgezocht?

Wij zijn nog aan het twijfelen over een 2e naam. Weten het nog niet helemaal. Ben nog op zoek naar wat leuks haha. Maar we hebben in elk geval de roepnamen wel vast staan, en ja die 2e naam beslissing kunnen we tijdens de bevalling altijd nog maken. En anders maar 1 naam :D

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Kimm; Zou als ik jou was dan maar gauw ff neuzen op internet of bij een drukkerij. Wij gingen even kijken op internet en binnen een kwartier hadden wij ons kaartje al. De drukkerij hier had deze in hun assortiment, proefdruk was ook binnen een weekje klaar. Dus het kan wel heel snel klaar zijn allemaal.

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    de naam hebben we al en de 2e naam ook al wel... en er is nog een 3e naam die ik erg mooi vind... maar dat wil me vriend niet..

ik had een super leuk gedichtje althans dat vind ik zelf.. mjah me vriend begon erover te twijfelen net zoals dat hij begon te twijfelen over de roep naam... (ik dacht dat vrouwen daar het meeste last van hadden)

we hebben wel een heleboel kaartjes bekeken etc.... maar ook nog niks uitgezocht

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik weet het... mjah vriend lief... die twijfelt en maakt niet snel een keuze... hij is nogal uhm... besluiteloos... en ik ben iemand als we iets hebben dan houden we het gewoon daarbij anders blijf je toch twijfelen... als ik echt twijfel dan vind ik het gewoon niet mooi genoeg enzo... mjah het komt allemaal beetje op mij neer qua zwangerschap etc...

Deel Deze Pagina