Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Nadje: dat klinkt al een heel stuk logischer! Valt gelukkig allemaal mee dus.

2. spawater

spawater Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    kantiene medewerker
    nieuwegein
    hoi hoi

had ook gehoopt om toch gister nog tebevalen maar helaas de kleine meid heeft toch ander plannen
    en idd 08-08-08 is een mooie en zeker een makelijk datum om te onthouden voor een verjaardag

maar goed nog maar wachten tot ze zelf wil komen anders worden we toch ingeleid
    maar dat weten we dinsdag meer van

dus maar duimen dat ze zelf wilt komen

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hier heeft het de afgelopen 1,5 week soms wel een uur of 6 achter elkaar gerommeld maar ondertussen gebeurt er niets hoor... Helaas... dit kindje zit te lekker.

Ik ben helemaal blij: de Olympische Spelen zijn begonnen. Ik werd (voor de zoveelste keer) om 10 voor 5 wakker en ipv helemaal ellendig te voelen dacht ik; ah, lekker sport kijken. Beachvolleybal bijvoorbeeld. Prima.. we hebben wat te doen op deze rare tijdstippen!
    Hebben jullie de openingsceremonie gekeken? Ik vond het geweldig! Helemaal wat ik verwacht had van die Chinezen. En die prachtige outfits van de Afrikanen! Super. Ik kan erg genieten van de OS.

Nou, eens even kijken wat er op 9 augustus gebeurt. Hier rommelt het weer een beetje maar ik ga nergens meer vanuit!
    Fijne dag vandaag!

4. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    ik had ook op de 8ste gehoopt...bij mij is het weken zo aan het rommelen geweest dat ik ervan overtuigd was de 40 weken niet te halen en nu....pfff... nu zie ik het echt gebeuren dat ik nog word ingeleid met 42 weken, het is hier nu al een week veel rustiger... grrr.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

op zich is het wel erg grapig.maar een hoop meiden haden gehoopt op 08-08-08 maar er is niemand bevalen op die datum tot zo ver we nu weten.
    vindt het wel een grapig feit.

Hier ook weer vroeg wakker.dus maar even lekker gaan lezen en tv kijken.

liefs sabrina

6. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik geloof nu werelijk dat ik last krijg van structureel slaaptekort. Ik slaap geen nacht meer een paar uur door, om 1:00 uur plassen en dan tot 4 uur wakken liggen en weer tot half 6 slapen. Ik sta op instorten! *zucht*
    Ik weet nu wat de niet-slapers onder jullie meemaken, dit is echt vreselijk en dan heb ik het pas een week!.

Lie(f)s

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Knuffel voor alle meiden die het nodig hebben!

Jarissa is van donderdag op vrijdag enorm aan het spoken geweest. Ik trok het echt niet dus mn vriend was zo lief er met haar uit te gaan. Ze heeft van half 3 tot half 6 gespeeld en is toen weer gaan slapen. Vriendlief heeft haar ook meegenomen toen ze 's ochtends wakker werd. Ik kon dus heerlijk uitslapen (tot 10 uur!). Afgelopen nacht ook weer heel goed geslapen. Wat knapt een mens daarvan op zeg.

Verder is het hier vrij rustig. Brusje beweegt nog behoorlijk veel. Begin het zwanger zijn wel zat te raken inmiddels. Nog weinig/geen klachten als ik maar aan mn slaap kom. Maar ik wil nu erg graag meer kunnen. Zie overal werk liggen maar geen kans om het zelf te doen. Daar verheug ik me echt op, om weer zelf te kunnen aanpakken!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Goedemorgen,

Had gehoopt dat de coolte van vanacht iedereen een heerlijke nachtrust zou geven, maar lees al van niet.

vervelend

heb zelf wel goed geslapen, het rommelen is al weer iets gezakt dus.... maar kreeg helaas toch weinig antwoord

hoop dat we vandaag onze nieuwe auto mogen halen ;) maar denk dat we nog even geduld moeten hebben

fijne zaterdag

liefs

9. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Hallo,

Sinds afgelopen zondag heb ik tot en met dinsdag in het ziekenhuis gelegen ivm erge stekende pijn in de zij die doorstroomt naar mijn buik. Dit bleek later na veel onderzoeken mogelijk een niersteentje en de baby drukt op mijn nieren. Ik sta nu niet meer onder de verloskundigen maar bij een gynaecoloog nu is mijn vraag hoe anders is dit nu? Stel dat mijn bevalling zich aankondigd wanneer moet ik dan bellen?Ik heb namelijk pas volgende week mijn eerste afspraak bij de gyn en stel dat het voor die tijd al gebeurd ben nu namelijk 36 weken en 5 dagen zwanger.
    Oja ik verlies de laatste tijd ook erg veel slijm en moet erg vaak naar de wc om te plassen..ook heb ik erg vaak een erg stekende pijn onderin mijn buik net zo bij mijn schaambotje. Ook heb ik minstens 2x per dag ontlasting. Zou dit tekenen kunnen zijn van een begin?

Sorry voor dit ego berichtje

Liefs Marlou

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lautje tis niet erg dat je zoveel vraagt hoor.daar zijn we voor.
    Ik heb zelf ook last van steken onder in.en moet ook minmaal 2 keer perdag de grote bootschapen. en verlies ook meer slijm en vocht. zoals ik het begrijp is dit omdat het proses langzaam op gang komt.
    qwa de gyn kan ik je geen antwoordt geven

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen dames.
    Het valt me tegen dat er gisteren niemand bevallen is hoor. ;)
    Jullie vonden het toch zo'n mooie datum.
    Hier alles goed.
    Gisteren is Laureen al voor de tweede keer in haar leventje op verjaardag geweest.
    Vorige week bij mijn oma en gisteren bij mijn vader.
    Wat kan je het druk hebben hè als je nog maar 3 weekjes oud bent. :D
    Net nu ik begin te typen begint er iemand hier in de box héél hard te huilen.
    Het is weer flesjes tijd voor Laureen.
    Ik kom straks wel even weer kijken of er baby nieuws is.

Fijne dag allemaal.

12. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    @ lautje als je de gynaecoloog vandaag niet te pakken kan krijgen zou ik bv vandaag even je verloskundige bellen en je vraag voorleggen.
    gewoon aan haar vragen wat je in dat geval moet doen haar bellen of de gynaecoloog/ziekenhuis.

wellicht kan zij je gelijk antwoord geven en heb je een rustig weekend.

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lautje, ik kan je ook geen antwoord geven helaas.

Hier ook helaas geen 8-8-8 baby. maar van mij mag het ook 9-8-8 worden hoor.
    Ik heb vannacht weer heerlijk geslapen. Gelukkig gaan de nachten weer prima. Ik heb alleen nu een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik.
    En wat harde buiken telkens. Maar ja het zal wel weer niets wezen.

Ik heb de laatste paar dagen dat ik niet meer zo goed alleen naar de winkel durf. Heb er niet zo'n zin in en voel me gewoon niet zo prettig als ik alleen de deur uit moet. Raar is dat. Zie er nu al tegenop dat ik straks nog wat boodschappen moet doen. Gelukkig belde mijn moeder net en komt die vanmiddag even, kunnen we samen. Stom he?

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @aliekeleppink
    ik durf ook niet meer om boodschappen hoor, helemaal niet alleen.
    eens kijken hoe het vanmiddag gaat, maar mn buik staat op ontploffen en ik heb zulke ongesteldheidskrampen sinds gister. het begon vanmorgen meteen weer. en de hele tijd harde buiken. het lijkt ook alsof de kleine af en toe dr rug strekt, dan drukt dr koppie zo hard naar beneden.... au
    wachten duurt lang he... maar dit hier kan toch echt niet lang meer duren...

15. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Bizar he die honden. Bobby vind het ook maar niks als er iemand in m'n buurt komt. Hij duwde inderdaad ook Thomas gewoon aan de kant!

@ ElleNY: Ik heb vannacht voor het eerst wakker gelegen en had helemaal geen erg in de OS! Goed dat ik het lees, heb ik eventueel aankomende nacht wat te doen!

@Loutje: Meis, ik wil je niet ontmoedigen, maar wat je beschrijft heb ik al bijna 2 weken. Wat ik allemaal aan afscheiding verlies wil je niet weten, de pijn in m'n schaambotje trekt ook door naar m'n liezen, ik zit tegenwoordig meer op de wc dan op een stoel, en verder hoef ik maar op te staan en m'n buik wordt een kogeltje... Het hoort bij het verdere indalen van je beebje zei de gyn tegen mij. Bij mij heeft het dus nog steeds niets opgeleverd. Ik hoop bij jou wel, want ik word zo ongeveer een beetje moedeloos. Ik dacht vorige week echt dat het eraan zat te komen, maar ben nu bang dat ik straks tot 42 weken loop! op zich niks mis mee, maar dan graag zonder kwaaltjes!

@ Allemaal: We zijn toch erg goed bezig om niet op de data te bevallen waarvan gedacht wordt dat er veel kindjes geboren zouden worden! Afgelopen volle maan was niets, en nu 08/08/08 ook weer niets haha! Maar we hebben de 16e weer volle maan en 20-08-2008 komt ook nog voorbij... Wie weet. Hebben jullie dat trouwens gelezen over 2 beebjes geboren op 08/08/08 om 8.08 met een gewicht van 8 pond en 8 ons ofzoiets, zou 8 hun geluksgetal zijn haha!

Vandaag is m'n vent lekker thuis. Ik ga me steeds meer vervelen... Alles is af, met soppen ben ik ook zo klaar, want heb alles al 10x gedaan. Ik ben klaar voor ons beebje, maar beebje is niet klaar voor ons geloof ik. Tja wat wil je als je a.s. mama een pesthumeur heeft :oops: hihi!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Debbie: Klinkt tochal aardig serieus! Volgens mij hoef jij niet meer zo lang te wachten!

@ Alieke: Ik heb ook steeds een zeurderig gevoel en ik hoop maar dat het steeds heviger wordt, maar net als ik denk zou het dan nu doorzetten? ...Dan zakt het weer af GRRR! Ik hoop dat het bij jou iets oplevert!

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Weet je, ik durf al niet eens meer te hopen dat het wat oplevert.
    Ik ga straks even douchen en dan voel ik me vaak gelijk een stukje beter. Ik durf gewoon nergens meer op te hopen. Bah!

En ik hoef niet meer te bevallen op een mooie datum hoor, wil niet wachten op volle maan of de 20e. Ik vind 9,10 of 11 ook prima. Al wil ik ook nog wel doorlopen tot 13. Dan krijgen wij namelijk onze geboortekaartjes gratis. Maar dan wel zonder al die pijntjes en kwaaltjes!

Mijn moeder belde vanmorgen met het bericht dat een oud buurmeisje van mij gisteren is bevallen.
    Had gistermiddag haar moeder gebeld dat ze buikpijn had en bloedverlies, dus haar moeder naar haar toe, vk gebeld, ze moest maar even langskomen. Had ze 9 cm ontsluiting. Direct door naar het ziekenhuis en kindje gisteren geboren.
    Zij was pas 3 weken later uitgerekend.
    Ik wil ook!

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @lautje: in principe bel je de gyn. wanneer je anders je VK zou hebben gebeld. Dus bij bloedverlies, gebroken vliezen en meer dan een uur regelmatige weeën om de 5 minuten die minstens een minuut duren. En bij twijfel/onzekerheid! Ik vind zelf altijd voordeel van gyn. bellen dat je een zuster aan de telefoon krijgt die gewoon aan het werk is. Een VK bel je 's nachts wakker maar in het ziekenhuis is zo'n dame gewoon aan het werk. Voor mijn gevoel stoor ik dan minder.

Alle rommelende dames: succes!

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Buddynieuw!

Hier wat nieuws over Joy72:
    Ze is van de week gestript wat niks opleverde en nu gaan ze morgen weer strippen en gel aanbrengen. Verder moet ze in het zh blijven tot haar kleine meid er is! Dus helaas nog geen beebje voor haar..

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Arme Joy. Duimen dat ze snel gaat bevallen!

Deel Deze Pagina