Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    lieve mensen bedankt voor jullie snelle antwoorden. Ik wacht het allemaal rustig af dat lijkt mij beter dan in paniek te raken..

Liefs mij

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey lieve meiden!

Ik ben net druk geweest mijn bevallingsverhaal te typen voor de meiden met wie ik al lang klets bij zwanger worden dus dacht dan maar even meteen hier komen kijken!

Helaas heb ik geen tijd om terug te lezen en persoonlijk te reageren maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat!

Hier gaat alles super, Wesley doet het heel goed ondanks de voor hem zware bevalling dus we zijn hartstikke blij! Met mij gaat het ook goed dus we zijn lekker aan het genieten!

Voor iedereen die nog moet bevallen, succes en sterkte het is even werken maar je bent het zo vergeten als die kleine op je buik ligt!

Voor alle nieuwe papa's en mama's: gefeliciteerd!

Voor de lijst: Onze man is geboren toen ik 39 weken en 6 dagen was, hij woog 3560 gram en was 52 cm bij de geboorte!

Liefs Delilah

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    heej deliah, fijn dat goed gaat met je en Wesley!

Sterkte voor Joy!

4. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Heej . . . . niemand van ons bevallen op 8-8-08?
    Nou zeg. Zijn er zo veel augustusmama's en wordt 8-8-08 overgeslagen! Alsof de duvel er mee speelt! Haha.

Esprit, jij vroeg nog naar de betekenis van de naam Celina.
    Nee, geen duivelse of duistere betekenis. Celina staat voor "hemels", "Goddelijk". De hele andere kant op hè. Maar dat was onbewust, want omdat we het niet eens konden worden over een meisjesnaam hadden we iemand anders om hulp gevraagd.
    Op de bruiloft van mijn zus had ze ook kennissen uit Frankrijk uitgenodigd. We vroegen aan die zoon van (ik geloof) 16 jaar, wat hij een mooie, moderne, franse meisjesnaam vond.
    Hij schreef toen op een bierviltje: Célia.
    In eerste instantie vonden Raymond en ik dat allebei een hele mooie naam, en dachten we er uit te zijn. Maar hoe vaker ik deze naam uitsprak, hoe minder ik hem bij ons vond passen.
    Omdat ik Lisanne en Rosanne hele mooie namen vind, maar Raymond niet, dacht ik, ik zet die letter N eens tussen Célia: Celina.
    En toen ik later deze naam op internet op ging zoeken, bleek dat de betekenis "hemelijks/goddelijk" was.

En voor degene die de lijst bijhoudt: Er staat bij mij 26 jaar, maar dat is inmiddels sinds 19 juni 27 jaar.

5. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben weer uit het ziekenhuis. Het gaat gelukkig weer goed met me.
    Heb antibiotica gehad, bleek een fikse blaasontsteking te hebben en heb medicijnen voor mijn maag gekregen, welke ervoor zorgen dat ik niet meer hoef over te geven.
    Sinds vanacht is het wel aan het rommelen geslagen hier, maar het zet niet door geloof ik.
    Had niet meer verwacht nog zwanger thuis te komen, maar ben er nu erg blij om.

Iedereen die inmiddels mama is geworden: Van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Ik heb niet bijgelezen, maar zal proberen het vanaf hier weer op te pakken.

Liefs Naat

6. Mama v Lucas

9 jun 2008
    67
    0
    0
    Mama
    Sint Philipsland
    Nee hier geen 8-8-8
    Ben vandaag uitgerekend :D
    Whahhaaaa
    Hoop dat de kleine snel komt.
    Vorige keer ben ik 41 weken en 1 dag bevallen.
    Op volle maan.
    Volgende volle maan is 16 aug.

Iedereen een prettig weekend hoop dat we allemaal snel bevallen.

Alle nieuwe papa's en mama's van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 40 weken!

Ik geloof ook met volle maan te gaan bevallen,..Zal mijn benieuwen. Inderdaad geen
    8-8-8 baby,...

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Iedereen waarbij het rommelt; Heel veel succes, hopelijk zet het snel door

@Iedereen die een weekje verder is; Gefeliciteerd!

@Iedereen die het nodig heeft; Een dikke knuffel.

Ik lees nog wel alles mee, maar zoals jullie misschien al wel gelezen hebben zit ik er op het moment een beetje door. Nu heb ik net ook nog het bericht gekregen dat mijn peetoom in het ZH is opgenomen ivm longkanker. Er moeten nog onderzoeken volgen, maar het ziet er niet best uit.

Groetjes Silvia

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Naat, welkom terug! Fijn dat beter gaat met je!

Diana, Celina vind ik toch hele mooie naam, tegenover ons huis is er ook baby geboren op 1 juli, genaamd Celine Dewi, vond ik hele mooie naam!

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Alieke: Voor mij hoeft het ook geen mooie datum te worden hoor! Al vind ik 09/08/08 een prima datum, maar het zit er niet in dat het vandaag gaat lukken... Het rommelt weer een beetje, maar ik ga niet meer zitten hopen dat het door zet. Daar word ik moedeloos van. Gelukkig is m'n man nu lekker thuis en dat zorgt voor een hoop afleiding, want alleen met Thomas onderneem ik hooguit een wandelingetje naar mijn (schoon)fam.

Voor Joy mag het ook allemaal maar niet opschieten...

@ Naat: Fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk voel je je nu stukken beter!

@ Loutje: Gelukkig dat je niet in paniek raakt. Rustig afwachten vind ik soms moeilijk moet ik heel eerlijk zeggen. Vandaag lukt het gelukkig goed!

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Naat, welkom terug uit het ziekenhuis.
    En nu dus maar afwachten wanneer de kleine gaat komen.

Joy heeft het dus ook echt niet makkelijk. Hoop dat de kleine ook snel komt.

Ik hoop eigenlijk voor ons allemaal dat de kleine snel komt.

Mijn ouders zijn hier, lekker afleiding vanmiddag, nu is mijn moeder even aan het stofzuigen en ze hebben even het bed afgehaald en opnieuw opgemaakt. Wel fijn hoor!

Heb vandaag de kleine nog weinig gevoeld moet ik zeggen. Straks maar even rustig op de bank. Word er wel wat onzeker van, kan me soms niet eens herinneren of ik hem nu wel of niet heb gevoeld die dag. Vooral omdat het tegenwoordig meer duwen is dan schoppen

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wat is het stil op ons forum de laatste dagen, ik ga eens kijken of het bij de mama's al wat drukker is,..

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Wat is dat toch met die volle maan? heb ik iets gemist?

naat: gelukkig weer thuis. hoop dat je geen pijn meer hebt

14. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Na een hele tijd meelezen ga ik nu meeschrijven....
    Ook hier is het nu al paar dgn aan het rommelen, leegloop van me darmen, steken in me lies, spierpijngevoel bij me liezen, continue harde buiken, slecht slapen (min 4 uur-max 6 uur) en dan om maar te zwijgen over de pijn bij me heupen af en toe...

Maar ja de laatste loodjes he, het hoort erbij... (alhoewel ik dat soms niet wil accepteren)

Zijn er echt helemaal geen dames op 08-08-08 bevallen? Wow... nou ik ga voor 20-08-2008! Dat vindt ik nou leuke datum, weet niet of beebs het ermee eens is... maar dat zien we dan wel..

Gaat verder alles goed met jullie?

liefs,

15. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Misschien meld zich nog iemand binnen een paar dagen dat ze bevallen is gisteren....

Ik ga ook mee met jou voor 20-08-2008, lijkt me ook een mooie datum haha, ik ben zelf 14e jarig en mijn vader de 15e, dus ik hoop dan niet..maar je weet maar nooit wat de beeb van plan is.

aan de andere kant denken wij beide dat het begin sept wordt.

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb de hele tijd alweer last van steken en harde buiken. Het mag van mij nu toch echt wel door gaan zetten hoor.

Ik wilde dat gewoon mijn vliezen braken, dan weet je zeker dat het gaat beginnen. Dit is allemaal zo onzeker!
    bah bah bah

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Aliekeleppink: zelfs als je vliezen breken kan het zijn dat er verder niets gebeurd. Ook geen garantie dus van een spoedige bevalling.

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @aliekeleppink, vervelend hè dat afwachten. we moeten nog even geduld hebben. gaat helemaal goedkomen ; )

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Nee dat weet ik dat het dan ook niet door kan zetten, maar dan weet je wel dat je binnen de zoveel uur je kindje hebt. Ookal moet je dan misschien naar het ziekenhuis ofzo. Maar dat is gewoon duidelijk.

Ik zit hier maar op de bank te twijfelen, zijn het weeen of niet? Hoe voelen weeen eigenlijk?
    Ik heb geen idee.
    Wat ik nu voel zijn steken in lies, druk in vagina, en samentrekken van baarmoeder (harde buik dus)
    En dat telkens met zo'n tussentijd van 8 minuten ofzo en dan 10 minuten
    Maar ja zijn dat weeen, zijn het echte, zijn het voorweeen? Ik word hier zo onzeker van. Ik wil altijd gewoon zelf de touwtjes in handen hebben ennu kan dan niet!

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik heb sinds gister hetzelfde, maar wel wat vaker. maar ben bang dat het toch voorweeen zijn.

probeer toch te ontspannen of ga iets leuks doen, want wachten en elke wee voelen... zo gaan de dagen heel lang duren denk ik.

we hebben helaas niks te vertellen nu ;(

komt goed, als het doorzet zullen we het gauw genoeg merken.

waar is iedereen eigenlijk, normaal krijgen we alle raad en nu voel ik me al sinds gister een beetje eenzaam hier. weinig antwoorden?

jammer, hoop dat iedereen terug komt

liefs

Deel Deze Pagina