Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ja, er zijn maar weinig hier sinds de laatste paar dagen.

Ik zit nu achter de computer en de echte harde buiken zijn gestopt, maar ik heb nu last van mijn rug telkens. Ach, ik weet het ook allemaal niet
    Ik ga straks nog maar weer even douchen.
    Ik heb echt een abbonnement op de douche, vind het heerlijk om daar onder te staan. Lekker warm water over me heen, heerlijk!

Vind het wel lekker dat ik hier kan klagen hoor!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    het is heel stom, maar ik probeer van elke wee te genieten haha misschien dat ik dan de echte beter kan verdragen.

ja je moet wat hè, mijn vriend keek me wel heel raar aan toen ik dat zei.

ik lees ook andere ervaringen over voorweeen enzo, maar daar word je niet wijzer van. sommige hebben alleen ongi-krampen en hebben toch 5 cm ontsluiting. heb je ook lekker veel aan hè

douchen is altijd lekker, geniet er maar van.
    kan je niet lekker bij iemand gaat buurten of kan er niemand komen?

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Ik vroeg me gisteren ook al af hoe echte weeen nou precies voelen. Ook al heb ik ze vorig jaar gehad. Maar toen begon de bevalling met gebroken vliezen, nou ja uiteindelijk na 48 uur toch in het ziekenhuis terecht gekomen.

Lianna's kamer is nu eindelijk helemaal klaar. Nu nog alle babykleertjes opruimen en het bedje opdekken. Kleintje mag nu echt komen. Alhoewel als ie net zo eigenwijs is al z'n papa duurt dat nog wel 'n paar weken.

4. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Mijn man is wel in huis hoor!
    Die is nu even de auto wassen.
    Ach ik wil ook geen paniek zaaien voor ik echt zeker weet dat ik me niet aanstel.
    Slechte eigenschap van mij, niet toegeven dat je ergens last van hebt.

Ondertussen is er hier niets meer te beleven aan eventuele weeen. De kleine houdt ons mooi voor de gek haha.

Door al die verschillende verhalen over voorweeen en al veel ontsluiting hebben enzo word ik juist ook onzeker. En genieten van elke wee, ja dat ga ik ook doen. Elke wee brengt me dichter bij de kleine die in onze armen ligt :D

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lezen op internet over weeen is echt lastig, geen touw aan vast te knopen haha iedereen heeft zo uitlopende verhalen

dus we moeten het zelf ondervinden

6. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik heb ook geen ervaring dus kan ook niet helpen. Voel ook van alles maar negeer het gewoon, anders wordt ik dol.
    Beetje hondjes uitlaten, net twee potjes Rummycub verloren snik snik snik,...

Ik zie wel hoor, heb geen ondragelijke pijnen, dus dan zijn het vast geen weeen,..

Zou Nair al bevallen zijn, misschien heeft die de 8-8-8 wel gehaald hoor?

Weltrusten voor straks!

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Inderdaad, negeren en leuke dingen doen is het beste.

de tijd gaat al zo supersnel vind ik en nu is het nog zo lekker rustig.

vandaag onze nieuwe auto opgehaald, nu eindelijk de ruimte om 2 honden en een baby te vervoeren. ben helemaal blij

fijne avond

8. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hoi dames,

Wat is het stil hier.
    Ik weet ook niet hoe weeen aanvoelen.
    Dus ik kan jullie ook niet helpen.
    Ze zeggen altijd als je weeen hebt je het dan wel weet, maar je hoort zoveel verschillende verhalen.
    En ook heb ik gehoord dat voorweeen onder de douche weg gaan en echte niet.
    Hier rommeld het ook een beetje.
    Je weet ook niet wat je moet verwachten he?

Groetjes.

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Loutje83

als het goed is hebben ze bij je in het ziekenhuis verloskamers... als jij denk dat het beonnen is etc dan moet je naar de verloskamers bellen... (althans dat is mij vertelt) als er dan wat is ed dan word er een gyn bij gehaald en op de verloskamers is altijd een gyn aanwezig... voor de rest... het hoort erbij ik heb er ook al weken last van... het is gewoon afwachten totdat je weeën hebt of dat je vruchtwater verliest... beide dingen merk je snel genoeg op...

verder even ego doen.. vandaag weer een drukke dag gehad... vanmorgen eerst me moeder opgehaald met de leen auto.. toen naar de stad... bijna 3 uur in de stad geslenterd.. en ow wat heb ik leuke kleding gezien zeg... allemaal wel voor na de zwangerschap... een super leuke rok etc... heb wel alsvast een truitje gekregen een donker paarse echt een leuk ding... maar voor de rest nog niks gehaald... zit echt met spanning te wachten om te shoppen na die tijd.. heb ook echt geen kleding in de kast hangen die ik na die tijd aan kan...

toen naar huis gegaan ticho naar bed gebracht zelf naast me vriend gaan liggen (die lag al de hele morgen te slapen die heeft nachtdienst) en iets na 3en werd hij wakker gebelt dat onze auto klaar is :D jeuhh... hij uit bed gesprongen en wezen douchen... ticho wakker gemaakt... nou wakker gemaakt die is naast mij gekropen om daar nog even na te dommelen... mij wakker gemaakt... snel beschuit gehaald bij de winkel (ik ben verslaafd aan de beschuit met muisjes jup nu al haha). toen doorgereden naar restaurant waar we met de familie gingen eten... leuk ding en zekers voor de kids... die kunnen heerlijk spelen en dat heeft ticho ook eigenlijk alleen maar gedaan gespeeld en gedronken en van het eten kwam vrij weinig haha... we waren met mijn familie... me vader/oma/neven en nichten/tantes etc... en goh wat lijken wij op elkaar zeg... met onze opmerkingen ik dacht dat een klein deel van de familie die hebben maar een klein deel heeft het niet... van de 4 Pieters mannen zaten er jawel 3 met een fotocamara foto's te maken hahahah...

en nu zijn we ruim een uur thuis me vriend is ook bijna gelijk weer weggegaan om de auto op te halen... en ik wacht nog steeds tot de grote man des huizes gaat slapen... die is nog steeds wakker... verder heb ik zelf nog last van de blaasontsteking bah.. en maagzuur nog bahher...

ik wens iedereen voor de komende nacht een geslaagde nacht met of veel rust of bevallingen...

liefs (tis geloof ik ook echt weer een lang verhaal:|)

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    jup dat is het echt... sorry

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ik kan me nog vaag herinneren hoe ze aanvoelde, wel soort menstruatie krampen die naar me rug trokken. Maar dan echt met een hoge piek erin zeg maar. Dus pijn nam toe en toen werd het weer minder...

Betere uitleg heb ik niet... tis maar een jaar geleden maar kan me het niet duidelijker herinneren

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo herinner ik me de weeen bij Jamie ook. als ongipijnen met pieken wat daarna weer afzakte..

Heb nu al een aantal dagen last van gerommel, ongigevoel wat komt en gaat, harde buiken, wat steken enzo maar er zit geen regelmaat in dus kan er niks mee. Zijn vast voorweeen. Hoop toch echt dat het snel doorzet nu, ben vandaag 40weken + 4dgn..

Ben ook niet heel veel online meer, ben wat in huis aan het rommelen, afleiding zoeken. Denk dat ik anders misschien onbewust de bevalling tegenhoud ofzo. Ik denk nu maar zo; iedere dag langer zwanger is wel weer een dag dichter bij de baby! En iedere voorwee is alleen maar goed, dan zal het bij de bevalling misschien makkelijker gaan! Positive thinking! ;)

Iedereen een goede nacht toegewenst, of het nu slapen of bevallen wordt!

Xx

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    bij mij braken eerst de vliezen en toen van die ongi pijn met een piek erin... en het werd alleen steeds pijnlijker....

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    QueenBee, hoop voor je dat het snel komt.
    zie dat je zoontje ook van deze periode is, bewust voor gekozen?

denk dat ik wel lekker ga slapen, super temperatuurtje eindelijk

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij Myrna had ik gebroken vliezen, 30 uren totaal, dus ik had niet meteen de weeen, gebroken vliezen op 36.6 weken om 9 uur savonds. Bij 37 weken om 1 uur smiddags eerste weeen en bij 37.1 om 0.43 uur werd ze geboren. Totaal 12 uren weeen ong.

Dus hoeft niet meteen weeen krijgen of zo maar dan heb je wel idd zekerheid ;)

Hier verder prima bbq gehad bij vriend van ons.

Na elke wc bezoek krijg ik altijd pijn in buik (ongipijn ong) en elke dag slijmpropjes ene keer meer en andere keer minder, maar verder niks aan de hand.

Slaap lekker voor straks!

Liefs

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Kimm, wat fijn he zo'n dagje. En dat van die kleren herken ik. Ik wil ook graag lekker shoppen.

Negeren, ja dat doe ik ook inderdaad. Regelmaat is er toch niet en het kan nog wel dik 2 weken duren voor de kleine er is. Maar toch vind ik dat afwachten maar niets.

De kleine is wel lekker druk nu moet ik zeggen. Op het moment van de steken enzo dan duwt of schopt de kleine ook, voelt ook niet geweldig lekker :D
    Maar ach, het is allemaal prima te doen, dus zullen wel geen weeen zijn.

Rommelen in huis, ja dat doe ik ook wel, maar gaat allemaal niet zo vlotjes meer.
    Mijn buik wordt langzaamaan toch wel zwaar om mee te slepen :D :D

Nu zitten we lekker op de bank tv te kijken. Heerlijk!

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Bij jullie ook allemaal dat gerommel steeds he... Hier ook hoor. Er komt alleen geen regelmaat en de krampen worden ook niet echt heviger. Ik word er doodmoe van! Ik ben al 2x een soort van slijmprop verloren, maar er gebeurt maar niks! Ik kreeg vandaag 2x te horen dat ik in m'n gezicht ga tekenen...Allemaal leuk hoor die opmerkingen, maar ik kan er niks mee. Ik merk alleen dat de drang om te poetsen echt bizar wordt (sta 3x per dag de wc schoon te maken :eek:ops) en dat ik wat meer in m'n eigen wereldje zit. Om heel eerlijk te zijn ben ik het zwanger zijn een beetje zat :oops:!

Het is inderdaad jammer dat er nu veel minder gereageerd wordt he? Maar ja er zijn er al zoveel aan het genieten van hun kleintjes...Maar weet je voor het einde van de maand zijn ook wij allemaal aan de beurt.
    Allemaal ff volhouden nog en gewoon hier gewoon alles eruit! Ik merk namelijk dat ik het wel fijn vind dat jullie ook twijfelen of er nu iets gaat beginnen of niet. Misschien morgen wel weer babynieuws....Wie weet. Goede nachtrust allemaal!

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Weeën vind ik heel moeilijk om te omschrijven. Maar mijn ervaring is dat zolang je twijfelt, het geen weeën zijn. In ieder geval geen ontsluitingsweeën. En tijdens de echte ontsluitingsweeën raakte ik ook erg in mezelf gekeerd.

Hier ineens sinds vanavond last van mn bekken. Wat een ellende. Ik maar steeds zeggen dat ik daar geen last van zou krijgen omdat ik een oersterk en gespierd bekken heb. Nou, nu niet meer! Heeft iemand nog een rollator in de aanbieding?

Het zal de komende tijd nog wel wat stiller worden hier. Na de bevalling reageer je toch minder op het forum dan ervoor. En steeds meer meiden zijn bevallen naarmate de maand vordert. Best frustrerend voor de late mama's van augustus.

Voor iedereen met gerommel in de trommel: hou vol, het langste hebben we achter ons!

Knuffel voor iedereen die dat nodig heeft.

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ja zeker jammer, maar misschien zijn er een paar het gerommel een beetje zat en hebben we het steeds over hetzelfde.

tja krijg je als je in dezelfde fase zit nu, in het begin liep het een beetje scheef en was veel nieuw.

aan alles komt een eind

welterusten allemaal

20. Niet meer actief

Hoi Meiden,
    Het is al een poosje geleden dat ik hier op de site geweest ben maar ik heb het zo druk met amy en er komt veel visite, daarbij komt dat amy s avonds best wel vaak onrustig is en vaak ligt te huilen overdag is ze zo rustig maar de avonden en nachten zijn een ramp.
    herkennen jullie dit ook?

ik ga nu even wat proberen de berichtjes van de afgelopen week te lezen!

Deel Deze Pagina