Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    hier rommelt het nog steeds rustig aan verder.
    Het zal wel niet zo heel boeiend wezen zolang ik niet nog meer pijn krijg.
    We zullen wel zien wat de nacht ons gaat brengen.
    Ik ga in elk geval proberen om te slapen.
    Hopelijk heb ik een goede nachtrust of begint de bevalling vannacht echt. ALlebei ben ik tevreden mee ;)

En natuurlijk hebben de mama's het lekker druk en klets je minder, maar daardoor zeuren en klagen wij hier alleen maar stom tegen elkaar om de dag door te komen haha.

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Yeah GOUD voor Nederland! Zo, even een andere noot dan zwanger zijn en bijna bevallen. Okay, okay het is 10 voor 6 en ik zit al vanaf 4:15 voor de tv en dat heeft natuurlijk alles met zwanger zijn / bijna bevallen te maken maar dan toch. Ik heb het mooi wel live gezien! Knap hoor van deze leuke meiden.
    Zwemmen vind ik altijd wel leuk.

Het is weer zondag. Ik ga vandaag voor het eerst in al deze maanden de verloskundige maar even bellen (op een christelijk tijdstip). Ik ben inmiddels 5 dagen misselijk en heb ook al 13 uur kramp en steken in mijn zij maar verder gebeurt er niets! Wil toch even met ze overleggen vooral vanwege dat misselijk zijn.

Tja, het gaat toch ook over die laatste loodjes hè? Het is toch ook wel logisch. Zwanger zijn hebben we met elkaar gemeen. Gaan jullie straks trouwens allemaal verder bij de mama's?

Fijne zondag!

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hé niemand hier? Het is inmiddels vijf over 8 en ik heb nog even geslapen maar niet lang want... mijn vliezen zijn gebroken. Ik heb heel lichte weeën dus om een uur of 10 bel ik de vk maar even. Ik wil wel graag een zondagskind :D

tot later!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoeraaaa! Succes, heel veel succes!

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hé Linka! Dank je wel! Ik hoop dat het een beetje wil gaan vlotten. Jij bent ook op tijd wakker.. kan je niet slapen of ben je al met Myrna in de weer?

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ha ellen eindelijk, ik gun het je van harte

sorry maar lag nog lekker te meuren in mijn bedje, met dit weer ben ik er niet uit te rammen haha

mijn vriend ligt wel sinds vanochtend op de bank de olympische spelen te kijken

ellen rommelt het al wat harder nu?

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Joehoe Elleny, spannend nu meis. Zet em op voor een zondagskindje!

xx

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Was gewoon wakker om half 8 en daarna werd Myrna ook wakker om rond 8 uur. Valt wel mee, vanavond erg vroeg naar bed, school begin het weer morgen!

9. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Haii meiden!

Wat is het inderdaad rustig hier op het forum! Op zich wel fijn hoor, nu kan ik het tenminsten een beetje bijhouden en ook onthouden wie wat ook alweer gezegd heeft.

Gisteren ben ik met mijn manneke een dagje naar Utrecht geweest. Vond het best wel spannen omdat ik natuurlijk toch al tegen het einde loop en Utrecht een uur rijden is, maar het was echt zo heerlijk om er ff uit te zijn! We hebben lekker op het terras gezeten en gegeten in een restaurantje aan de gracht. Verder was er MidsummerDarkness, een Gothic festival door heel de stad, dus allemaal mensen met mooie jurken aan. Leuk om te zien!

Ik slaap met deze temperaturen gelukkig nog altijd prima, moet alleen wel steeds vaker naar de wc. Dit stoort me op zich niet echt, want ik val toch gelijk weer in slaap. Wel moet ik nu steeds vaker een grote boodschap doen die steeds kleiner en zachter wordt.... sorry voor de details... misschien een voorteken? Ik ben zo benieuwd naar ons Beebje!

Hele fijne dag vandaag allemaal en ElleNY succes met bevallen!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey duha, zou kunnen. bij mij zijn ze gewoon nog hard hoor haha
    maar ja jij bent al uitgerekend toch?

utrecht is leukhè, mijn stadje

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ElleNY

succes meid... hoe voel je, je verder?

pff weer of eigenlijk nog steeds moe...
    en erg misselijk...'

succes vandaag dames...

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, bevalt dat goed je auto?

Utrecht, ben ik vorige jaar nog ff geweest, vond super! Aan de gracht gegeten bij italiaans met wijntje erbij! Haha!

Morgen gaan wij auto ophalen, spannend!

Ik heb ook vaker dunne ontlasting laatste tijd, maar tsja durf ik niet meer te hopen hoor, zie vanzelf wel ;) Elke toiletbezoekjes stukjes slijmpropjes, maar dat wil toch niet zeggen dat ik snel ga bevallen, die heb ik al ruim 1 week hoor. Daarom wil ik niet meer hopen ;)

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja die auto is super, ga er straks weer lekker mee op pad. moet alleen wennen aan de de lengte. ben wel redelijk grote auto's gewend maar een station is toch wat langer.

moet van mijn vriend wel ergens op zitten, want ja stel je voor dat ineens je vliezen breken in de nieuwe auto zegt tie dan haha

succes morgen met halen!

14. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ ElleNY: Nu weet je tenminste zeker dat je kindje eraan komt! Ik werd vanmorgen wakker met het idee dat dit wel een mooie dag is om te bevallen vanwege het saaie weer. Succes, zet m op!

@ Duha: Over die "grote" boodschap... Dat heb ik inderdaad ookal een paar dgn. Net als met plassen denk ik echt dat ik moet rennen omdat ik vreselijk moet en dan zit ik en dan denk ik nou...is dit het? Lekker praatje zo 's morgens haha. Gisterenavond pasta en hapjes met veel olijfolie op en dan wil het allemaal wat makkelijker :oops:.

@ Alieke: We zitten inderdaad de tijd maar een beetje vol te maken haha! Ik heb ook niet zo'n behoefte om veel te delen hoor. Gewoon af en toe even lezen dat er meiden zijn die hetzelfde hebben.

@Kimm: Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik misselijk was. Ik heb nu weer dat ik gewoon domweg vergeet om te eten. Ik kreeg gisteren 3x te horen dat ik zo smal word in m'n gezicht :(:. Tja, het wordt gewoon best zwaar nu.

@ Linka: Ik heb nu 2x een dikke, witte sliert verloren en nu verlies ik ook telkens stukjes. Ik merk het al aan de kramp die ik voel dat er weer wat aan komt...Sorry, weer een lekker stukje :oops:. Ik ga ook nergens meer vanuit. Het is al 2 weken zo en ik heb nog steeds m'n beebje niet :( . A.s. donderdag pas weer naar de gyn, maar ik hoop zo dat het er dan al is... M'n geduld raakt een beetje op ;) .

@ Jenny: Ik had ook ff moeite toen wij in een station gingen rijden, nu hebben we een MPV (geloof ik), eentje waar je in ieder geval hoger in zit en daar kan ik heerlijk mee overweg. Ik was nooit zo'n held in inparkeren en met die station durfde ik het niet eens meer :oops:, maar nu prop ik m overal lekker tussen :) . Veel plezier met de auto, lekker even over flinke hobbels crossen, wie weet levert het nog een beebje op :) !

Verder heb ik vanmorgen veel last van m'n liezen. Als ik op sta dan zakt het gewicht van beebje blijkbaar wat dieper ofzo en dat doet af en toe best zeer. M'n humeur word er ook niet beter op... Het liefst heb ik dat ik lekker kan rommelen thuis en dat niemand wat tegen me zegt, maar ze moeten wel in de buurt zijn, hoe bedoel je tegenstrijdig?! Ach door die hormonen doe je tochal raar, tenminste ik wel hoor... Ik vind het wel rot voor Thomas want die snapt geen bal van z'n moeder. Hij wil ook de hele dag met mama kroelen en daar heb ik steeds vaker even geen behoefte aan, maar als ik dan dat bekkie zie dan voel ik me zo'n stomme doos :cry: !

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja uiteten in utrecht is best leuk ja. en die wijn! ik kan niet wachten haha 9 maanden al geen wijn, wat een straf

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @JennyS

wat voor auto hebben jullie? Kan wezen dat je het al een keer genoemd had maar dan heb ik eroveerheen gelezen

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    peugeot 307 SW

je ziet ze nu echt overal rijden, zijn blijkbaar erg populair
    ik zal hem weer in mijn album zetten

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dat zijn leuke auto's... ik ken ze... zit lekker veel ruimte in :).... heerlijk:D

bevalt de auto prima?

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    we hadden hem gewoon nodig, met 2 van die bakbeesten van honden en een baby.

we hadden tot gister 2 auto's met 3 deuren, is niet te doen.
    we gaan vaak een weekendje naar onze blokhutje in duitsland en dan moet alles mee.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja bevalt zeker, maar ja alle nieuwe speeltjes zijn leuk hè

of je nou een nieuwe kleren hebt gekocht of een paar nieuwe schoenen haha wat een vergelijking. vrouw hè

Deel Deze Pagina