dan heb je die ruimte inderdaad ook echt nodig... wij zijn van een golf 3 (3 deurs) naar een golf 4 (5 deurs) gegaan... heerlijk joh die ruimte... dat is denk ik ook wel beter dan 2 kleine auto's
ja veel beter 5 deurs we gingen eergister kijken in één van de 3 deurs of de maxicosi erin kon, nou volgens mij waren de riemen tekort. je moest eerst de cosi dubbelvouwen en dan paste het haha mijn vriend zo van "nou past net hè" haha ik nou nee, tenzij jij er in wil zitten zo
Haha, me schoonouders nemen gelijk mee als ze naar hier toe komen als baby is geborenl, 9 uren rijden vanuit Frankrijk! Haha verras mij maar
Wij hebben peugeot 406 Brank, dus ook stationwagen! Jaja, als je vliezen breekt, haha! Zie het al voor mij, me vriend wil dat wij maxi cosi en vluchtkoffers meenemen, toen dacht ik overdrijft hij dan niet of zo? Haha! Hij wilde zo graag grote auto ivm 2 kids en rijden naar Frankrijk wil hij ruimte hebben in auto, begrijpelijk! Ik heb geen rijbewijs dus hoef voor mij niet maar als hij dat zo graag wil moet hij ervoor gaan Marleen, jaja, slijm bah! Haha! Slakkenslijm, vind altijd goor, in Frankrijk vinden ze slakken lekker, me vriend ook, GOOR! Haha! (maar tsja ik heb niet geproeft he )
nou meiden ik ga douchen, ga zo naar een rommelmarkt even neuzen je weet maar nooit ellen, zet hem op hè
Zekers! Hahaha! Maarrree ik zal heel erg blij mee zijn als ik na bevalling american Filet eindelijk mag eten, die heb ik gemist! Haha!
slakken BRRR getsie, vind bijna alles lekker behalve lever en slakken. oja en wat die chinezen naar binnen kunnen werken. zou niet zonder een rijbewijs kunnen hoor, vind je het niet zonde? nou doei tot vanmiddag
Hier even snel een berichtje..... Jaaaa, hij is er Jimi Nash.........Geboren op 08-08-08 om 1:19. Alles gaat super, alleen zitten is nog erg lastig voor mij. Ik hoop gauw alles weer bij te lezen. En alle andere mama's en papa's gefeliciteerd en iedereen die nog moet, zet hem op!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is onze 8-8-8 baby! Gefeliciteerd Nair met jullie zoontje Jimi!
Jenny, ene kant is wel jammer dat ik geen rijbewijs maar andere kant vind ik niet erg, want op snelweg enzovoort vind ik nog eng en angstig! Tsja.. moeilijke keuze!
@Nair; van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat een moppie! @ElleNy; Zet hem op! Groetjes Silvia
@Nair, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Jimi. @ElleNy, succes meid. Hopelijk kun je vandaag je kindje vasthouden. Hier al weken last van slijmverlies, had ik bij Lianna ook ongeveer vanaf week 32. Nog ruim 'n uur en ik ben officieel langer zwanger dan vorig jaar. Nou, dat red ik zeker wel. Hoe verder ik in de zwangerschap kom, hoe minder krampjes ed ik krijg.