Nair en man proficiat met jullie ventje wat een leuke naam! en Joy eindelijk jij ook proficiat met je meid en geniet ervan
Voor degene die al bevallen zijn. Werd je kindje zodra de bevalling ging beginnen (ervoor zeg maar) rustiger of drukker met zijn /haar bewegingen. Ellyn zet hem op. Nieuwe mamma's GEFELICITEERD! EN GENIET ERVAN.
Lique,wat een schatje zeg! Willelien had inderdaad haar vliezen gebroken, maar had ze wel een buddie? En Subke dan, die moet haar kleine ook al wel hebben En Arri? Ik ben erg benieuwd hoor hoe het met die meiden is. Morgen mijn echte dag, maar ja er zijn altijd laatkomers bij he Jenny, we moeten het samen maar klaren hier. Ik kan me goed voorstellen dat de nieuwe mama's het veel te druk hebben om hier te kletsen! Die moeten heerlijk genieten van hun kleine wurm. Nog eventjes meid dan hebben wij onze kleine ook bij ons en denken wij ook niet meer zoveel aan het forum Mijn ouders komen zo nog even koffie drinken Zo leuk, die komen elke dag zo'n beetje even langs. Wel erg gezellig. Welkome afleiding als ik alleen thuis ben en mijn moeder gaat ook altijd nog even schoonmaken. Heel lief!
Arri idd, Willelien en Subke idd! Ben heel benieuwd! Joy, het werd tijd, hoera een dochtertje! Gefeliciteerd met je dochtertje en jullie zusje Jamey Lee!
ja weet het, maar ja hun hebben ervaring nu en wij zijn aan het gissen wat we nu voelen haha echt zo van: is dit het? tja geen idee voel ik ook, maar er gebeurd niks. gezellig visite, wij gaan ook zo chinees eten bij zijn ouders. nu even een tukkie op de bank liefs
Nair: gefeliciteerd met jullie zoon! leuke naam! Joy: Gefeliciteerd met jullie dochter! lekker genieten! de hockeydames doen het goed. vind het wel leuk nu om alle sporten beetje te volgen. vooral het roeien van de holland 8, een kennis van mij zit daarbij. jammer dat het niet doorkan gaan vandaag. Iedereen veel sterkte! met de laatste loodjes!
JOEPIE ! GEFELICITEERD IEDEREEN DIE BEVALLEN IS VAN HUN DOCHTER OF ZOON. sorry dat ik laatste tijd niets meer van me laat horen hier heb het ook zo druk gewoon! allemaal visite die langs komt opeens net terug allemaal van vakantie ! zo rustig als het de eerste week was hoe druk het nu opeens is.....jeetje ! hihi
He Alieke, Jenny,...ikkes ben dr ook nog! (schrijf wel paar keer per dag) Degene die vroeg wat TENS was kijk even op www.geboortetens.nl! Joy: meid klinkt als een hele toestand maar natuurlijk wel van harte gefelciteerd met je mooie meisje: Jamey Lee! Knap maar gauw op dan kunnen jullie samen naar huis.
Hoi Allemaal Ik kom ook niet meer zo vaak, zoals mijn buddy Denice al schrijft...het is zooo druk ineens Wel leuk druk hoor! Ik lees wel vaak mee hoor Meiden zet hem op!
nair, gefeliciteerd met jullie zoon Jimi Nash! Super leuk zo'n geboortedatum! joy, eindelijk is ze er! gefeliciteerd met je dochter (en jullie zusje) Jamey Lee!
ik ben er ook nog! doordeweeks wat meer dan in het weekend (niet zo gezellig voor mijn vriend). ik denk ook niet dat iedereen augustus gaat redden hoor! ik houd ernstig rekening met de mogelijkheid dat het september wordt. met de kat gaat het gelukkig wel ok na de operatie. hij is heel aanhankelijk nu. ik heb ineens heeeel erg zin in snoep. mijn vriend vindt het kinderachtig, maar ik denk toch dat ik zo naar een tankstation ga fietsen...
Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet op gelet. Ik was zooo bezig met de weeën. Ik kan me niet herrinneren dat ik nog enige beweging heb gevoeld.
jenny hier nog iemand... ik zit net als jou ook maar te wachte en afvragen of ieder iets wat je voelt, of wat je niet voelt.. of dat de aankondiging is. mijn beeb is al een week erg rustig in beweging geworden. mijn vk zei dat ik wel in de gaten moest houden of ze el minmaal 6x per dag beweegt... ik heb geen idee... telt de hik ook mee?
Als kersverse moeder heb ik het inderdaad wat drukker en ben ook wat minder op het forum. Maar nu het hier rustiger is, is het wel weer bij te houden met lezen. Ik kan me wel goed voorstellen dat het minder leuk is voor de augustusmama's die nog moeten bevallen. Komende week hebben we al op iedere avond visite gepland, dus dan zal ik hier ook wijnig te zien zijn. Zojuist ook al visite gehad, die zijn net weg. En nu wil ik met het eten gaan beginnen, zodat ik op tijd klaar ben voor de visite van vanavond. Hee, mijn man komt net met het idee om chinees te halen. Goed idee! Dan kan ik m'n hyves misschien nog even bijwerken.
Ik denk dat wij de meeste visite nu wel gehad hebben. We hebben enorm veel kleertjes gekregen, het lijkt hier wel een kledingzaak. Wel heel leuk hoor. We hebben ook een hele rij met kaarten gekregen, volgende week maar eens op zoek gaan naar een groot plakboek. Zelf onze meiden zijn door heel veel visites verwend (vonden ze niet erg hoor). Vanaf morgen sta ik er ook weer allen voor. Mijn man is 6 weken bij huis geweest dus dat zal wel even wennen zijn, vooral omdat Joëlle en Dionne morgen weer naar school moeten. Ben bang dat ik het druk ga krijgen. ha ha Meiden ik kan jullie wel vertellen dat als je echte weeën hebt JE DIT ECHT WEL MERKT HOOR! En of een baby rustiger of drukker is weet ik eigenlijk niet, dit is iets waar je volgens mij niet op let. Ik lag aan een CTG apparaat dus Laureen werd wel in de gaten gehouden en aan haar hartslag te zien voelde ze zich in het begin van de bevalling prima. Aan het eind niet meer. Zien jullie nou wel dat het hier niet zo rustig is.