laat je elke dag mensen komen of zet je af en toe een grote kruis op een aantal dagen in je agenda. dat was ik wel van plan, ben zo bang om geleefd te worden dat hoor je zovaak. of ben je veel te trots dat het je niet meer boeit?
Ik zag net in het album van Lique een mooie taart staan. Wij hadden er ook een gekregen van mijn ouders. Hij was héérlijk trouwens.
oooh die taart ziet er heerlijk uit hmmm krijg er honger van haha heb gisteren 2 lekkere ijsjes gehad ik merk dat ik tijdens de zwangerschap geobsedeerd ben door toetjes ijsjes en taartjes haha gelukkig ben ik niet echt veel aangekomen. pff ben wel al jaloers op de meiden die lekker met hun kleine kunnen gaan wandelen. Ik zie er zo naar uit om te gaan wandelen en showen met de wagen en de baby!
hihi geloof mij, het is vermoeiend. of je moet een superbaby hebben die gelijk heel de nacht doorslaapt en nooit krampjes gaat krijgen. zwanger zijn en steeds moeten plassen is erg, maar na het plassen kan je weer gaan liggen, als je eruit moet om te voeden en verschonen ben je al gauw een half uur verder. en dan hopen dat ze weer slapen willen. want veel kleintjes hebben hun dag nacht ritme omgedraaid, zodat ze eerste tijd snachts wakker zijn en overdag slapen. ik probeer zo vaak mogelijk hier te komen want wil er ook zijn voor iedereen die er voor mij geweest is. dus ikdoe mijn best! en jullie zijn allemaal in mijn gedachten hoor hihi monique lekker ijsjes, ik heb nu met de borstvoeding dat ik nog meer aan het snoepen ben dan in de zwangerschap en ik ben nog niet veel wezen wandelen. gister wel boodschappen doen, maar het waait nogal. en anissa ging heel hard brullen bij de kassa. miranda dat ziet er lekker uit. mijn dochter en ik gaan een dezer dagen appeltaart bakken bumba ik voelde anissa af en toe nog wel bewegen, vond het wel een raar idee dat het vruchtwater weg was omdat de vliezen waren gebroken. maar sommige babys wordenrustig voor een bevalling en anderen weer niet, vertelde mijn vk haha lauwie en nog snoepjes gehaald? ik was op het laatst gek van skittles... ben er ook speciaal voor naar de stad gefietst, terwijl ik ze normaal niet zo bijzonder vond zo de visite is weer weg, schoonzusje met haar 4 dochters, leuk hoor al die meiden
@ Nair & Joy: Gefeliciteerd met jullie wondertjes, ga er maar heerlijk van genieten! @ ElleNY: heel veel succes! Hier is het gerommel wat al meer dan een week aanhoudt vannacht ineens opgehouden, wat deze mamma helemaal niet erg vondt want ik heb zowaar een hele nacht geslapen! Ben gewoon lichtelijk in shock ervan! Alleen nu is het gerommel er weer en merk aan mezelf dat me irri-factor ook weer behoorlijk hoog is... och ik heb me toch van die buren (sommige dan).... ze weten dat het al weekje aan het rommelen is en nu iedere keer dat ik ze tegenkom.... "Is er nou nog niets?" Duhhh! Waarom denk je dat ik nog zo een dikke buik heb? echt...grrrr... Hoest met de dames en het gerommel? Al iets wat doorzet? liefs,
Ik kon me er voor de bevalling niks bij voorstellen van dat je het zo druk hebt, maar zoals de andere het ook al zeiden, je hebt het gewoon erg druk, niet alleen met de baby maar zeker ook met visite. Wij zetten af en toe een kruis in de agenda en laten vrienden en familie met meerdere komen, maar bijna elke avond zijn er wel mensen en als je een keer samen bent dan ga je ook niet de hele avond achter de computer. En ik moet eerlijk toegeven, en dat bedoel ik niet rot, dat mijn interesse even anders ligt. Ik zat eerst heel veel te kijken bij zwangerschap maar nu heel veel bij bijvoorbeeld voeding. Wel kijk ik elke dag even hoe het met iedereen gaat, wie er bevallen is en hoe de baby's heten. Roos doet het super, ben gisteren en vandaag met haar naar de tennis geweest (andy had toernooi) en heb heerlijk met haar gepronkt. De borstvoeding gaat ook goed en ze is al een pond gegroeid. Ik voel me weer topfit en ook mijn onderkant voelt niet meer beurs aan. Ik had van tevoren geen flauw idee hoe een wee zou voelen maar bij de eerste ( oke oke laat het de tweede zijn) wist ik: dit moet een wee zijn, poehpoeh dat is niet mis hoor, bij mij voelde het als een vreselijke kramp. Of ik de baby nog voelde? geen idee eigenlijk, daar heb ik niet aan gedacht iedereen veel succes met de baby's en met de laatste loodjes, ik leef met jullie mee en lees mee enne schattige foto van Djim
JOY: VAN HARTE GEFELICITEERD! Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Zal niet veel schrijven, maar lees wel mee en denk met jullie mee. Zet hem op meiden!
nou, allereerst mijn excuses dat ik geen nette berichtjes kan typen met hoofdletters en vraagtekens enzo, maar mijn shifttoetsen zijn kapot..... grrrrr vandaag ben ik uitgeteld en ik geloof dat ik bijna alle trucjes al wel gedaan heb om het een beetje op gang te brengen; mijn manneke al twee keer aan zijn haren het bed in gesleurd om flink te klussen, een liter bitter lemon op, en een lange wandeling van meer dan een uur met de honden..... laat die beeb nu maar komen hahahahaha
@Joy: van harte meid met de geboorte van je dochter. Hoop dat je snel opknapt en toch nog wat hulp hebt de komende periode. @Jenny: de eerste week (weken) na je bevalling denk je als het goed is heel veel minder aan je forumvriendinnetjes dan daarvoor. Hopelijk vergaat het jou straks net zo. Het blijft gewoon een hele spannende tijd nu. Ook al hoor/lees je veel ervaringen, we zullen toch gewoon moeten afwachten wanneer het bij ons gaat beginnen en hoe. @lauwie: als ie dat al kinderachtig vindt! Mijn vriend is zn dochter naar haar moeder aan het brengen. Die krijgt van mij gewoon een smsje dat ik vreselijk zin heb ik chocola! Lekker naar het tankstation gaan hoor! Je hebt nog maar heel kort een excuus voor dit soort acties. Hier megapech: de thermostaat van ons waterbed is kapot. Vannacht werd mn vriend wakker van de kou en is gaan kijken wat er aan de hand was. Hij rook al een brandlucht dus net op tijd de stekker eruit. Vanmiddag even gekeken of er nog wat te redden viel maar de vlammen sloegen eruit. Gelukkig vannacht niet! Moet er niet aan denken, brand in de slaapkamer, pal naast Jarissa's bed met klamboe! Ellende is wel dat we nu snel een andere thermostaat moeten (waarbij het bed helemaal leeg moet en weer vol!). Ik hoop dus dat brusje nog even lekker blijft zitten.
Mijn visite is weer weg! was erg gezellig. Even uit de sleur van vandaag. Mannetje zit op de bank. Ik hang op de bank en we ondernemen verder weinig. Maar nu was het even gewoon gezellig kletsen en even gewoon luisteren naar verhalen van anderen. Ik merk dat ik nu weer zo nu en dan last heb van harde buiken. Vanmorgen was het weg. de hele tijd zitten/liggen op de bank is dus zelfs al teveel. Ik heb zo'n moeite met traplopen. Halverwege heb ik het idee dat ik me omhoog moet sleuren en heb ik direct een harde buik. Buddie Lies (passiepaard), ja jij bent hier ook nog je tijd aan het uitzitten met ons, gezellig! Ik wou dat ik al kon genieten van onze kleine. Stiekem gaan we er vanuit dat dit ons laatste weekend samen was, maar dat hoeft natuurlijk niet!
heey meiden iedereen die ondertussen bevallen is: Van harte gefeliciteerd! Het is zeker druk met zon kleintje! is echt wel even wennen maar dat komt ook wel weer goed haha.. Groetjes
Hoi meiden, Nair gefeliciteerd met jullie zoontje Jimi!! Joy gefeliciteerd met je dochter Jamey Lee!! Ik ben er ook nog wel hoor, maar zitten wil niet zo goed meer dus schrijf niet meer zoveel, probeer wel elke keer bij te lezen (in gedeeltes) dus reageren is moeilijk. Even over leven voelen, mijn gyn zegt als je rustig gaat zitten of liggen moet je binnen het uur de kleine toch wel voelen... EN DE HIK TELT NIET! raar he ik had ook zoiets als ie hikt leeft ie toch maar dat mocht ik niet meerekenen. Groetjes Maxi P.S hier alles rustig....GRRRRRRR
Nair gefeliciteerd met jullie zoon Jimi Joy jij ook gefeliciteerd met je dochter Jamey lee. Ik ben er ook nog hoor, maar heb 2 drukke dagen gehad en ben vandaag helemaal brak. Maar vanaf morgen zal ik weer mee lezen en mee gaan praten oke! Voel me gelukkig wel weer iets beter. Heb wel wat gerommel. En wij denken zelf dat de kleine wel aankomende week gaat komen. Laten we hopen dat het gevoel van mijn man, weer goed is!