Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schatje: wat een leuk knulletje ; )

ik zag lekker taart langskomen, jammie

en ik begrijp alle mama's wel hoor en het zal vast bij mij ook zo gaan.
    het was alleen zo dat het wel erg opviel dat er een forumdip is/was
    genieten jullie maar van jullie wondertjes ;)

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @duha

succes meid hopen dat het gaat doorzetten:) ik zal voor je duimen....

*vandaag drukke dag gehad... ik was van de week in het ziekenhuis en had daar me zonnebril vergeten erg stom van me natuurlijk maar niks aan te doen... me mannetje kwam vanmorgen thuis van het werk toen zijn ticho en ik naar het ziekenhuis gegaan om hem op te halen, op visite bij kennis door naar me moeder en daar boterham gegeten even met ticho gespeelt hij naar bed... op een gegeven moment ben ik er naast gaan liggen... en dus ook in slaap gevallen haha... daar ook maar gelijk gegeten eten voor manlief mee genomen (denk dat het toch in de ton beland:|) en nu heerlijk op bed bijkomen... ) nog 1 nachtdienst en hij heeft een aantal dagen vrij :D heerlijk:D kan ik mooi een keer uitslapen:p (al denk ik dat hij eerder zal uitslapen:p)

3. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Zo geloof dat er hier ook wat gaande is. Erge krampen, Rene is nu kersenpit aan het warmmaken, goh wisten we nu maar of dit het begin zou zijn he?
    Ik ga maar proberen te relaxen en beetje tv te kijken,...Hmm 11 augustus mooie dag om jarig te zijn ;)

Tot morgen!

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Nair en Joy Van Harte Gefeliciteerd met jullie kindjes!

Het blijft toch aardig in balans de jongens en de meisjes!

Afgelopen nacht ontzettend vast geslapen. Heb ook geen gerommel gehad en kon lekker doorslapen. Heerlijk! Heb wel veel harde buiken en voel de beeb niet zo hard meer schoppen en slaan als voor een paar dagen geleden. Morgen weer voor controle naar de VK, dus kijken of de bloeddruk niet gestegen is en of we nog eiwit in de urine hebben. Nou ja de laatste loodjes en dan zit het er op! Ben zo benieuwd!

Welterusten voor straks!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kersenpit?

Nou succes Passiepaard....

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Joy en Nair; van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! Geniet ervan!

Rommelt hier alweer aardig.. regelmatig harde buiken, maar niet vaak genoeg om aan de bel te trekken... zucht... zo gaat het nu al 5 dagen. Moet morgen weer naar de gyn voor controle (hoop eigenlijk dat dat niet meer nodig is natuurlijk ;) ), zullen we wel zien wat hij te zeggen heeft. Hoe lang ze me laten doorlopen enzo. Ben benieuwd.. Zal morgen wel even een verslagje uitbrengen hierover.

Iedereen nog een fijne avond, ik ga helemaal niks meer doen en hopen dat het nu wel door gaat zetten!

@Iedereen die ook met gerommel zit; Knuff voor jullie en hoop ook voor jullie dat het niet meer te lang gaat duren hoor! ;)

Xx

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    nair en joy,van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!!!!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    QueenBee, ach schat je bent al over de 40 weken hè
    nou hoop dat het een keertje doorzet.

iedereen trusten, ik ga er lekker vroeg in vandaag. lekker tv kijken in mijn bedje

rommelse haha

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi meiden,

ik ben van plan morgen lekker bij te gaan lezen hier. Even geen bezoek en de kraamhulp is ook weg. 't Was fijn dat ze er was, maar we zijn er wel aan toe om weer ons eigen gangetje te gaan.

Met Ise gaat het hartstikke goed en met mij ook best wel. Kleine ongemakjes nog van de bevalling, maar eigenlijk valt het reuze mee.

Hopelijk tot morgen. Ben zo benieuwd wat ik allemaal gemist heb en hoe het met iedereen is!
    Passiepaard, las op deze pagina dat het bij jou rommelt. Spannend!

Slaap lekker allemaal,
    Chantico

Hihi, morgen ook maar eens m'n banner aanpassen!

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi

nog mensen die wakker zijn?

voor iedereen die zo gaat slapen... slaap lekker :)

voor de damens bij wie het rommelt... succes en hopen dat het doorzet en sterkte mocht het erg pijnlijk worden...

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Buddie! Bij jou ook rommels! Ik ben zo benieuwd of het doorgaat!

QueenBee, jij loopt al flink overtijd he? Vervelend hoor.

Hier is helemaal niets aan de hand, ga zo lekker slapen.
    Hopelijk een lekkere lange nacht. En dan maar weer zien wat de nieuwe dag ons weer gaat brengen.

Over het bewegen, ik voel de kleine wel minder, maar als ik rustig zit of lig dan zie ik hem nog wel bewegen in mijn buik. En de hik, ja het lijkt me toch dat dat ook een teken van leven is, maar oke als de gyn dat zegt zal dat wel zo zijn.

Ik hoef pas vrijdag weer naar de vk. Ben dinsdag al geweest. Ze hebben het erg druk bij ons volgens mij. Ach, ik hoop dat ze eerder bij mij moeten komen als ik bij hun :D

12. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Hier even een ego-berichtje.
    Ik begin toch wel erg zenuwachtig te worden voor de keizersnede a.s. dinsdag. Ik had gehoopt nog eerder aan de gang te gaan, maar nog geen gerommel in de trommel, dus maar gewoon m'n tijd uitzitten tot dinsdag! Ik vind het wel heel raar om te weten dat wij 12aug. pappa & mamma zijn. Ben ook erg zenuwachtig of alles wel goed zal zijn met ons meisje. pffff . . . . . !

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @bemy

ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent... ik denk dat je het, het beste gewoon op je af kan laten gaan... ga nog maar wat leuks doen met je vent... straks is het een drukte... en probeer er nog maar even van te genieten de laatste dagen...

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    net ff in de stad gegeten. we maken er nog maar ff gebruik van dat het nog kan!

misschien morgen weer naar de film :). we zijn vrijdag ook geweest. naar 'into the wild'. indrukwekkende film.

het lijkt hier wel weer wat drukker. gezellig!

slaap lekker allemaal!

15. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi dames,

update:
    HIer net de vk geweest ivm harde pijnlijke buiken om de 4 min. Tis duidelijk aan het rommelen en heb 1 cm cadeau gekregen van de beeb. Ze durfde geen uitspraken te doen of het alleen voorwerk is of niet omdat me vorige bevallin ook zo snel ging.

Wat ze wel zei was dat ivm me hb ik echt op tijd moet bellen en dat zij dan ter plaatse besluit of we wel/niet naar ziekenhuis gaan. Want ze vindt me hb aan de lage kant voor een thuisbevalling..

Mocht het niet doorzetten dan moet ik dinsdag voor extra controle voor me hb komen...
    Heb wel een slaappil gehad dus hoop zo na een warme douche lekker in slaap te kunnen vallen en dat de harde buiken wat afnemen...

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @kvptje

succes meis... hopen dat je nog een beetje goed kan slapen... en dat alles goed gaat:)

gelijk maar even ego doen.. het slapen van mij word op dit moment niks aangezien ik niet kan liggen en om de klap last krijg van maagzuur... erg bah...

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Bemy, het is zo spannend voor je, heel veel succes morgen!

Chantico, fijn dat goed gaat met Ise en ook met jou! Fijn hoor!

Goed geslapen maar wel kort en Myrna moet straks naar school en auto ophalen, tjeetje, vandaag wordt een drukke dag voor mij.

18. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    lang leve de slaappil! Goed geslapen vandaag, weet alleen niet wat me nu te wachten staat...aan de ene kant ben ik het zat en mag het gerommel doorgaan, aan de andere kant heb ik liver dat beebje ff weekje wacht tot me hb weer op orde is... ach ik merk het wel wat me te wachten staat..
    Begint bij mij nu in elk geval weer met harbde buiken

Hoest verders met jullie dames? Goed geslapen?

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hier goed geslapen.
    Ik mag zo weer voor een ochtendje ziekenhuis.
    Aan de ctg.

Ben benieuwd of er vandaag nog baby's bijkomen.

Hoe zou het met passiepaard zijn die was toch bezig of haal ik haar met iemand anders door de war?

Bumba.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    goeie morgen,

weer eens een k*t nacht gehad... maagzuur heeft me wakker gehouden... ben echt mega moe dus...

straks komt me mannetje thuis en die is dan vrij tot aan zaterdag. dan moet hij weer de avond dienst in...

dames die lekker hebben geslapen geniet er lekker van :)

Deel Deze Pagina