Augustus 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Diana81, Nov 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    thanx, voor de tip! dan gebeurt er niets, dus loos alarm!
    ga ik gewoon zo lunchen bij mijn vriend en wat drinken in de stad.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ik heb ook last van veel afscheiding, soms kleine propjes (slijm) dus stelt niks voor om VK te bellen, had ook gevraagd toen ik bij VK op controle kwam, schijnt het dat normaal is, maar als je veel water voelt stromen naar beneden dan is vruchtwater.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Het was bij mij wel zoveel dat ik iedere keer het kraamverband moest vervangen. Maar die tip van op je hand blazen wist ik ook niet hoor.

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    2,015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Lauwie ik heb ook af en toe dat het in mijn onderbroek loopt, maar dat is dan afscheiding die erg dun is.

Net de Vk geveld, maar het kan zijn dat de kleine verder is ingedaald en daardoor meer ruimte is. En daardoor mijn buik dus slap is. Verder moest ik nog een uur aankijken of ik de kleine voelde bewegen. En gelukkig heeft het zich even gemeld. Was al bang dat het niet goed was.

5. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    ik ben weer helemaal gerust gesteld dat er nog niets aan de hand is!

happy, ben jij ook gerustgesteld nu je de vk gesproken hebt en je kleintje gevoeld hebt?

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    2,015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ja zeker wel, maar hoop nu toch wel dat het dan ook snel gaat komen.
    Ik bedoel hoever kan een kind ingedaald zijn. Moet toch een keer zo ver zijn dat het gaat komen!

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Elle gefeliciteerd met jullie zoon!

Jolanda, gefeliciteerd met jullie dochter!!

Linka, leuk de nieuwe auto! Veel rijplezier. Veel heuveltjes pakken, misschien komen de weeen dan wel ;)

Lauwie, ik heb het ook, telkens natte plekken in mijn onderbroek.
    Vandaag maar inlegkruisje erin gedaan. Telkens ruiken of het anders ruikt, maar volgens mij is het gewoon afscheiding. Erg veel de laatste 2 dagen moet ik zeggen.

Happy, ik heb ook dat de bovenste rand van mijn buik net een vetrand is. En die kleine moet inderdaad een keer zover indalen dat het eruit komt

Sjorsje, hoe is het nu met je vader?

Debbie, je moet maar zo denken het komt voor jou ook weer steeds dichtebij. Het kan niet lang meer duren ;)

Buddie Passiepaard, dus niets doorgezet? Jammer hoor!

Vandaag is de verjaardag van onze kleine (officieel uitgerekend) Maar ik ben bang dat onze kleine nu al een laatkomertje gaat worden :D
    Ben net even met manlief wat plantjes wezen kopen voor in de tuin. Hij maakt me de voortuin nog even heel mooi. Dat is wel fijn!
    Daar wacht de kleine vast nog op

Hebben jullie ook de hele dag het gevoel dat je moet plassen.
    Ik kan de hele dag wel op de wc zitten. Constante druk. De kleine zal de boel daar wel weer verbouwen

8. Maxi

Maxi Actief lid

Oct 22, 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Elle, Andy en Chris, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Kick.

@Jolanda en papa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Myrthe.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    aliekeleppink, heuveltjes? Dat heeft me vriend al gedaan vanmorgen toen wij Myrna gingen brengen naar school :) ! Nou laten we maar duimen, zou mooi zijn, haha!

Me vriend is nu onderweg naar huis :whistle: ! Hopelijk op tijd voordat Myrna weer naar school gaat zodat ze ook ritje kan maken [​IMG]

10. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Happy, fijn dat je weer geruststelt bent!

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

Mar 4, 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Oh, wat hebben wij toch een geluk met onze dochter.
    We hoeven er 's nachts maar één keer uit voor haar. En na het voeden en verschonen valt ze vrijwel gelijk weer in slaap. Ik hoop dat dat zo blijft!

12. nadje78

nadje78 Actief lid

Nov 27, 2007
    130
    0
    0
    nou ik ga zo ff naar ziekenhuis, hartje klopte flink bij de vk maar zekere voor het onzekere sturen ze me toch naar het ziekenhuis om even alles na te kijken. zal wel allemaal goed zijn..

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    1,141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden!

Hier ff een berichtje van de trotse mama van Melanie! Zaterdagmiddag zijn we thuisgekomen, na nog een aantal spannende uurtjes. Melanie was wat geel en had af en toe koorts, dus de kinderarts heeft haar bekeken en er is bloed afgenomen. Ze hebben haar getest op haar lever en op ontstekingen, gelukkig is alles goed met onze kleine meid! Borst voeding was geen succes, ze viel alleen maar af en ik zat huilend te voeden, zo frustrerend! Nu krijgt ze dus de fles en moeder en dochter genieten telkens weer van dat moment!
    Nu dus lekker aan het genieten van ons meissie die de nacht al bijna doorslaapt! Jaja, knap hè!
    Vanmorgen het hielplrikje gehad, madam sliep gewoon door! Tis echt een slaapkoppie!
    Met mama gaat het niet echt heel erg goed, de KS was erg moeilijk, Melanie moest ondanks de KS alsnog met de tang uit mn buik gehaald worden! Na een bevalling van bijna 18 uur en smeekbedes van mij, dat mn beeb niet geboren kon worden op een normale manier ( ik voelde het gewoon aan)....moest de arts toch toegeven dat ons meissie nooit op een normale manier geboren had kunnen worden....jammer toch dat ze niet wat beter luisteren naar de patient hè!
    Ik heb erg veel last van mn buik en het litteken, maar wanneer ik mn meissie zie dan maakt dat zo heel veel goed!
    Ik zal niet zo heel veel aanwezig zijn nog, wanrt heb verplichte bedrust....

Ik heb een foto van ons wondertje geplaatst in mn album......

Aan alle meiden die nog moeten gaan bevallen: HEEL VEEL SUCCES MET DE LAATSTE LOODJES EN NATUURLIJK DE BEVALLING!

Aan de meiden die net als ik al lekker aan het genieten zijn van hun beebjes:VAN HARTE GEFELICITEERD!

@Buddy: meid, hou nog ff vol! ik hou mn mobiel in de gaten hoor !

Liefs Vera en een knufie van Melanie

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Sjorsje; Kan me voorstellen dat hij daar stiller of zelfs depressief van wordt. Is idd een verschrikkelijke gedachte. Wel erg fijn dat hij geen pijn heeft. Hopelijk komt je kleintje snel zodat hij daar lekker van kan genieten. Geeft hem misschien ook wat afleiding. Ook voor jou heel veel sterkte!

@Lauwie; Dank je! Ik heb dat trouwens ook van die afscheiding. Ruikt echt vreemd. Heb er eigelijk nog niet aan gedacht om de vk te bellen, omdat het zo weinig is. Toch maar een beetje in de gaten houden....

@Linka; Veel plezier met je nieuwe auto.

Groetjes Silvia

15. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @diana, ja dat lijkt me ook maf als er 2 dagen niemand komt haha wel lief bedoeld natuurlijk. ben benieuwd wat ik zelf wil straks.
    en wat een lekkere taart, jammie

@linka, succes met de auto!

@debbie, duurt dan lang hè, hoop dat hij/zij snel komt ;)

@lauwie, spannend, ik denk dat je het wel goed zou moeten herkennen.
    ik zou even heen en weer gaan wandelen ofzo, misschien dat er dan meer uitkomt.
    oh lees dat het vals alarm was, wel grappig die tp an op je hand blazen hihi

@nadje, succes in het ziekenhuis, hoop dat alles ok is.

@esprit, fijn dat het goed gaat en wat een schatje

Ben net even bij prenatal geweest, maar heb eigenlijk alles al haha, maar vond nog een leuk boekje van Au, eerste hulp bij kinderziektes. heb ik weer wat te lezen

liefs J

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ ElleNY: Gefeliciteerd met Kick!!!

@ Jolanda: Gefeliciteerd met Myrthe!!!

@ Nadje: Succes in het z'huis. Ik hoop dat je gerustgesteld wordt.

@ Sjorsje: Baalde je niet vreselijk dat het alsnog verkeerd ging met dat ijsje? Als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb :) .

@ Duster: Ik vind het ook fijner als Jeroen thuis is. Hij is dan lekker in de buurt en dat geeft me een rustig gevoel! Daarnaast is hij dan ook lekker met Thomas bezig en kan ik me een beetje terug trekken in m'n eigen wereldje :oops: .

@ Passiepaard: Jammer dat het niet doorzette!

@ Lauwie/ Happy/ Sjorsje: Die afscheiding word je af en toe niet goed van he? Ik voel het soms gewoon lopen, bah. In het begin twijfelde ik nog weleens of het vruchtwater was, maar dat ruikt zoetig zeggen ze en blijft lopen. Bij Thomas ben ik weleens heel erg geschrokken van een flinke plens. Ik moest toen 's middags naar de gyn en die zei inderdaad ook dat ik op m'n hand moest blazen. Als het dan blijft komen is het vrijwel zeker vruchtwater.

Vanmiddag moet ik snel op zoek naar een andere fotocamera! Ik heb m vanmorgen uit frustratie gesloopt :oops: :oops: :oops: ! Ik vond het al geen fijn ding, maar nu gaf hij telkens aan dat de batterijen leeg waren, ookal deed ik er net nieuwe in. Alle soorten batterijen geprobeerd, maar hij bleef vervelend doen. Van kwaadheid heb ik m iets te hard neergezet en nu doet m'n schermpje het niet meer :( en de lens blijft ook uit staan :( . Manlief had zoiets van ga maar gauw een nw regelen! Dat ben jij weer met zoiets... Het zou echt wat voor mij zijn om dan nu naar het z'huis te moeten omdat ik moet bevallen. Dat ik dan ergens snel een fotocamera moet regelen haha. Meestal verlopen dingen bij mij best chaotisch, dus ik verwacht niet dat wij rustig naar het z'huis kunnen als Pukkie zich aan dient :) !

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Elle en Jolanda; Gefeliciteerd met jullie kindjes!

Even een verslagje van de gyn;

Nou, ik hoefde er nog niet te blijven, omdat ik nog te onregelmatig harde buiken heb. Het moet echt om de vijf minuten zijn, en het moet eigenlijk wel pijn doen zeg maar. Aangezien ik harde buik nu als vervelend ervaar, denkt de gyn dat dit nog voorwerk is. Ach, is ook goed, hoort er ook bij! Scheelt straks alleen maar weer! Maarja, de buiken gaan niet over, ze blijven nu steeds komen, dus ik ga zo weer de tijd bijhouden en als ze pijnlijker zijn een uur lang ofzo, bel ik wel heen..

Hij wilde mij als de bevalling niet doorzet vrijdag weer zien voor een CTG, omdat ik dan 10 dagen overtijd ben. Hij wilde wel in de gaten houden of alles dan goed ging met beebje. Vandaag waren alle controles wel goed, bloeddruk was iets hoger dan anders, maar dat was normaal aan het eind van de zwangerschap.

Nou, tot later eerst maar weer!
    Xx

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, ik baalde inderdaad wel van dat ijsje. Smaakte ook meteen een stuk minder.

19. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Elle, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Kick.

@Jolanda, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Myrthe.

Heb alles bijgelezen, maar moet nu snel een tukkie vangen nu het nog kan. Vandaag is de hulp voor het laatst en mijn moppies slapen ook nu... dus ik kan ook even mijn ogen sluiten.
    Morgen eerste dag zonder echte hulp, al komt mijn moeder wel even helpen!
    Mag vanmiddag naar buiten met de kleine, kijken hoever ik kan lopen ... rondje om de huizen en weer naar binnen denk, haha!

20. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    @Jolanda: gefeliciteerd met je dochter!

Lieverds, allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik schrijf snel meer.. nu een beetje het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen gereden is dus ik doe het even rustig aan. Tot snel!

Share This Page