Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames, hoe is het hier? Is het nog een beetje vol te houden die laatste loodjes? Hopelijk zijn jullie allemaal snel mama!

Voor de dames die zijn bevallen, van harte gefeliciteerd ik hoop dat het jullie ook is meegevallen!

Ik ben behoorlijk druk dus niet meer zoveel op zwpagina te vinden maar ik denk wel aan jullie hoor ;) bovendien is zitten niet prettig met al die hechtingen, hopelijk mogen ze er morgen uit als de vk voor de eind-controle komt.

Nog een paar weekjes en dan zijn alle augustus mama's echt mama's :D

Onze vent doet het hartstikke goed, als hij goed drinkt is het een heel tevreden ventje, super leuk om te zien! Ik zal straks nog wat nieuwe foto's uploaden.

Meiden allemaal succes! En ik kom snel kijken hoe de stand is hier!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ja muffins met roze glazuur is goed idee, maar ik ben bang dat niet zal gebeuren want als baby geboren is zal ik wel druk hebben, roze koeken makkelijk met vlaggetje in! Maar we zien het wel na de bevalling ;) Haha! Maar wil nog steeds muffins, vind zo leuk idee!

Even naar me moeder geweest, maar ze was er niet wij wilden auto laten zien, maar haar man was er wel.

Myrna heeft gymspullen van mij gekregen, morgenochtend heeft ze een gym op school, ze is vol met trost en ze heeft naar haar zin gehad.

Met mij wat minder, weet het niet of het valse alarm is of niet, heb waarschijnlijk weeen, maar kan ook oefen of voorweeen zijn hoor...

Ik hou al de tijd in de gaten...... zal wel valse alarm zijn denk ik :rolleyes: !

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka oee wel spananed. wat leuke he dat ze dan al blij zijn met hun gym spullen. en snap het wel hoor. was inderdaat al heel benieuwt waneer je die mufins ging bakken. je hebt die roze koeken ook met smarties er op. bij ons bij de super coop/ en de vonmar die zijn ook leuk.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja smarties op roze koekjes zijn ook idd leuk, heb ik ook gezien, ik vind dat Myrna mag zelf kiezen wat ze wil ;)

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ja gewoon met haar naar de winkelen gaan en zeggen wat wil je trakteren. kan je nu ook al vast doen heb je het mar in huis. ik heb de dingen die ik voor hier wil trakteren ook in huis. + kofie thee cola en zo alles lekker veel zodat we dan dat niet hoeven te halen.

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Linka, spannend zeg!
    En bij Duster ook! Ik hoop dat het doorzet bij jullie!
    Bij mij wordt het niet wat vandaag. Of het moet nog supersnel gaan.
    Ik heb wel ontzettend last van maagzuur als ik zit. Verder eigenlijk weinig bijzonders.

Wij gaan zo nog even de trap naar boven mooi maken. Heb leuke muurstickers gekocht net dus die plakken we er nog even op. Is dat ook weer klaar ;)
    De kleine wacht expres zolang, dan hebben we straks de meest onbenullige klusjes in huis klaar.
    Je moet toch ergens heen met je tijd ;)

7. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    @ miranda wat leuk zeg die chocolade repen zeg!

@ linka spannend ben benieuwd of het gaat doorzetten

hier nog geen tekens; vanmorgen tot 11 uur uitgeslapen met mijn man, toen lekker uitgebreid samen ontbeten en hij is om half 2 gaan werken.

heb lekker weer de boel gesopt stoffen stofzuigen dweilen.
    ik was daarna wel moe maar ben toch maar naar de bieb gegaan boeken inleveren en toch maar weer 2 nieuwe meegenomen
    op een gegeven moment ben je klaar met poetsen en hier komt overdag niet veel op tv

@ duster ik hoop ook voor je dat het nu gaat doorzetten het zal nu voor jou ook lang genoeg geduurd hebben he?

@ noura hihi ja spreek je kleine meid maar eens effe toe wat een nachtbraker is ze!

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Queenbee: Was het voor jou maar het echt werk! Misschien dat de voorweeën nog doorzetten in echte! Ik ben zo benieuwd hoe echte weeën aanvoelen...

@ Duster: Ik hoop voor je dat dit het begin van de bevalling is. Bij mij helaas niet!

@ Linka: Spannend meis! Ik ben heel benieuwd!

@ Binna: Ik had even snel op internet zitten kijken en zag er eentje bij Foto Klein in de aanbieding. En drie keer raden...Die hadden ze niet meer. Ik zei nou dan ga ik verder kijken want ik moet er vandaag eentje hebben. Hij vroeg of ik misschien iets anders zag en dan zou hij kijken of hij wat met de prijs kon doen... Tja toen werd het wat interessanter. Uiteindelijk was de camera 20,- duurder dan degene waar ik voor kwam, maar ik kreeg een gratis memory stick van 2 GB, dus daar kon ik wel mee leven :)

@ Passiepaard: Ik probeer een beetje actief mee te lezen en te schrijven omdat het gewoon fijn is als er ff iemand reageert toch?

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hoe Linka en Duster beetje aan de gang, zal mij benieuwen hoor, morgen een beebje dr bij is wel errug leuk!

Marleen: Ja, je hebt gelijk maar ik vergeet zo veel wat iedereen schrijft. Echt heel erg, soms schrijf ik trefwoorden op, of ik wijzig mijn eigen berichtje 6x,..
    Fijn dat je goed geslaagd bent voor een nieuwe camera, dat is nu reuze belangrijk he?

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @binnabinna

leuk he shoppen? hihi... tis ook een kleine verslaving van mij :oops:

ik denk dat ik straks nog even wat foto's ga maken van me buik... ben dr nog niet helemaal zeker van... ga nu eerst douchen met Ticho.. hij moet zo slapen als hij dat wilt... ben benieuwd....

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

hoi allemaal,
    ik kom weer even pronken :)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra :confused: wat een haaaaar :confused:

Ik heb een nieuwe foto in mijn album :D

13. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hier gaat alles zijn gangetje. Voel me goed en de medicijnen doen goed hun werk.
    Ik kan alles nu gelukkig weer binnen houden en de pijnaanvallen zijn weg, dit zorgt er natuurlijk voor dat ik mij heel veel beter voel.

Verder ook hier al 2 dagen gerommel in de trommel. Tot 2 keer toe al weeën om de 7 minuten gehad, maar ook beide keren weer afgezakt.
    Ik denk nog steeds dat ik gewoon de 14 dagen over ga lopen. Hihi we zullen zien. Moet wel zeggen dat ik wel erg nieuwsgierig ben naar het kleine meisje, ik ben wel klaar voor onze eerste ontmoeting.........

Elle en papa van harte gefeliciteerd met jullie zoon Kick.

Jolanda en papa van harte gefeliciteerd met jullie dochter Myrthe.

14. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Petra en Sjudith wat een scheetjes zeg.
    Kijk pronken daar ben ik ook wel klaar voor haha....

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    petra en judith wat een poepies zeg!

linka wat spannend

naat fijn dat je je beter voelt, en bij jou dus ook al spannend, er is al van alles aan de gang zo te lezen

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Passiepaard: Ik zit ook eerst 10x terug te lezen en als ik veel pagina's mis moet ik ook trefwoorden opschrijven hoor! En dan nog het drama typen...zit in elke zin 10x te backspacen haha!

@ Sjudith: Hou eens op met die foto's....Ben al jaloers genoeg hahah! Je weet wie het zegt he?! Vandaag weer niks, ik ga straks de 18e gewoon halen....

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    laat ik dan ook maar even showen

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi sorry marleen

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wat een schatjes zeg :)

ik/wij wil(len) ook... nog heeel even

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

eentje nog, ben ook zo trots

kimm, nog heel even dan mogen jullie ook! en ben ook heel benieuwd naar al jullie kleintjes

Deel Deze Pagina