vandaag met mijn vriend en mijn nichtje van 12 naar het spoorwegmuseum geweest. was heel leuk, maar nu ben ik kapot! vanavond nog een feesje....
ik sluit me daar helemaal bij aan! mannetje is vandaag druk aan het poesten in huis en ik krijg niks uit mn handen! wel sneu voor hem! liefs rebbel
muis80 dank je wel Dames ik wil even jullie aandacht vragen. Enige tijd geleden heef een zoon van een vriendin van mij een 82 jarige man gered van de verdrinkings dood. Nu is hij genomineerd voor Held van het Jaar door de telegraaf. Ik zou jullie willen vragen of jullie op www.telegraaf.nl te stemmen op hem. HIj heet Michael Hendrinks. Als je de home pagina hebtvan de telegraaf scrol je helemaal naar onder toe en dan zie je vanzelf held van het jaar staan. Michael verdient het heel erg om held van het jaar te worden dus ik hoop dat jullie stemmen op hem. Heel veel liefs Annika en oo Michael zijn familie. PS ik heb toestemming gekregen van de eigenaar van deze site om de link te mogen vermelden en om jullie stemmen te vragen.
Meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik merk dat het toch moeilijk is om mee te blijven lezen. Dus ik heb net besloten me te gaan richten op ons nieuwe huisje en dan worden we vast weer snel zwanger! Heel veeeeeeeeeeeel genieten van alles he! Succes meiden! Kus Dootje
Meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik merk dat het toch moeilijk is om mee te blijven lezen. Dus ik heb net besloten me te gaan richten op ons nieuwe huisje en dan worden we vast weer snel zwanger! Heel veeeeeeeeeeeel genieten van alles he! Succes meiden! Kus Dootje
Passiepaard en Littleme, bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ik merk dat dat helpt. Vriendinnen die het weten mailen, bellen of smsen me ook om me op te peppen en dat helpt telkens weer eventjes. Vandaag had ik het wel even moeilijk. Ik merk dat het nu toch wat te lang gaat duren voor we weten waar we aan toe zijn, maar het echobureau is zo verrekte druk met de feestdagen dat er geen tussenkomen is. Ik hoop dat we maandag toch terecht kunnen. Zou graag met de jaarwisseling weten of we superblij mogen zijn. Mijn vriend blijft zo ontzettend lief, dat vind ik echt heel tof om te merken. Ik maak het hem niet gemakkelijk. Reageer dingen op hem af en wil het liefst dat hij de hele dag bij me is, maar heb tegelijkertijd nergens zin in en zit dan een beetje sip op de bank voor me uit te staren. Ik ben niet de gezelligste nu. Als alles nog gewoon goed is en er een gezond kindje in me groeit, mag ik echt blij zijn met hoe weinig klachten ik heb. Ik heb wel een klein buikje. Gisteren een uur staan puzzelen op de vraag in welke kleding dat het minst te zien was, want ik had een feestje. Ik hoop dat de camouflagetruc gelukt is. Zeker als het mis gaat, heb ik liever niet dat iedereen dat weet. Ik zal echt zó blij zijn als we met de echo goed nieuws krijgen, ik heb super veel zin om het aan iedereen te vertellen en straks met zo'n mooie zwangere buik rond te lopen! Oh ja, ik las dat meiden schreven dat ze meer moesten eten tijdens de zwangerschap. Ik heb juist gelezen dat je niet voor twee moet eten. Het kindje kan met gewoon hetzelfde eetpatroon toch alle nodige stoffen krijgen.
haha sta te shake op mijn benen. Ik denk steek ff een pijl af voor Lotte. Dondert ie weer om richting mijn man zijn auto. hahah 4 jaar geleden gebeurde me dat ook al richting de bejaarde woningen :S oepsie
Hoi allemaal, Ik wil mij ook aanmelden, nu 6 weken en 2 dagen zwanger en 21 augustus 2008 uitgerekend (volgens eigen berekening dan...) 7 januari 2008 eerste echo i.v.m. eerdere miskraam van juli jl. Liefs naannaan
hey meiden! ik krijg 't effe niet meer bijgelezen, dus ik hoop dat alles goed is met iedereen. Wou snel komen zeggen dat ik maandag naar de gynae gebeld heb, omdat ik zo ongerust was en we mochten meteen langskomen.. Heb dus ook mijn eerste echo gehad en HET HARTJE KLOPTE! Super gewoon.. 6mm groot en ons kleintje heeft al een hartje dat klopt.. ik probeer 't de komende dagen bij te lezen, maar ben echt vreselijk misselijk.. al 2 dagen boven de wc gehangen 's morgens, maar 't is voor een goed doel hè.. hoop echt dat alles goed is met iedereen en sorry dat ik zo meteen op niemand reageer.. ga nu terug de zetel in.. :s knuffie
hoi meiden wou even me ei kwijt me nichtje was hier net met de kleine van 15 weken.en dan brand het gevoel zo erg dat je wilt weten hoe het met die van jou is en dat je ook wilt zeggen.maar we hebben gewoon besloten dat pas na de echo te doen.maar dat is wel heeeeeeel moeilijk.voor al als je zo kleine hummel ziet liefss sabrina
Ik denk veel aan je chantico! Ik hoop voor je dat je maandag nog voor een echo kunt! Getver zeg, met die onzekerheid wordt je ook gek! Ik kan het me heel goed voorstellen! In juni moesten wij een week wachten of we wel of niet een MK hadden...dat kwam doordat ik wel bloedverlies had, maar geen stolsels verloor en ook helemaal geen krampen had...dat was zo vreemd! Misschien zou je maandag bloed kunnen laten prikken? Zodat ze aan je hcg-gehalte kunnen zien/meten hoe het zit met de zwangerschap? Dan zou het wel met spoed moeten, maar wie weet kan het bij jullie? Ik duim voor je dat het allemaal toch nog goed komt! Dat je later je beebpje (dan inmiddels al puber) op zijn/haar mietertje kan geven dat het je nu zo heeft laten schrikken! Liefs
Hallo allemaal, Hierbij een woordje van afscheid naar jullie allemaal. Afgelopen maandag hebben we het hartje met de echo zien kloppen.(erg blij) Dinsdag 1ste kerstdag bij het naar bed gaan een paar druppeltjes oud bloed verloren. Dit had ik bij mijn zoontje ook, dus niet echt bezorgd. 2de kerstdag steeds meer bloed aan het verliezen en geen goed gevoel meer. Dus naar het AMC gebeld omdat ik aan de bloedverdunners zat. Zij wilde me graag zien, dus vanuit Brabant, nog voor het kerstdiner bij mijn schoonfamilie weer op weg naar Amsterdam. Bij de echo was de vruchtzakje met vruchtje aanwezig, maar het was onduidelijk of het hartje wel of niet klopte. Vrijdag weer terug, ondertussen nog veel bloed verloren. Vrijdagochtend gehoord dat het echt een MK is. Nu wachten of het bloeden zelf stopt en het vruchtzakje vanzelf is weggegaan. Heel erg jammer allemaal. Eerst een dochter verliezen met 23 weken, dan gelukkig een gezonde jongen en nu dit... Jullie allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap en geniet ervan