Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik voel een enorme huilbui zitten maar hij wil er niet uitkomen. :cry:
    Misschien gaat hij vanzelf wel weer weg.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka de gordijne die jij in de kinder kamer heb die heb ik in de woon kamer.
    waarom twee tassen. wat heb je allemaal mee?

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha linka gaat helemaal los met die foto's plaatsen.

ellen, lekker op de bank hoop dat ik daar straks ook beland, want ik wil niet dagen in mijn slaapkamer hangen bah
    geniet van de kleine ;)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Een tas voor baby en een tas voor mezelf, jaja, het is niet zo grote tas hoor ;)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :oops: :oops: :oops:

Ja dankzij tip van Petra :) ! Zo handig hoor!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Huil maar meis, het is ook zwaar, hormonen!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als ik ga lopen of naar wc of zo krijg ik al harde buiken met pijn :( !

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miranda, ff een zielige film kijken of droevig artikel in een tijdschrift lezen?
    dikke knuffel meis!

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    arri,van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Geniet er van meid!

@bemy,heel erg veel succes vandaag,errug spannend!!!!!
    zet m op!

@Linka,mooie luiertas hoor ;) (heb m ook)en mooi kamertje!

@All,meiden zet m op heh!

Liefs Dais en kusjes van Fenne en Linne....

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Naat80; En dan denk je dat het gaat doorzetten en dan krijg je ze niet meer...

@Kimm; Bedankt voor het duimen! Tis alleen vandaag wel weer erg rustig helaas...

@JennyS; Geen idee, moet als het niet doorzet sowieso vrijdag voor een CTG, denk dat ze dan wel kijken hoe nu verder... ben dan 10 dagen overtijd, maar hoop eigenlijk dat het zover niet hoeft te komen!

@Marleen; ... :oops: ... Dankje! Maar er zijn in de lijst nog 2 dames voor mij aan toch?

@Linka; Ben sowieso wel een van de langstlopende zwangere hier, hihi! ;)

Leuke foto's van babykamers trouwens hoor! Wil eigenlijk nog niet van onze babykamer neerzetten, omdat er nog verhuisdozen verdekt opgesteld staan en 1 muur het behang heeft wat ik niet zo mooi vind... zodra beebje er eindelijk is kunnen we gerichter zoeken naar een behangetje voor een jongen of een meisje, dus als dat klaar is komen er zeker foto's hoor! ;)

Xx

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dais wat heb je een mooie avatar gemaakt.
    Ik vind 'm echt heel mooi! :D

12. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    De beentjes beginnen zich uit te strekken, wij hadden in het begin een kikkertje ;)

Als wij hem vast hebben probeert hij zijn beentjes te strekken, als hij slaapt dan trekt hij zijn beentjes op. Wij hebben al een echo gehad van de heupjes en daar was alles ok op.

De KS op zich is meegevallen, alleen zijn er achteraf complicaties opgetreden waardoor ik nog niet altijd goed te been ben en er nog 6 weken een vroedvrouw aan huis moet komen.

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Zo ik ben oo weer van de partij vandaag,...maar half-half. Ik ben zoooooo moe, dat slapen is echt een ramp. Elk uur zie ik, soms val ik wel even in slaap, soms uren wakker. Heb vreselijk zuur, die Rennies komen echt mijn neus uit! Die buik kan ik nog wel mee leven, maar vannacht was mevrouwtje toch ook wakker tussen 1 en 3, dus het was carnaval. Ik heb er maar van liggen genieten, ipv ergeren dat ik niet kan slapen.

Ik zag dat er trouwens niemand op de uitgerekende datum is bevallen, dus dat wilde ik morgen maar even doen ;)

Arri: gefeliciteerd meid met je dochter Yinthe, prachtige naam!

Verder sorry voor het ego-bericht maar heb nu alleen maar slaaaaaaaap! Gaaaaaap!

14. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Wat een lief kamertje! Erg leuk!

Ik heb ook 2 tassen klaar staan hoor voor het z'huis. Eentje voor mij en de baby en eentje voor m'n man. Hij heeft een hoveniersbedrijf en als hij midden op de dag naar het z'huis moet heb ik schone kleren voor m bij me. Ik hoop dat hij gewoon thuis is als het begint of dat hij nog even de tijd heeft om te douchen thuis, maar als ik in de stress schiet :oops: en m geen tijd gun om te douchen en om te kleden, dan kan hij in het z'huis ff opfrissen en verkleden :) :) :).

@ Queenbee: Heb geen idee eigenlijk of er eigenlijk nog meiden verder zijn :oops: . Ik ga die lijst maar eens opzoeken en doornemen, zodat ik niemand straks beledig :oops: !

15. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Arri GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!1

Geniet ervan.
    Bemy veel succes vandaag.

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zou ik wel begrijpen hoor, schone kleren voor hem zelf en ik heb schone tshirt en sokken en onderbroek voor hem in tas gedaan voor zekerheid :) ! Hoezo vrachtwagen, stinke kleren en stank van gas en schiphol! Haha!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik klets hier best wel veel, dus ik moet ff dimmen :oops: ! Ik ga nu lekker spelletjes doen en dan even beetje opruimen en dan Myrna halen van tussenpauze.

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Arri, van harte gefeliciteerd. Nu lekker genieten van je kleintje na alle spannende dagen

Linka, wat een leuk kamertje zeg!

En ook de babyfoto van Lique, geweldig!

QueenBee, ik denk dat jij inderdaad het langst overtijd loopt van diegenen die nog reageren. Tenminste dat idee heb ik.

Maxi, vandaag uitgerekend, spannend hoor

Marleen, ik heb ook een shirt voor mijn man in mijn ziekenhuistas zitten.
    Als ik naar het ziekenhuis zou moeten heeft hij ook vast de nodige zweetplekken wel. Kan ie zich ook opfrissen na de bevalling :D

Passiepaard, wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt. Ik slaap juist best goed de afgelopen nachten. En carnaval, dat had ik gisteren toen ik net in bed lag. Het deed echt pijn, ik ben bont en blauw van binnen.
    Maar inderdaad nog maar even genieten straks is het weg ;)
    Oh ja en ik wil morgen ook bevallen, dus dat kan niet, dan kun je mijn bevalberichtje niet plaatsen :p

Aykietje, wat balen zeg dat je complicaties hebt gekregen.. Rustig aan doen

Elle, lekker hoor op de bank met de kleine tv kijken.

Miranda, lekker huilen meid. Ga maar een zielig verhaal lezen ofzo, dan komt het vast vanzelf

Meiden, hier de eerste echte dag overtijd. Hopelijk gaat het vandaag beginnen en anders morgen. Mijn buik wordt zo zwaar en mijn maag komt steeds meer in de verdrukking. Ik heb echt zo'n vaag misselijkheidsgevoel de hele dag. Bah!

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Volgens mij besteed ik te weinig aandacht aan iemand...:oops:. Mijn 2 jarige zoon zit telkens in de box van beebje....GRRR! Ach, ik ga maar eens met het mannetje spelen. Het is ook van dat lekkere weer buiten...regen,regen, regen! Mooi weer om te bevallen, zou ik zeggen...Bij mij gaat het vandaag niet gebeuren in ieder geval, misschien hebben jullie meer geluk!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aykietje, mooie zoontje! Zo lief!

Deel Deze Pagina