heb even niet bijgelezen En zoveel pagina's en baby's verder Iedereen met een kleintje heeel erg veel geluk Iedereen bij wie het wel en niet rommelt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en nog even volhouden
Linka: klets maar lekker verder hoor meid! Dat is toch leuk, en nu heb je het foto's plaatsen ook nog eens door. Ik vermaak me wel met jouw berichten en foto's Je hebt een heel leuk kamertje! Myrna zeker ook wel blij mee, meiden houden nu eenmaal erg van roze? xxx Ik zou toch echt wat willen gaan strijken, van dat weer en niks doen word ik met het uur lamlendiger
Vanmorgen de dag goed begonnen met manlief: we draaien vandaag een doe-het-zelf-inleid-programma, want eerlijk gezegd begin ik hem een beetje te knijpen. Dat de kleine wat laat is OK. Nou ja, ben af en toe goed emo hoor, pffff, en mn man bracht vanmorgen heeeel subtiel en voorzichtig dat hij het vermoeden heeft dat ik niet helemaal in mn hum ben.. wat een moed had ie he om dat hardop te zeggen! de schat, ik half janken natuurlijk. Maar ik krijg echt de kriebels als ik richting de 42 weken ga en ons kleintje is er nog niet. Ik heb het helemaal niet op inleiden, ben als de dood dat het een ongecontroleerde weeenstorm-hel wordt. Dus, vanmorgen even aan het werk geweest (was mn sombere stemming waarmee ik wakker werd... "alWEER wakker met een dikke buik".. ook meteen weg ). Verder weer wat schoonmaken thuis, en ik wil vanmiddag eigenlijk gewoon lekker om boodschappen. Volgens mij heeft het geklus weer wat losgemaakt, want wat erna eruit kwam had allerlei vage kleurtjes en texturen... Ben toch wel blij om te lezen dat er meer meiden een beetje moedeloos en 40+ rondlopen hier... Ik begon al te denken: doe ik iets fout of zo, dat die kleine er nog niet is?
Dank je Ja meiden houden heel erg van roze! Maar of deze ook van roze houdt of niet, niet dat ik weet ! Strijken? Bah! Haha! Ben blij dat ik vanaf ben, ja babykleertjes !
Geloof me, we hebben ook al van alles geprobeerd hoor... behalve veel harde buiken en gister toch zeker 1 wee helpt het ons ook niks... de gynaecoloog zei al; 'je kan alleen maar afwachten.' Bah, ik haat dat woordje..
DAt woordje afwachten GRRRR Dat ben ik echt helemaal zat Ik had gister mijn schoonpa aan de telefoon, zegt ie tegen mij. Ach het is toch ook wel mooi dat het wat te laat komt, heb je nog mooi even rustug de tijd om alles klaar te maken. Wij hebben hier vanaf 37 weken alles al klaar staan (al eerder eigenlijk) en zitten nu alleen onzinklusjes te bedenken. Nou ik kon hem wel wat aandoen bah! Ik ga even de stad in denk ik. Even wat boodschapjes doen. Moet toch wat. En het thuiszitten ben ik ook wel zat. Bah ik baal dat er nog geen kleine is! Kreeg net weer een geboortekaartje van de zwangerschapsgym. Nummer 3 alweer. Wel erg leuk, maar nu zit ik weer in een dip
Hahaha, wij moeten overmorgen weer naar de gyn. Maar ik heb mn man al gezegd dat ik weiger. IK GA NIET! Komt ze ongetwijfeld met dat soort onzin inderdaad, net als vorige week: heb je dit en zus en zo geprobeerd? Meer kun je niet doen... Nou, dat overleeft ze niet hoor. Ze had nog zo gezegd: dit is een kwestie van dagen voel ik, ik zie je niet meer hier in de praktijk hoor! Argh% gr$hrh fyr& Bedacht me net: dat winkelplan van mij... een paar dagen terug nog werd ik zo pissed in de winkel op een andere megaonbeschofte vrouw(natuurlijk, haar schuld) ... weet niet of dit een goed plan is... O ja, ook zo irritant: iedereen die de moed heeft je als hoogzwanger aan te spreken roept dat het echt niet lang meer duurt: buik hangt zo laag en je gezicht blablabla. Ach, donder toch op, dat roept iedereen al 4 weken. Hehe, zo, beetje stoom afblazen hier.... @Linka gewoon doorkletsen! ik vind je berichtjes altijd leuk om te lezen
@aliekeleppink precies, alles is klaar, en het huis is brandschoon. kan toch niet WEER de gordijnen gaan wassen? en de stoep boenen lijkt me ook wat overdreven, heb gister het balkon al gedaan. hmmm, misschien de kat in bad doen, die is nog stoffig! (hahaha, nee hoor, we doen de kat nooit in bad, arm beessie)
Volgens mij hebben we vandaag allemaal een mopperdag! Zijn er nog vrolijke zwangeren hier, die het moppergehalte iets lagen kunnen maken!
ik ben nog wel vrolijk hoor, net nog even de kleding kast van de kleine opgeruimt.en de box toch maar weer even een likkie verf gegeven. liefs sabrina
Nou ik geloof dat we nu echt allemaal hetzelfde ervaren... Ik vind het geweldig voor iedereen die al bevallen is, maar telkens raak ik in een dipje als er weer iemand mama geworden is. Kan er niks aan doen . En dan te bedenken dat een aantal van jullie al overtijd zijn... Mijn gyn riep ook dat ze me na haar vakantie niet meer zou zien, want het zat er aan te komen... . Vorige week had ik een vervanger, die zei veel rond de keukentafel lopen en een potje vrijen, nou ook dat helpt net als bij de meeste niet. Sommige dagen kan ik er goed mee omgaan en sommige dagen zijn echt baaldagen. Vandaag valt het tot nu toe mee, maar dat is omdat ik vanmorgen wel wat dingetjes te doen had. Vanmiddag zal het er wel weer op uit draaien dat ik weer iets schoon sta te maken... ! Zo even heerlijk geklaagd . Jullie hebben er niks aan, maar toch...
@ Debbie: Gooi je frustraties er ff lekker uit meid. Ik word ook doodmoe van die opmerkingen over een lage buik enzo. Ik snap je helemaal!
Zaterdag waren we voor het eerst er op uit gegaan. Lekker de stad in met de kinderwagen. Deze kinderwagen hadden we gekregen van een vriendin. Ze heeft al twee kinderen en vanwege rugklachten wil ze geen derde meer. Vandaar dat ze de kinderwagen wegdeed. Maar wat een kloteding zeg. Ik kon er niet mee overweg. Gisteren nog een keer geprobeerd, en naar de supermarkt gegaan, maar ik vond het echt verschrikkelijk. Mijn man zei: Dan gaan we toch kijken voor een nieuwe! Dus gisterenmiddag hebben we een nieuwe kinderwagen gekocht. De nieuwe Mutsy Slider. Echt een superding! Met 1 vinger te besturen! We konden hem gelijk meenemen. Normaal zou de levertijd 12 weken zijn, maar omdat ze zagen dat ons kindje al geboren was en we dus niet zo lang konden wachten, mochten we deze gelijk meenemen. "Dan wachten wij wel 12 weken", zei de mevrouw van de winkel. Echt super! Maar nu moest ik die vriendin dus gaan vertellen, dat ik haar wagen niks vond. Ik heb er echt moeite mee gehad. De hele middag buikpijn, van: Hoe ga ik dat nu vertellen. 'S avonds gingen we naar haar toe. Ik wilde het vertellen, maar ik kreeg zo'n brok in m'n keel, dat ik niks meer kon zeggen. "Zal ik het maar zeggen?" vroeg Raymond. Ik knikte en barste in tranen uit. Ik voelde me zo ondankbaar. Maar m'n vriendin vond het helemaal niet erg. Ze lachte en zei nog dat ze had willen zeggen, dat als ik het niks vond, dat ik m maar terug moest geven, dan gaf ze m aan een kringloopwinkel. Nou nou, wat een opluchting. Okee, het was geen goedkope wagen, maar ik ben er echt superblij mee, en ga nu vol trots vanmiddag weer lekker wandelen.
Diana, fijn dat je gewoon eerlijk bent geweest en dat ze niet erg vond, dat voelt goed, maar begrijp je wel dat je moeilijk vond om haar eerlijk te zeggen, maar nu genieten van je nieuwe wagen! Net in wc janken, doet pijn als je op wc zit en ook na de wc en lopen en druk heb gehad, had Myrna gehaald van school voor tussenpauze, schrok wel dat ze me zag in wc toen ik huilde, ze zei waarom huil je ik zei lieve Myrna het doet pijn in me buik en ze zei je hoeft niet gaan huilen, wel lief van dr. Zo ff eruit, ga nu ff op bank hangen met myrna voordat ze weer naar school gaat.
Dikke knuf voor alle meiden die er ff doorheen zitten! Diana, fijn dat je nu een goede kinderwagen hebt! lekker genieten! Wij hebben net goed nieuws gehad, mogen onze bank omruilen bij ikea, we hebben deze nu anderhalf jaar en het leer loopt er af...op een plek wat niet gewoon gebruikerssporen zijn. kreeg net een brief dat we mogen omruilen voor een nieuwe!
Nou ben mezelf ook een beetje zat, voel me slapjes. heb al extra zitten eten, dus ga zo maar een tukkie doen misschien knap ik daarvan op. Ik vind het juist wel geweldig als er weer babynieuws is, geeft me het gevoel van oh die van mij komt steeds dichterbij. diana, eerlijkheid duurt het langst, echte vrienden hebben dit veel liever. buikpijn voor niks gekregen
Ik heb nu vrij regelmatig weeën (ong. om de 4min), maar ze houden maar heel kort aan (ong 10 sec). Moet om 15u op controle bij de verloskundige...... Groetjes Silvia
Hoi dames, Hier weer een gebroken nacht, alles deed pijn Kom net van de extra controle vk vandaan, liep beetje uit dus ze heeft maar gelijk de hele check up gedaan dan hoef ik donderdag niet meer te komen. Beebje ligt muurvast in me bekken en me HB is omhoog geschoten naar 6.5 dus .... IK MAG VEILIG THUISBEVALLEN! jippie! Verloskundige denkt dat ik einde van de week niet vol ga maken.. nou ben benieuwd.. Hoop dat ze gelijk heeft want ben het gerommel nu wel zat... Vriendlief had gevraagd of ik hem wou bellen als ik bij de vk vandaan kwam, ik dat netjes gedaan. Krijg ik een hyper liefje aan de tel.... was hem even ontschoten dat ik vandaag naar de vk moest dus zijn bloeddruk schoot gelijk omhoog omdat ie dacht dat ie naar huis moest komen hahahahaha.. Heb niet alles gelezen, dus mochten er beebs geboren zijn.. Gefeliciteerd! Mamma's die ook aan het afwachten zijn... hoop dat het snel gaat beginnen voor ons en dat binnekort alle augustus mamma's bevallen zijn! liefs,