Arri en Bemi Gefeliciteerd met jullie dochter. Zo even een dagje niet geweest en een hoop geschreven. Zag mooie kamertjes voorbij komen. Verder ook nog leuke foto's van kindjes. Leuk hoor. Hier alles weer wat rustiger. Gister avond had ik opeens hele erge krampen en pijnen. Maar dat zette helaas niet door. Nu maar weer verder afwachten. Morgen weer naar de VK ben ik wel blij mee, ben toch wel onzeker nu!
mijnman komt net thuis met de gratis babydoos van c1000, echt super vol met heel veel dingetjes, echt een aanrader deze doos
@ Bemy: GEFELICITEERD MET DONNA!!! @ Alieke: Ik word soms echt moe van mezelf . In principe gaat het allemaal gewoon goed, maar ik zit mezelf gewoon in de weg. Ik wil gewoon graag m'n kindje vasthouden zodat ik weet dat het allemaal goed is. Ik heb het laatste jaar om me heen aardig wat gekke dingen meegemaakt qua zwangerschappen van vrienden en kennissen! Van een siamese tweeling tot doodgeboren kindjes, dus ja... @ Noura: Zouden dat echt de handjes kunnen zijn? @ Sjorsje: Waardeloos met opvang he. Ik ben afgelopen januari weer gaan werken en ze wilden Thomas niet eens meer inschrijven! Ik heb gelukkig na 4 mnd een hele lieve gastouder gevonden die ook op ons 2e mannetje wil gaan passen. Het was een hoop stress en geregel, verschrikkelijk! @ Linka: Ik zou inderdaad ff je urine laten controleren hoor. Dit is toch ook niks zo... M'n schoonmoeder kwam net Thomas even ophalen, heerlijk! Over 1,5 uur ongeveer komt m'n man weer thuis en heb ik weer een dag doorstaan . Ik vind het zo fijn als hij thuis is... En 's avonds vliegt de tijd met eten koken, afruimen, badderen enzo. Ik ga het er nog even van nemen en lekker met een boek op de bank!
Mijn moeder ook, hihi! Ze is zo zenuwachtig Noura, ja daar ben ik ook van plan morgen als zo doorgaat.
@ Bemy, van harte met de geboorte van jullie dochter. @noura, die van de c1000 vond ik vorig jaar ook de leukste . Ik zag dat je er ook eentje op dezelfde manier bij super de boer kunt krijgen, heb jij die ook? zo ja, en? is het wat?
*******BUDDYNIEUWS!******* Duster stuurde net een sms, ze heeft 2 cm ontsluiting. Ze verwacht vanavond of vannacht te bevallen van hun ukkie! Zodra ik meer weet laat ik jullie meer weten
hoi hoi wat spannend allemaal hier zo telezen zouden het echt handjes kunnen zijn had echt verschrikkelijk veeel pijn net even op bed gelegen en nu aleen nog maar hardebuiken dus ben benieuwd van mijn mag het nu wel doorzetten maar ben niet de enigste hier hihihi zet hem op meiden groetjes mariekje
bemy, gefeliciteerd met dochter donna! sorry meiden, ben te sloom om te reageren. net met mijn zusje en nichtje van 6mnd naar de vk geweest. alles weer goed gelukkig. bloeddruk niet verder gestegen. baby is om haar as gedraaid. vond de vk wel bijzonder omdat ze al ingedaald is. ik voelde al voeten aan de ander kant. ga ff op bed liggen. liefs, lau
BABYNIEUWS Geboren gisteren om 16.25 onze dochter YINTHE RIANNE. Na een heftige bevalling maken wij het uitstekend. Yinthe is 3810 gram en 51 cm. Een heelrijk driftig meisje dat gelukkig ook heel goed kan slapen. Bijlezen volgt wel weer meiden. Sinds ik met mn bevalling ben geboren hebben jullie maar liefst meer dan 25 pagina's bijgeschreven. Dat red ik nu even niet! Succes voor de meiden waar het rommelt! En de andere meiden die bevallen zijn (in ieder geval Elle en Jolanda) van harte gefeliciteerd met jullie baby's!
Bemy: gefeliciteerd met jullie dochter Donna!! Ik zit er helemaal doorheen, ben het ff spuugzat allemaal. Lees vanavond wel weer bij. Duster: veel succes meid, zet em op!
Gefeliciteerd! Jeej, wat heerlijk om te lezen dat er zoveel beebjes geboren worden. Is het jullie ook al opgevallen dat het redelijk gelijk op gaat met de meiden en de jongens? Nou, ik ben al een hele dag bezig; was draaien, was ophangen, camper leegruimen, schoonmaken etc en ik blijf gewoon energie houden. Zo af en toe vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben hahahaha... Ben heel erg benieuwd wat de VK te zeggen heeft vanavond.
Bemy, van harte met jullie meisje Donna! Duster, succes meid. Het einde is in zicht. Ook ik zit er helemaal doorheen. Kan wel janken, ben er echt even zat van. Bah bah bah! Ik wil gewoon dat de kleine komt! Ik kan het wel 1000x herhalen, het helpt toch niet, maar ik wil het gewoon. Sorry dames, morgen heb ik vast een betere dag :blush: