Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, sterkte meis en rust maar uit! Dik knuff van mij

Passiepaard, van mij ook dik knuff!

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @aliekeleppink

dikke digi knuffel van mij :)

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Zet m op meid!

@ Alieke & Passiepaard: Meiden kop op! Lekker ff uithuilen wil nog weleens opluchten. Ik weet wel hoe jullie je voelen hoor, ik heb ook van die dagen er tussen zitten.

@ Duha: Heerlijk die energie, neem het er maar van.

@ Lauwie: Weer ff rustig aan nu hoor.

@ Mariekje: Ik heb het ook regelmatig en als het handjes zijn dan zitten ze wel precies op een gevoelige plek. Misschien tegen zenuwen aan ofzo dan? Ik weet het ook niet precies. Ik heb het aan mijn kraamverzorgster gevraagd, die woont aan de overkant :D , en die zei dat het waarschijnlijker is dat het de schoudertjes zijn. Donderdag eens aan de gyn vragen wat het is...

@ Linka: Hoe is het met jou?

Ik heb vandaag weer een hoop medelijden van iedereen gehad. Geen lullige opmerkingen over dik zijn of er moe uit zien, maar echt gewoon medeleven. Niet dat ik er wat mee op schiet, maar wel fijner om te horen. Alleen m'n schoonmoeder zit maar te blaten dat het nog niet laag genoeg hangt, terwijl iedereen vraagt of ik het hoofdje nog niet vast kan pakken zo laag zit het, maar goed...oja, en ze wil eerst haar verjaardag vieren a.s zaterdag met de hele fam. Tja, als m'n beebje eruit wil mag ze die mosselen en lekker hapjes lekker houden en ga ik toch echt bevallen :) !

Meiden, ik hou het weer voor gezien voor vandaag. Zometeen Thomas in bad doen, zelf ff douchen en dan NCIS en House kijken, als ik wakker kan blijven :oops:!

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Bemy: gefeliciteerd met de komst van Donna!!

Hier alles goed... een beetje moe en een beetje hoofdpijn maar Kickje drinkt en slaapt goed en de nieuwbakken papa is helemaal in zijn element... mama trouwens ook :)

Iedereen heel veel succes en sterkte met puffen, rommelen, hijgen, kreunen, ergeren, etc etc!

Elle

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    bemy en man,van harte gefeliciteerd met jullie dochter Donna!!!!
    Mooie naam hoor!

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Duster spannend hoor!
    Zet m op!

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Onze meiden zijn net bij het cb geweest,ze doen het hartstikke goed,ze wegen 3860gr en 3820gr,zijn 51,5cm en 52,5cm(1e keer gemeten,hihi)
    Ze huilen alleen de laatste tijd erg veel door de krampjes dus nu gaan we proberebn wat water extra bij de voeding te doen,hoop dat het helpt.... :D

We gaan nu eten ,alhoewel het boven alweer begonnen is(altijd als wij gaan eten :( )

Meiden zet m op!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Daisy, heerlijk zeg dat je meiden het zo goed doen!

Elle, neem je rust he meid!

Dank je wel lieve allemaal voor jullie knuffels!
    Doet me wel goed. Mannetje is ondertussen weer thuis en ik loop alleen maar te klagen en te puffen
    Moet echt mezelf even bij elkaar rapen

Gelukkig voel ik ook steeds nog kramp, dus ik blijf hoop houden dat de kleine heel snel komt!

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik was vanmiddag even in het dorp hier. Hebben we een nieuwe babyzaak, even kijken natuurlijk.
    Wat denk je? Twee rompertjes van Dolce & Gabanna kosten 59 euries. Enig wie zoiets nou koopt?
    Eeen jurkje maat 56 155 euro, en een shirtje met konijntje 49 euro,...
    Ik schrok me helemaal de,....
    Niet echt een zaakje waar ik de garderobe van mijn dochter zou samenstellen.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bedankt voor jullie felicitaties meiden!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    passiepaard: koop ik ook alleen hoor haha NOT

vroeger wel voor mijn zelf maar dat is ook al jaren verleden tijd

zonde van de centjes, kan je een leuk weekendje van weg hihi

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Passiepaard

nou met die bedragen kan ik de gaderobe van de 2 kindes wel vullen :|

verder hier... de kleine man wil weer niet slapen... hij is de hele dag wakker egweest maar vertikt het om nu te gaan slapen... geen idee hoe het komt of hoe we ervanaf komen... hoort erbij...

vanavond klussen... hihi misschien dat er wat gebeurd.... :p :)

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

Heyla!

Ik moet nog heel veel bijlezen, maar dat is voor 'n andere keer. Kom even vertellen dat mijn man en ik op 5 augustus de trotse ouders van een zoontje zijn geworden. Hij heet Tygo en woog 3kg250.
    't is een schatje.. ga proberen een fotootje te posten, maar weet niet of 't gaat lukken.

proficiat aan alle andere nieuwe ouders en succes voor diegene die nog aant wachten zijn.

groetjes

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    subke van harte met je zoon

15. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    subke en man proficiat met jullie Tygo geniet ervan

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Subke gefeliciteerd!

Hier egobericht:

VK is hier geweest, vriendjelief gaat zo naar de huisartsenpost om urine laten testen kijken of ik blaasontsteking heb. Maar heb ook 2 cm ontsluiting, die zegt dat misschien wel lang kan duren of niet. Dus afwachten. Ook misselijk....

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ****BUDDYNIEUWS!****

Ik kreeg net een sms van de man van Duster.
    Ze zijn nu in het kraamhotel, de verloskundige heeft de vliezen gebroken. Ze heeft 4 cm ontsluiting.
    Duster heeft het erg zwaar!

Meer nieuws volgt :)

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dat heb ik weer hooor.... wil ik het gezellig maken op de slaapkamer kaarsje aan enzo... wanneer man lief naar beneden gaat om beker voor te halen... krijg ik geen vuur uit die klere aansteker... is hij al boven zit ik nog te kloten....

*zucht*

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jee, wat een hoop nieuwe babies! Alle meiden die inmiddels bevallen zijn: van harte gefeliciteerd!

Ik hoop de gemiste pagina’s nog terug te lezen, maar denk eigenlijk niet dat me dat gaat lukken. Als iemand me kan vertellen of er nog bijzonderheden zijn geweest bij de bevallingen sinds 2 augustus…

En wat een spanning met al die buddynieuwtjes van Duster!

Meiden die nog wel een tijdje moeten of die al overtijd zijn: heel veel sterkte met de laatste loodjes. Ook al lijkt het nu nog rustig in je buik, het kàn opeens snel gaan.
    Ik hoop hier weer meer te kunnen gaan lezen en schrijven. Hoop op veel babynieuws de komende dagen!

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Oe, buddy spannend! Hopelijk heb je geen blaasontsteking er bij meis! Ik ga hard duimen dat t door gaat zetten! Succes meid!

Subke: gefeliciteerd met je wondertje!

Deel Deze Pagina