Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schreef je dit met een beetje sarcasme?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nee hoor, het klopt helemaal.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    bedoelde meer van dat je misschien vond dat hij daar teveel zijn tijd insteekt

4. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Ha die lieve meiden,

Even snel een wat van me laten horen.

Ik ben sinds maandag thuis.
    Ik heb zelf nog erg veel last van de wond, en kan haast niet lang staan.
    Na 5 minuten lopen ben ik al kapot... :(

Gelukkig mocht Ayoub na een spannende maar angstige tijd ook mee.
    Ondanks de ellende van 20 weken bajes, is hij met ernstige tekort aan bloedplaatjes geboren!
    Dus hij moest 5 dagen lang aan de het infuus voor een transfusie, en continu bewaking.
    Er werd zo min mogelijk aan hem gezeten, om bloedingen te voorkomen...mocht hem ook niet aan de borst leggen etc..
    Het was vreselijk om op die uitslagen te wachten,maar uiteindelijk door de transfusie zijn de bloedpaatjes, boven de normalen grens gekomen.

Maar ondanks alles, ik heb een pracht van een kereltje, gewoon om op te vreten :p :p hoop snel wat foto's te kunnen plaatsen.

en wat betreft de KS. verhaal.....dat zal ik jullie echter besparen
    :( :( :(
    aangezien er nog meiden moeten bevallen.....
    wie het wel wil weten...pb dan even.

Alle meiden die bevallen zijn van harte.

Ik hoop gauw weer mee te kletsen..

Dikke knuffel,

My Angel.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Jenny, O zo, ja ik vind van wel. Voor z'n werk is ie van acht tot half zes weg. Op donderdag en vrijdag komt daar de postroute bij en dan is het van ong. half zes tot acht, plus op de woensdagavond is hij een aantal uur bezig met die post te sorteren.
    En op maandag en dinsdag gaat ie naar de corsotent van zeven tot half twaalf. De overige avonden zit hij te forummen.
    En als ik er iets van zeg, dan zegt ie dat ik me niet aan moet stellen. Ik voel me eigenlijk een getrouwde, alleenstaande moeder.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @MyAngel, hopelijk knap je zelf ook snel op. Wel erg fijn dat het met Ayoub beter gaat.

7. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Bij de vk geweest. Alles was prima in orde. Beeb lag al een tijdje ingedaald, nu niet meer hmzz.. Moet dus bij het breken van de vliezen ( als dat gebeurd) plat.

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Tijd om eens echt te praten denk ik, want dat ga je geen jaren volhouden hoor schat. Tenminste ik zou het zo niet volhouden, heb namelijk aandacht nodig hihi dus zeg bij het eten al vandaag niet klussen we gaan film kijken samen of iets dergelijks.

moet je ook eens proberen

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    MY Angel, ben benieuwd naar de foto's ;)

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Er moet echt iets veranderen. Zoals het nu gaat, hou ik het niet eens vol tot het eind van het jaar. Hij heeft hiervoor een relatie gehad van 10 jaar en naar mijn idee is dat gewoon stuk gelopen omdat ze allebei een ander leven hadden. Hij zijn hobby's en zij de hare. Van thuis uit is mijn man eigenlijk niet anders gewend. Maar als ik hem vraag of hij zo'n zelfde leven wil, dan is het nee absoluut niet. Maar iedere keer dwingt hij toch in die richting. En als ik dan toch m'n eigen leven in een relatie moet opbouwen, dan ben ik liever alleen (met m'n twee kindjes).

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Jenny, het lucht trouwens wel op om het zo eens neer te zetten.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ sjorsje hier komt een dikke knufel aan voor jou

13. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @sjorsje, Balen is dat zeg! Mannen... Het zijn toch gevalletjes apart. Die van mij heeft ook weinig inlevingsvermogen. Als ik hem vraag of hij me begrijpt zegt hij jawel hoor! maar vervolgens in zijn acties merk je er niks van. Nou ben ik ook geen makkelijke hoor en nu op dit moment al helemaal niet :( :oops: :) Hoop dat je een beetje door kunt breken bij hem.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Denice, volgens mij bij 6 weken trainen :)
    Ik heb ook een drilpudding :)

@ Sjorsje, sterkte :(

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @binnabinna, dank je wel, had 'm ook nodig.

16. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    * Pagina 1400 *

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames,

Volgens mij zijn we allemaal echt op!
    Mijn man is ook heel lief hoor, maar hij heeft het volgens mij helemaal niet in de gaten hoe zwaar het is. Hij vraagt wel of ik moe ben als ik thuis kom. Hij belt me wel op (vooral in paniek als ik even niet oppak) om te vragen hoe het gaat.
    Maar ik kan met hem zo moeilijk praten over harde buiken ofzo. Hij snapt het gewoon niet. Hij weet volgens mij half niet hoe een bevalling in elkaar steekt of hij doet maar alsof!
    Net vertelde ik hem dat ik zo'n pijn had in mijn buik toen ik had gelopen. Zegt ie, ja ik weet ook niet of dat erbij hoort. Nou op zo'n opmerking zat ik niet te wachten! Maar ja het zal er wel bij horen.
    Ik had dus even snel boodschappen gedaan voor het avondeten en ja het mandje was vrij zwaar. Toen was fruit op de markt, ben nog geen half uur weggeweest, maar had echt het idee dat ik geen stap verder kon lopen. ZO'n buikpijn had ik en heb ik nog als ik loop. Het voelt zo zwaar allemaal!
    Nou oke, dat was mijn geklaag!

Sjorsje, jouw man dus ook druk met alle hobby's. Dat ken ik ook. Heel vervelend en frustrerend soms. Hele dagen werken en daarna de hele avond met de hobby bezig. Ik kan nu wel heel stoer tegen jou zeggen dat je voor jezelf op moet komen, maar ik doe het zelf ook niet. Dus daar heb je weinig aan.

Marleen, wat een ochtend zeg. Bah bah bah! Jank nog maar lekker een potje! Dat hoort erbij!

Denicepino, echt fanatiek trainen mag na 5/6 weken volgens mij. Maar je bekkenbodem mag je voorzichtig na een week mee beginnen dacht ik.
    Tenminste dat is mij tijdens zwangerschapsgym vertelt dacht ik.

MyANgel, wat fijn dat jullie ventje het ondanks de moeilijke start zo goed doet. En dat het toch niet goed wat met de bloedplaatjes. Ontzettend balen. Maar nu gewoon rustig aan genieten meid!

Nou ik ga even lekker eten en dan hangen op de bank, want zitten is ook niet fijn!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Sjorsje: het zou toch zo leuk kunnen zijn met zijn tweetjes, alleen moet je echt dingen samen gaan doen. mijn vriend en ik hebben ook eigen hobby's maar spreken echt samen af om samen dingen te doen.
    Inplannen, het klinkt net of dat je een afspraak maakt met zomaar iemand maar als je het niet doet sluipt het erin dat je langs elkaar heen leeft.
    je hebt dan nog schatten van kinderen, maar ik vind je te jong om op zo manier te leven. kijk ben je 26 jaar getrouwd en vind je het zo prima dan tja... wat moet je zeggen. maar jij zit in de bloei van je leven.

werken werken werken aan je relatie ook al werkt hij nog even niet mee, schrijf hem na de bevalling een brief. brieven komen echter over dan een jankende vrouw met een hoop verwijten.

en geloof me het ligt niet alleen aan hem, je bent ook schuldig helaas.

dikke knuffel

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Maxi, Duster en Subke. Gefeliciteerd met jullie zonen.
    De jongens hebben weer een inhaalslag gemaakt. Ben benieuwd of er dalijk meer jongens of meisjes zijn?

Heb wel alles gelezen, maar ben ook bijna alles weer vergeten.

Linka, ik hoop voor je dat het snel doorzet. En dat je snel je kleintje in je armen mag houden.

Sjorsje, Van mij ook een hele dikke knuffel. Ben toch blij dat ik een man heb die echt heel lief voor me is. Echt al 9 maanden lang. Mag echt niet klagen over mijn lieverd. Oke hij heeft wel zijn hobby, waar veel tijd in gaat zitten, maar hij voelt zich vaak al schuldig als hij er te lang mee bezig is. Terwijl ik het nog goed vind!

My Angel, moet een spannende tijd geweest zijn voor jullie. Hopelijk knap je snel op. EN voel je je snel weer beter.

Verder weet ik het echt niet meer.

Even nog klagen. Ben echt helemaal op. Lichamelijk gaat het nog wel, maar geestelijk ben ik echt op. Zit nu al meer als 3 maanden thuis, mag bijna niks. En als ik wel iets te veel doe krijg ik pijn. Wil eindelijk eens dat ik weer wat kan gaan doen. Niet meer de hele dag alleen zitten. Bijna zitten wachten dat je man thuis komt.
    Mijn ouders wonen te ver weg om daar vaak langs te gaan en mijn moeder kan zelf ook niet makkelijk hier komen. Verder werkt iedereen om me heen.
    Voel me zo afgemat. Wil weer eens wat ondernemen. En wil weer mezelf zijn.

Vanmiddag naar de VK, Ga dit ook echt wel zeggen. Hopelijk wil ze kijken of er al ontsluiting is en misschien wel strippen. Want dit moet niet meer te lang duren!

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Marleen2109

gooi het er lekker uit meid... kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit na vanochtend... rust lekker uit...

liefs :)

hier rommelt het al de hele morgen sinds dat we terug zijn uit het ziekenhuis... pff ga straks mooi even plat ben erg moe... me moeder heeft het boven opggeruimd en schoongemaakt... en ik ben ondertussen met het eten bezig voor vanavond lasagne:D en voro morgen gehaktbal :D... pfff nog even en ik kan slapen :)

Deel Deze Pagina