hoi hoi, spijt me zeer maar heb even niet de energie om op iedereen te reageren.... @marleen.... lekker ventje hoor... hier nog zo een vermoeiend he... bij mij rommelt het al de hele dag... vanmorgen dus om half 9 bij de gyn geweest... ja zegt ze het kan wezen dat je een klein beetje last hebt van afscheiding die een beetje bloederig kan wezen.. dat komt dan door het inwendig onderzoek... maar had er de hele dag niet zoveel last van althans niet meer als anders... maar nu ... jemig nu wel... het rommelt ookal weer aardig hier... hopen dat het doorzet... vind het zo ook maar niks... het hele huis is school en de babykamer is ook weer helemaal toppie althans nog steeds.... dus even afwachten... het eten is in ieder geval klaar dat staat in de oven... had echt me zinnen gezet zodat, dat klaar zou zijn ... ben soms ook wel erg koppig en eigenwijs...
kelly, wat fijn! ben je ook gerust gesteld? kvptje, balen van het armbandje! jenny, wat ben je nog slank op die foto's! nog steeds? sjorsje, haha, waarmee is hij omkoopbaar?
@lauwie, dat ben ik vergeten te vragen. Ben benieuwd volgende week. @kelly, hopelijk ben je nu wat gerustgesteld. @kvptje, balen idd. Ik dacht dat het een speciale was, omdat je zei een nomination armbandje. Nog nooit van gehoord, vandaar. @kim, hopelijk wordt het snel iets vandaag.
lauwie: niet helemaal meer maar moet zeggen dat ik nu 10 kilo erbij heb zitten. heel netjes volgens mij. maar ben ook redelijk braaf met eten en als ik een keer uitschiet met lekkers dan doe ik een dag weer lekker gezond. maar eet wel 6 keer iets op een dag. heb net drie plakken cake op die ik gebakken heb, maar ja vanmiddag alleen fruit met yoghurt en vanochten 4 boterhammen. vanavond spaghetti met veel groenten toch best veel, maar blijkbaar nodig lukt het bij jou een beetje?
Haii meiden! Vanmorgen bij de masseur geweest en heerlijk 1,5 uur mogen ontspannen. Beeb vond het erg leuk en deed intussen van aerobicsoefeningen. Het idee was om met drukpuntmassage de boel een beetje aan de gang te brengen, maar daar lijkt het nog niet echt op. Beeb vindt het gewoon veel te gezellig. Ik ben dus maar weer een beetje aan het rommelen in huis en we wachten rustig af. Alle meiden die zich niet lekker voelen => sterkte! Liefs!
@ Lauwie: Kan me voorstellen dat er even van alles door je heen spookt. maar laat je niet gek maken door zo'n verhaal hoor. Het zijn uitzonderingen en ja dat kan ook jou overkomen, maar het kan ook gewoon allemaal goed zijn he! @ kvptje: Balen meis, zou ik ook doen! Niks aan te doen helaas... @ Kelly: Fijn dat je gerustgesteld bent hoor! @ Jenny: Je bent en blijft ook wel relaxt he?! Heerlijk lijkt me dat. Een van mijn katten loopt al een paar dgn te kotsen, bah! Wel mooi dat het iedereen opvalt dat die kleine man zo ondeugend is... . Hij was vanmiddag ineens als een blad omgedraaid en hartstikke lief. Ik was alweer een beetje happy aan het worden. Toen heb ik de fout gemaakt om boodschappen te gaan doen... Wel 1.000x gezegd: Zitten Thomas . Hij gaat gewoon op de leuning zitten van het stoeltje in zo'n winkelwagen...en het liefst dan nog gaan staan. Op de terugweg even wat afgooien bij een vriendin en op naar huis met de boodschappen. Pff alles uitgepakt...Gehakt vergeten shit! Weer naar de winkel... ...Maar ineens ruik ik wat...Thomas van z'n rug tot aan z'n navel helemaal onder de poep. Nou die moest ik eerst in bad laten weken... Mannetje opgebeld neem aub gehakt mee, want ik zet geen stap meer buiten de deur. Deze dag wil ik heeeeeeeel gauw vergeten , BAH, ik loop alleen maar te klagen! Dom ook he dat je zoiets kleins dan gewoon niet meer kan hebben . Ik denk dat als er straks nog iets niet lekker loopt dat ik maar keihard ga lachen om m'n domme gedoe, ik weet het anders ook niet meer...
oja boodschappen doen met ondeugende of vervelende kinderen, ben benieuwd hoe ik daarmee omga. vooral van die kinderen die met van alles aankomen behalve wat je nodig hebt. ken je die reclame van dat irritante kind in de supermarkt, op een gegeven moment gaat de moeder op de grond liggen janken en schreeuwen stampvoetend. zo moeder word ik ook denk ik. lekker terugpakken die handel haha
*INBRAAK* Alle meiden die bevallen zijn: van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Alle meiden die nog (on)geduldig aan het wachten zijn: heel veel succes en binnenkort hebben jullie het mooie wondertje in jullie armen! *UITBRAAK*
ja, die reclame is geweldig! die kop van dat kind! jenny, ik ben wel behoorlijk aangekomen. was net voor ik zwanger was veel afgevallen (sonja bakker). tijdens mijn zwangerschap discipline beetje kwijt helaas. wel ook gezond gegeten, maar ook behoorlijk gesnoept. ga t straks wel weer inhalen! duha, misschien heeft t even tijd nodig? marleen, kan me voorstellen dat je niet energie hebt voor nog een keer supermarkt. hebben jullie ook dat jullie zo sloom zijn dat je niet op woorden kunt komen of je op gesprekken kunt concentreren? ben benieuwd of dat nu even is of tot aan de bevalling duurt. (of dat het een voorbode van de bevalling is )
sonja bakker werkt goed hè, heb ik ook steeds gedaan. maar ja was ook makkelijk want vind alles lekker in dat boek. ben na die weken gewoon gevarieerd blijven eten, elke ochtend iets anders enzo en dat werkt goed bij mij dus na de zwangerschap ga ik weer op die manier eten. probeer toch nu ook nog op te letten, eraan gaat altijd makkelijker dan eraf en snoepen is ook niet goed voor de kleine, maar geniet wel
Pfff. Heel officieel mogen wij nu pas het stokje aan jullie doorgeven. De laatste is bij ons eindelijk bevallen.. Alle dames hier heel veel succes met de laatste loodjes en de bevallen dames: gefeliciteerd...
jenny, je hebt helemaal gelijk. ik probeer er ook een beetje op te letten. ga je borstvoeding geven? dan moet je niet tegelijkertijd bewust afvallen hoor. de afvalstoffen komen dan ook in de melk terecht. maar het principe van gevarieerd eten en veel groente, fruit, volkoren producten en gezonde tussendoortjes is wel een goed idee. als we het er zo over hebben, heb ik er ook weer zin in, maar voor vanavond heeft mijn vriend een pizza voor me gehaald en ik ben te lui om iets anders te gaan halen. ik eet normaal wel veel groente hoor!
Dames, ik heb gelezen, maar weet niets meer. Ik ben zo afwezig vandaag. Dus wie het net vroeg, ja ik heb er ook last van. Ik kan me moeilijk concentreren op een gesprek ofzo. Heb het idee dat ik soms een mega egoist aan het worden ben. Verder heb ik de hele middag al buikgerommel. Echt niet fijn. Hopelijk zet het nu wel door. En heb ik nu weer last van maagzuur. Ga nog maar even op de bank liggen. Ik ben ook zooooo ontzettend moe. Sorry voor mijn geklaag. Ik kom echt vanavond nog een keer om ook op jullie te reageren!
aliekeleppink: lekker een tukkie doen, knap je van op lauwie: ja ga borstvoeding proberen en bedoelde inderdaad starten daarna, weet dat het anders niet goed is voor de kwaliteit. maar toch bedankt voor het doorgeven
ik was vandaag bij de winkel hier waar je zeg maar ook zorg dingen kan huren... jemig wat is een kolf duur zeg... hoe gaan jullie dat straks doen?
kolven ga ik pas doen als het echt nodig is. Ik ga na mijn verlof naar het kdv toe om bv te geven. Ik heb nu een hand kolf en electrische van de vorige keer nog liggen
denicepino mijn buik is ook een blubberpudding hoor, maar ik zit nu nog 2 kilo boven het gewicht voordat ik zwanger was dus dat valt reuze mee maar buikje mag wel weer wat platter worden als ik zit zie je echt nog een dikke buik, Nou heb ik eens in een dolle bui zo'n sloggi broekje gekocht is een soort correctie ding omdat ik altijd wel een buikje heb(vind ikzelf hoor) maar ik vraag me af mag je die al aan zo kort na een KS?
heb ook nog een blubber buik hoor ben in totaal al 12kilo kwijt dus nog 3 kilo te gaan en dan zit ik weer op het gewicht van voor de bevalling en dan wil ik af gaan vallen! Groetjes