@ Sjorsje: Kijk, dat gaat de goede kant op! Die van mij vroeg of ik graag wilde dat hij mee gaat naar de gyn vandaag... Ja graag! Hij heeft het super druk met de zaak, maar wij gaan toch weer voor alles, fijn! @ Queenbee: Ik had stiekem gehoopt op babynieuws vanmorgen van je! Baby van queenbee, je moet geboren worden vandaag! @ Kimm: GRR, dat die massage niet doorgaat zou ik al van balen, maar dan ook nog gaan snurken... . Mijn afscheiding is heel geel met witte slijmerige slierten, lekker zo op de vroege ochtend, maar wat dat inhoud... : @ kvptje: Al die snurkende mannen... En pijn in je liezen en je doos, dat ken ik... Volgens mij heeft dat te maken met indalen toch? @ Linka: Hey, wat is dat nou? Zitj je beebje iedereen te foppen... ! Zo'n grapsjas zit hier ook in m'n buik. Ik weet alleen niet of er bij mij enige vorm van ontsluiting is, omdat de gyn niet wil kijken... @ Pendrag: Ik ga toch je verhaal even lezen. Doe lekker rustig aan!
Goedemorgen allemaal, ik heb heerlijk geslapen. Wel 2 keer eruit gemoeten voor het toilet, maar ja dat hoort erbij. @Linka, balen dat het niet doorgezet heeft. @QueenBee, succes vandaag. Groetjes Joyce
@lauwie, lekker hè fruitsalade goed gedaan meid haha @pendrag: ik kwam je verhaal al tegen, vind juist wel goed om te lezen hoop dat het bij ons/mij dan juist meevalt als je weet hoe het ook kan gaan. hoop wel dat je er een beetje overheen bent @sjorsje: leuke avond gehad? Ik heb goed geslapen, ook een paar keer eruit natuurlijk maar ja met mijn ogen dicht ga zo naar de VK, zal wel niet zo boeiend zijn doei
Marleen, Ja beebie zit ons in de maling te nemen, enige dat wij kunnen doen afwachten, ja ik weet het nu niet hoeveel ik ontsluiting heb, maar dinsdagnacht 3 cm. Fijn dat je goed hebt geslapen Jenny. Sjorsje ook! fijn hoor!
Goeiemorgen dames, Geen nieuwe baby's vannacht? Ik moet sinds een paar nachten er nu ook 3 a 4 x uit om te plassen . Merk wel dat die gebroken nachten ( al zijn het er nog maar een paar) mij wel opbreken nu. Mijn zoon heeft ook weer iets nieuws, schreeuwt s'avonds alles aan elkaar vast voordat hij gaat slapen . Het zal wel weer een fase zijn die over gaat. Ik ben heel erg benieuwd hoe het dadelijk zal gaan met de baby er bij. Hij zit nu heel lief in zijn box te spelen. Nou nog 6 dagen en dan zit ik op de 40 weken. Hier ga je pas met 10 dagen over tijd naar het zkh voor ctg en pas bij 42 weken willen ze eventueel wat gaan ondernemen. Op naar de 42 weken hier Hoe voelt iedereen zich vandaag? Ik ben moe, moe, moe
hoi hoi goedemorgen geen babynieuws hihihi bij mijn ook niks had het zo leuk gevonden de 13 tebevallen maar helaas moet vanmiddag naar de verlosundige ik hoop dat mevrouw nog goed ligt heb het iedee van wel ik hoop ook dat ze miss wel willen strippen maar ben vandaag 40 en 4 dagen en normaal doen ze het hier pas met 41 weken dus ben benieuwd iedereen een fijne dag groetjes mariekje
Goeimorgen meiden jeee vandaag is de dag dat me ouders weer thuis komen. heerlijk.dus vanaf vandaag mag de kleine komen hoor. straks weer even naar de vk. ben beneiuwt hoe ze nu weer ligt. even over die reclame met dat jongentje in de winkel. wat ik laast had was echt lachten. ik ging die hema in en een vrouw met een jongetje van 5a6 jaar en die zegt tegen ze moeder.mama gaan we echt zonder finn weg. jaa want hij luisterd niet wil niet mee. maar laten we hem dan echt hier? ja dan had ie maar mee moeten komen. Jongetje was echt verbaasd en had echt even zo iets wat nu. zegt ie tegen ze moeder mama wacht jij maar hier ik ga hem wel halen. nou je kon ons natuurlijk opvegen. Liefs sabrina
Geen nieuws van Queenbee. Ik heb weer een nachtje plafondstaren achter de rug *zucht* Half 12 naar vk, ben benieuwd hoe het met dametje is.
Mag ik even lekker ego doen en alweer (!) klagen.... Vanmorgen schreef ik nog dat manlief mee gaat naar de gyn...Nou hij belt net dat hij niet mee kan . Ze komen spullen ophalen en brengen op de klus waar hij bezig is, net rond de tijd dat wij in het z'huis moeten zijn. De leverancier zit vandaag vol en wachten kan ook niet want dan ligt het werk stil. Heel soms heb ik toch echt een hekel aan de zaak... . Ten eerste moet ik nu zelf rijden en ten tweede oppas voor Thomas regelen. Ik heb vandaag niet de luxe dat iedereen beschikbaar is, dus ik moet of zelf rijden en Thomas wegbrengen of iemand anders laten rijden en Thomas meenemen. Aangezien hij vanmorgen alweer lekker luistert (lees: NIET!)... Ik voel me vandaag echt een enorme doos . En ik reageer me af op Thomas, vind je het gek dat hij een beetje dwars is. Ik vraag me echt af hoe ik het moet gaan doen met 2 kindjes straks...Ik hoop dat het door de vermoeidheid en hormonen komt, want ik zie het echt ff niet zitten! Jullie hebben er niet veel aan, maar ik ben m'n ei weer ff kwijt! Hopelijk komen er weer een paar baby's bij vandaag. Ik wilde zeggen die van mij niet, want z'n vader heeft geen tijd, maar dat is toch eigenlijk wel erg flauw... . Zie je wel, ben echt een doos!
Goede morgen mensen. Vandaag vroeg wakker, nou ja vroeg, 8.30. Dat is voor mij best vroeg. Slaap dan ook nog goed. Voor de gene die niet goed slapen sterkte. Nog even en dan is de kleine er! Voor de gene die een knuffel nodig hebben. Bij deze (Dikke Knuffel) Morgen is mijn uitgerekende datum. Ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren. Heb wel de hele tijd geroepen dat het precies op de uitgerekende datum zou komen. Dit omdat mijn man 3 weken te vroeg was en ik 3 weken te laat. Maar denk niet dat het er in zit. Misschien zaterdag, dan is het volle maan. Dat hebben al meerdere mensen gezegd dat het de 16de zou komen. Ach ja we wachten maar "rustig" af. Voel me vandaag trouwens wel weer wat beter. Wat minder terneer geslagen.
@Marleen, dat is niet leuk als hij eerst mee zou gaan en nu niet kan. Volgens mij is Ard in mijn gehele zwangerschap ook nog maar 2 keer meegeweest. Een keer bij de 20 weken echo en een keer ergens bij de 28 weken. Maar het voordeel van Lianna is dat ze nog in de buggy blijft zitten. Niet altijd van harte, maar ze moet. Ik zie de laatste tijd steeds meer op tegen het zelf autorijden.
@ Linka: Ik nam Thomas naar de Vk wel altijd mee. Maar naar de gyn niet. Het loopt daar altijd vreselijk uit... Alleen als Jeroen mee gaat dan doe ik wel, want hij vind het reuze interessant. Thomas is een mannetje wat niet netjes bij je blijft, maar op onderzoek uit gaat. En dat is nu gewoon erg vermoeiend. Ik zie gewoon op het moment nogal leeuwen en beren . Terwijl ik aan het typen was schoot me te binnen, dat ik alleen m'n schoonmoeder vandaag kan vragen om op te passen. Dat betekend dat ik zelf naar het z'huis moet rijden en dat om 15u 's middags als ik al niet zo helder meer ben... En daar zie ik tegenop. Ik ben 2 weken gelden op een haar na bijna bovenop m'n voorganger geknald. Ook daarom neem ik Thomas liever niet mee in de auto. Ach ik ben gewoon weer lekker emo vandaag. Na het van me af te typen en ff lekker te janken kan ik weer wat helderder denken....PFF, erg he dat je zo moeilijk kan doen...
@marleen, Ik vraag het me ook wel eens af hoe dat nou dadelijk moet met 2 kids. Maar goed er zijn er velen ons voorgegaan dus het gaat vast helemaal goed komen. Nu zijn het vast de hormonen, vermoeidheid. Dadelijk heb jij je eigen lichaam weer terug en kun je weer een beetje energie opdoen door bv sport enz. Je zult zien dat het dan weer als een trein gaat lopen. Niet te min is het nu even afzien.
@ Sjorsje: Dat heb ik dus ook. Jeroen gaat mee naar de echo's en hij is 1 keer meegeweest naar de gyn. Terwijl je daar dus bijna alle vrouwen met man ziet... En ik rij niet graag auto op het moment, dus door mijn eigen zenuwen zie ik alles even heel zwart/ wit.
Het is idd vervelend... kan je afspraak met Gyn tijd niet verzetten? Als het neit kan neem je Thomas mee en niet moeilijk doen dat is enige die je moet doen, kan niet anders meis, het is vervelend ja Leuk dat je vriend ook Jeroen heet 2 kinderen opvoeden straks, het zal wel zwaar zijn maar wij krijgen heus wel de ritme
@ Babsie: Ik kan niet wachten totdat ik m'n lijf weer terug heb. Ik denk dat het inderdaad de vermoeidheid en hormonen zijn, maar die kunnen me behoorlijk in de war maken hoor. Ik ben gewoon niet op m'n best deze zwangerschap. Normaal gesproken ben ik vrij nuchter en regel het allemaal wel, maar nu...
Thanx meiden! Even lekker m'n hart gelucht pff! Ik ga nu even naar m'n schoonmoeder want ze is nog jarig ook vandaag en gelijk even vragen of Thomas vanmiddag mag blijven! Anders moet Thomas inderdaad maar gewoon mee, pff kost me waarschijnlijk weer de energie van 3 dgn , maar goed... Genoeg gezeurd voor vandaag, schop onder m'n reet en gaan...