Ik ging net naar de wc en had wat rozig slijmverlies. Zou dan nu de slijmprop komen. Eindelijk een nieuw teken! Net nu ik er even niet meer helemaal doorheen zat. Van mij mag het nu gelijk beginnen!
1 of 2 keer? mijn VK zei moet wel 10 x, dus ja 6 x was te weinig. stond buiten bij de VK moest gelijk huilen haha doos gadver zo olijolie naar binnen werken bah, kan je niet beter die wonderolie van de drogist proberen mijn stoelgang is ook minder sinds een week of 2-3 best wel irritant
@aliekeleppink: hoop dat het snel doorzet bij je, want zo is ook niet leuk hè. dan wel wat dan weer niks, vermoeiend. maar hou vol hè
Klopt, kan gaan beginnen maar kan ook lang duren Ik heb ook veel slijmprop verloren maar geen bloed of rozige. Afwachten, als zo is alvast veel succes!
@Jenny, heet het ook zo: wonderolie. Want dan stuur ik m'n man straks nog langs de drogist, en maakt het uit welke DA of Kruidvat?
Jenny, dat is schikken zeg. Bij mij zeggen ze ook steeds, als je het maar 1 a 2 keer per dag voelt is het goed. Als ik aangeef dat ik het minder voel, dan vinden ze het toch nog goed! Sjorsje, wat vies zeg olijfolie, maar ja als het helpt. Alieke, lijkt wel op de slijmprop. Heb zelf wel veel slijm verloren, maar niet met bloed. Debby, sterkte al weer 41 weken. Lijkt me echt niks, gaan ze al wat doen? Binna, wie weet komt het eerder. Denk dat ik je dan niet hoor klagen! haha. Hier af en toe harde buiken met pijn in mijn rug. Veel slijm verlies. Dus ben benieuwd of het wat is!
Dit was echt roze, zat er al dagen op te wachten haha. Elk wc bezoek hopen op een teken. Ik moet zeggen dat ik nu ook weer krampen krijg Spannend! Ik hoop dat het gaat beginnen. Sjorsje, wat naar zeg aan de olijfolie, maar hopen dat het helpt he! Dan is het in ieder geval niet voor niets! Happy, hopelijk schiet het bij jouook op meid! En natuurlijk bij de anderen ook allemaal! Ik duim voor jullie net zo hard als voor mijzelf!
@sjorsje: ja zo heet het, zelf nooit gebruikt hoor maar moet je eens googlen. sommige gebruiken het ook om weeen op te wekken want je darmen gaan dan lekker rommelen haha @happy: vind 1 a 2 keer wel heel weinig, want minder dan 1 is 0 keer, beetje eng lijkt mij
Buddie: Kom op joh! Jij mag eerst Queenbee: gefeliciteerd meid! en je prins met jullie (ongetwijfeld) prachtige dochtertje Britt! Ik ga slapen, ben op van wakker liggen,... By the way: was vanmorgen bij vk, alles was goed maar advies was lekker gaan vrijen. Mens ik ben doodmoe, denk dat ik vanavond maar ga liggen morgen hoor hoe laat het is geworden Bloeddruk stijgt ietsje maar dat gaf niet. Deze vk schatte haar ook op 7 a 7,5 pond, dus ben benieuwd. Kom nu maar babietje, oh nee Alieke eerst! xx
Hi meiden, Even snel, kan iemand mij even kort uitleggen hoe ik een foto moet plaatsen? Lukt me niet zowel in de album, als een "spammetje" op de forum hoor het wel. xxx My Angel
Buddie, ja ikke eerst! Lief van je! Ik hoop het maar, al heb ik nu niets anders dan een zeurderig buikpijn gevoel en constant het gevoel te moeten poepen. Dus maar geregeld naar de wc en hopelijk begint het dan straks ook echt en kan ik een beetje snel ons kindje in mijn armen sluiten!
heey meiden, Heb weer een mooie en hele lieve foto van onze kleine man maar weet niet hoe ik hem hier moet plaatsen...? Groetjes [/i][/b]