Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een kanjer die Djayden! Scheetje joh!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Schatje, wat 'n lieverd. O ik wil ook!

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Schatje, helemaal leuk die foto's
    wij zijn allemaal jaloers ;)

Maar wacht maar, wij komen er ook aan hoor whahaha

oh we kunnen ook alvast een schoonzoon of dochter uitzoeken hier alvast voor over 18 jaar, toch? das handig hahaha

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah lief he haha als die slaapt ;)

Straks kunnen jullie ook mooi showen meiden!

Groetjes

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    kimm, hopen dat het doorzet!

miranda, laureen al weer een maand! wat gaat het snel zeg!

pendrag, las je verhaal. fijn dat het nu goed gaat. drinkt ze met kolven wel goed?

kvptje, klinkt als indalen idd. of was je baby al ingedaald?

linka, fijn dat je goed geslapen hebt en je beter voelt dan gisteren. ben benieuwd wanneer het doorzet.

marleen, wat vervelend met je man. fijn dat je schoonmoeder en -zus willen helpen. hoe was het bij de gyn?

denicepino, ik heb weer eens best lekker geslapen, thanx! en jij? slaap je nog met kleine emy erbij?

jenny, ben vandaag ook weer goed bezig qua niet snoepen. je motiveert me wel!
    wat schrikken van dat je naar het zh moest zeg! gelukkig dat daar alles goed bleek, maar kan me voorstellen dat je buiten ff staat te huilen van de spanning!

babsie, wat jammer dat je zoon net nu dat geschreeuw ontdekt heeft. misschien voelt ie ook wel aan dat er iets staat te gebeuren. sterkte met de vermoeidheid!

mariekje, en lag ze nog goed?

binna, wat een rustig idee dat je ouders er weer zijn! wat zei de vk van het ongesteldheidsgevoel?

passiepaard, balen dat je zo slecht geslapen hebt. iedereen naar de vk vandaag :)? leuk voor je vriend jouw sexplannetje ;)

happy, fijn dat je je weer wat beter voelt. ben benieuwd of je gelijk krijgt!

hey naat, lang niet gezien. fijn om te horen dat het goed gaat.

debbie, hoe gaat het nu met de krampen? succes meid.

sjorsje, activia of pruimen een idee? krijg je minder buikpijn van volgens mij. zou het bij het einde van de zwangerschap horen? ik heb er ook ineens een beetje last van.

alieke, ik hoop het echt voor je, maar reken er niet teveel op, he?

schatje, wat een schatje!

my angel, ja spammen! ben benieuwd!

we hebben van een aantal dames boven aan de lijst al een tijdje niets gehoord he? ben benieuwd hoe het met hen gaat!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @lauwie, ik heb geen idee of het erbij hoort. Volgens mij heb ik eerst een tijdje gehoord dat je je vlak voor de bevalling juist helemaal leegmaakt.
    Ik kan me het van vorig jaar eigenlijk niet herinneren. En pruimen en Activia helpen helaas niet.

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    had net mijn kleine neefje (net 3) aan de telefoon. zo schattig! (is hetzelfde neefje van de tomtom).

neefje: 'hoi! hoe gaat het met trijntje?' [werktitel van de baby is trijntje (ik werk bij de NS ;) )]
    ik: 'hoi! goed! ze zit nog in mijn buik.'
    neefje: 'is ze er nóg niet uit?'
    ik: 'nee, nog niet.'
    neefje: 'ben je nog niet naar het ziekenhuis geweest?'
    ik: 'nee. zal ik tegen trijntje zeggen dat je vindt dat ze eruit moet komen?'
    neefje: 'doei!'
    ik: 'doei!'

lief he?

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    queen bee gefeliciteerd met jullie dochter!

schatje wat een lieverd zeg, en mooie volle lipjes

wij zijn vandaag naar de markt geweest, en even een leuk broekje van mexx gekocht, ik kon het niet laten.
    en ik heb een mooi gouden armbandje gevonden voor haar met een roze lieveheersbeestje, heel schattig.

gister weer verwend met kraamvisite, een superlief oilily pakje gekregen van mijn werkgever.

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    @sjorsje, ja dat dacht ik ook. raar dat er hier wel meer zijn die er last van hebben.

nog een vraagje aan jullie:
    als ik in bed lig, heb ik een beetje buikpijn. als ik dingen ga doen of afleiding heb, merk ik het niet meer. het is op zich geen buikpijn dat ik denk dat er iets begonnen is, dus om nou te gaan liggen wachten.
    maar aan de andere kant vraag ik me af of het langer duurt als je voortdurend afleiding hebt en dingen onderneemt en de buikpijn stopt. wat denken jullie?

11. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Queenbee, partner en Jamie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Britt.

12. mariekje29

23 dec 2007
    47
    0
    0
    leidster
    amersfoort
    hoi hoi

ben helemaal gelukkig net bij de verloskundige geweest en ze lag nog goed en zelfs al een klein stukje ingedaald vandaar die pijn en weeen steeds dus mag nu echt thuis gaan bevallen heerlijk
    zo opluchting

iedereen veel sterkte

groetjes mariekje

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie, volhouden hoor hihi anders moet je straks keihard aan de bak en als je net als ik ben dan heb je daar geen zin in.

dingetjes doen zou juist bevorderen dus gewoon lekker blijven doen hoor, bewegen is goed wel met mate nu natuurlijk niet overdoen.

@noura, ja lief hè dat je zo verwend word ik hoop dat mijn omgeving zich wel een beetje inhoud of misschien toch niet haha
    kadoooooooootjessssss yeaaah haha

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zucht, smelt helemaal hoor!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou supernieuws toch, geniet ervan

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mariekje, wat fijn! draaipoging niet voor niets geweest!

sjorsje, balen trouwens dat de huismiddeltjes niet helpen.

linka, lief he? hij heeft een half jaar geleden een zusje gekregen dus heeft wel een beetje idee erbij.

noura, leuk oilily en shoppen voor je meisje! nog leuker lijkt me als ze er is!

jenny, gelukkig! zou gek worden als ik ging zitten wachten (mogelijk nog 3,5 week!). ga ik lekker verder met mijn (rustige) dingetjes!

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie, ik reken helemaal nergens meer op.
    Het zal vanzelf wel gaan beginnenn.
    Heb nu nergens meer last van, dus het zal wel niet.

Mariekje, wat fijn dat het allemaal goed was!

Noura, gaaf dat shoppen. Lijkt me heerlijk!

ik weet nog niet of ik een schoonzoon of schoondochter moet uitzoeken, dus ik wacht nog even hoor ;)

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @queenbee

gefeliciteerd heerlijk joh dat je bevallen bent:) Geniet er lekker van...

@lauwie

wat lief :D.....

nou.. wat een dag weer vandaag... vanmorgen om 9 uur bij de kapper geweest... niet voor mezelf maar voor manlief en ticho... wat een gekrijs zeg:|

hij wou het gewoon echt niet... (het begon vanacht al harde buiken er niet door kunnen slapen pijnlijke rug etc... echt gewoon dat gerommel weer pfff)
    was dus al erg moe...

daarna naar huis gegaan ticho douchen... door naar de stad daar de boodschappen doen, me moeder opgehaald door naar hengelo daar naar de prenatal... kijken of ze het daar hadden wat ik wou.. helaas niet dus... dan maar andere dingen mee genomen... me moeder weggebracht en door naar de winkel.. boodschappen doen... door naar een andere winkel daar weer boodschappen doen... kortom tot 4 uur in de weer geweest... auto in auto uit... winkel in winkel uit... harde buik hier harde buik daar... nog steeds donkere afscheiding.. ziekenhuis nog gebelt... als ik het niet vertrouw moet ik gewoon terug bellen... en anders gewoon afwachten... maar zegt ze je hebt er thuis ook 1 rondlopen he.. ik zo ja ik zo als er namelijk wel wat is dan moet ik wel snel de oppas regelen... dus vandaar... ze begreep me helemaal etc... fijne vrouw om mee te bellen...

nou afwachten dus...

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Voor zover we nu kunnen zien, is ze helemaal gezond :D De eerste week kwam ik echt nergens aan toe, maar nu lukt het steeds beter. Komt ook omdat de kraamhulp weg is ;)

20. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    @ queen bee: van harte met jullie dochter!

Ik ben vandaag jarig en 38 weken zwanger!

Verder heb ik lekker veel gerust vandaag want vanavond wel visite...

Fijne dag nog allemaal! enne dit is wel een mooie dag om op jarig te zijn hoor....dus beebjes kom maar! (liever die van mij nog niet)

Deel Deze Pagina