Kelly, gefeliciteerd! Mijn beebje mag best tegelijk met je jarig zijn toch? Dan zal ik zeggen dat hij/zij voort moet maken Kimm, goh jij woont in Enschede. Ik lees ineens over de prenatal in Hengelo. Daar kom ik ook heel veel. Ik woon in Borne, dus bijna naast die prenatal Hier nog niets aan de hand hoor! Heb wel even alles opgeruimd enzo net. Even nog een wasje gedaan. Wil toch alles wel netjes hebben mocht ik gaan bevallen. Dus loop de hele dag op te ruimen, vooral als ik weer wat voel
Kelly gefeliciteerd. Wordt nu toch al niet goed van mijn schoonmoeder en schoonzus. Dat wordt nog wat als ik een week overtijd ga lopen. Ten eerste verwachten ze dat wij gaan bellen als we naar het ziekenhuis gaan, dacht het niet! Ten tweede vragen ze nu al elke dag of ik iets voel. Zeg gewoon van niet. Kan hier echt niet tegen. Denk dat ik vanaf morgen mijn telefoon uit ga doen en niet meer op msn ga. Dan hoop ik dat ze me met rust laten! Hoe is dat bij de meiden die overtijd lopen? Hoe doen jullie dat?
alieke, gelukkig, de teleurstelling als er steeds toch niets gebeurt, lijkt me heel frustrerend! hoe gaat het nu? thanx, kimm! ben zo dol op dat mannetje! zo'n lieverd! wat een drukke dag had jij! en fijn zo'n begripvolle vrouw aan de telefoon! chantico, fijn hoor dat ze helemaal gezond lijkt! had je het door de kraamzorg zo druk? het idee is toch dat ze je ontlasten? kelly, gefeliciteerd! fijne verjaardag! ik kreeg net mijn salarisstrookje over de post. raar zeg, als je de hele maand augustus al niets gedaan hebt. maar de hypotheek moet idd ook gewoon betaald. en kwam net met boodschappen doen een buurvrouw tegen, die me nu pas durfde feliciteren. ze zag me laatst al wat moeilijk in de auto stappen en nu twijfelde ze niet meer. ze was ongeveer in shock toen ik zei dat ik volgende week uitgerekend ben! haha! en vandaag de eerste mail over een baby van de babygym! zijn er daar dus heel veel over tijd.
@aliekeleppink heerlijk om zo dicht bij de prenatal te wonen hij is een stuk groter als in enschede dus dat scheelt echt wel... *ego doen sorry... ik heb het gehad... word stapel gek van die harde buiken.. ze doen gewoon pijn... pfff heb gewoon geen zin meer... liggen staan zitten alles doet gewoon pijn... pff hoop zo dat het gaat doorzetten want dit is gewoon echt niks... *
Hier precies hetzelfde laken en pak. Vanaf 37 weken elke dag telefoon. Bijdehante vragen als: zit het e nog in? Ja, anders hadden we het wel laten weten! Ik moet bij de eerste wee de halve wereld bellen. Ik bel helemaal niemand! En vanaf 38 weken is er bepaald dat ik nergens meer heen mag, want oh oh het zou eens beginnen en dan valt het er ook meteen uit natuurlijk. Ik word er ook gek van! Kelly; gefeliciteerd meid! Nee doe maar niet vandaag bevallen, morgen? Linka:Vorderd er nu niks meer, ik wist geen eens dat dat kon. Je vliezen zijn nog intact? Dan is het niet erg zeker. Ik weet het natuurlijk niks van,.. Vanmiddag bij vk geweest, kindje zit nog heerlijk binnen zei ze. Heeft lekker veel vruchtwater en maakt het uitstekend. Dus die gaat zomaar niet komen, haar advies: SEX. Maar dat werkt toch bij jullie ook niet echt? Ik zeg ja sorry hoor, maar ik voel me een Holle Bolle Gijs en vind het ook genant als het kort daarna begint wat jullie dan tegenkomen bij een inwendig onderzoek. Nou dat was allemaal geen probleem dat maakte niks uit. Ik weet het nog niet hoor,...Ik slaap voor geen meter, ben doodmoe, aan de andere kant alles beter dan inleiden, dus misschien toch maar zin maken dan,...poehhh
@Passiepaard wij doen dat dus wel.... de 1e keer zat ik in het ziekenhuis met harde buiken de 2e keer ook en sinds gisteren rommelt het aan 1 stuk door... succes ermee!
Passiepaard, ik kan me goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Ik doe het dus ook echt niet. Kan me daar niet meer toe zetten. Hoe moeten we dat voor elkaar krijgen. Ik vind alles leuk en aardig, maar aan sex heb ik echt geen zin meer. De kleine zal er zonder ook wel uitkomen hoor! En hoe ik dat doe met mensen die elke dag bellen? Ik heb mijn schoonmoeder iedere dag. Ik erger me dood, maar ben er met een minuut vanaf. Ze belt, hoe is het? Ik zeg alles goed, ze herhaalt dat een beetje ongeloofwaardig. Ik vertel haar maar weer dat we af moeten wachten en vervolgens hangt ze weer op. Als mijn mannetje in huis is laat ik hem opnemen. Ik word er wel een beetje moe van inderdaad, een soms ook heel chaggie. Als mensen alleen daarvoor bellen vind ik het niet leuk!
Ik heb ook hier gelezen dat sommige vrouwen ook met 5 cm ontsluiting rond mee ging lopen in paar weken, vliezen is niet gebroken dus hoeft eigenlijk niet mee te maken hebben hoor, volgens mij breekt vliezen bij 2e zwangerschap die eerder spontane vliezen heb gehad niet sneller dan bij eerste. Het is afwachten, morgenmiddag heb ik afspraak met VK en vandaag af en toe krampen. We gaan zo even naar mijn vader, gek word ik om thuis te zitten om te wachten, we gaan gewoon onze mooie auto laten zien ! Happy, ja ik begrijp je heel goed dat je gek van word heb ik ook, maar van mijn moeder heb ik geen last van en ik moet wel paar familielid laten weten ivm myrna ivm opvangen enzovoort, dus heb ik liever dat ze bereikbaar zijn.... Maar zoals op hyves enzovoort zou ik wel gek van worden hoor, haha! Niks van aan te trekken Passiepaard, sex, gaat ook niet bij mij hoor! Vind ik ook niks. Fijne avond! xxx
Hey meiden, Ik heb even snel terug gelezen, maar ik weet niet meer wie nou wat schreef ... Ik las iets over weinig beweging en een ctg, volgens mij Jenny. Ik was vanmiddag bij de gyn. Ze vroeg hoe vaak ik het voelde bewegen. Nou een keer of 3 per dag dat ik m echt goed voel. Dat was prima : Dat ongie gevoel begin ik steeds vaker te krijgen en ook net alsof m'n baarmoeder aan de onderkant samentrekt. Het doet niet echt zeer, maar lekker is anders... Over lekker gesproken...Worden jullie toch ook gek van dat gezeur over een potje vrijen? Man, ik moet er niet aan denken . Normaal gesproken heb ik er echt geen problemen mee, maar nu ! Oja, telefoon, die telefoon zou ik het liefst eruit trekken haha! Geheime nrs neem ik zoiezo al niet meer op. Van de week 1x wel gedaan, ja met die en die van ...financieringen. Ik weet niet eens meer wat ie zei. Ik zei alleen maar oh, god nee, ik dacht ik het niet. Je hoeft dit nr echt niet meer te bellen , want hier heb ik helemaaaaaaaaaal geen zin in . Hij belde net toen ik ff plat lag! En verder zijn het alleen maar mensen die ik helemaal niet wil spreken . Ik heb ff geen behoefte aan vragen zoals en hoe gaat het? gat het al beginnen? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Familie en goede vrienden zijn ontzettend benieuwd, maar die weten dat we echt wel bellen als er wat is, dus die bellen ons niet. MMM, volgens mij is mijn stukje vrij negatief geworden . Ik was vanmiddag bij de gyn en voordat ik naar binnen moest ging ik nog even naar de wc... Echt een mega groen/gele sliert dus binnen bij de gyn vertelde ik dat en toen was het ja het zit allemaal lekker te werken daarbinnen. Verder lag hij diep ingedaald en moest ik afwachten. Pas met 41 weken gaan ze wat ondernemen, helaas.... Nergens naar gekeken verder, erg jammer. Oja, ze kon het hartje niet vinden. Het duurde echt lang. Ze kreeg het zelf al benauwd, ook mijn schoonzus schrok. Gelukkig uiteindelijk een goede hartslag, gelukkig maar. Verder hou ik het gezien voor vandaag. Thomas gaat in bad en naar bed, en ik daarna ook. Na 2 emo dagen ben ik doodop. Sorry
Marleen, je hebt gelijk meis, en als je dan nog veel beter slaapt dan ik, ga je een flinke nacht maken en ben je morgen zo fris als een hoentje! Weltrusten,..
Passiepaard: Bij mij/ons heeft sex geen enkel effect gehad. Geen gerommel helemaal niks. Volgens mij komt het beebje pas als hij/zij daar zelf klaar voor is en hebben wij daar zelf totaal geen invloed op! Marleen: Lekker op tijd naar bed vandaag en hopelijk voel je je morgen weer wat beter. Jenny: Dat is wel even schrikken, gelukkig gewoon alles goed met de kleine, ik kreeg in het ziekenhuis elke ochtend een CTG. Morgen moet ik weer voor controle naar de gyn, hij wil me na mijn opname nog één keer zien. Ben benieuwd. Ga ook lekker even op de bank hangen, ben zo moe. Vanavond lekker op tijd naar bed. Fijne avond allemaal.
@marleen: wat een dag meid hoop dat je je morgen beter voelt. ik begrijp alleen niet dat bij iedereen het aantal keren voelen zo verschilt, maar goed het zal wel. jammer dat je zo'n dag hebt vandaag. @naat80, ctg was leuk om een keer te zien en mee te maken, maar vind 1 keer wel leuk geweest. hup en weer verder haha succes morgen bij de Gyn!
Hi meiden, Sorry even spammen... Dit is nou mijn prinsje.... De rest van de fotos komen een ander keer het is wel een gedoe omdat er op te zetten.. My Angel
Hoi meiden! Word spannend hier, iedereen zit nu zowat in de weken dat ze kunnen bevallen erg spannend hoor! Lees nog steeds iedere dag mee alleen weinig tijd om op iedereen te reageren helaas. Met Jayden gaat alles super het is een heerlijk lief en tevreden mannetje. De laatste voeding krijgt hij rond 22.00 en komt dan tussen 2.00 en 3.00 weer en dan pas weer tussen 6.00 en 7.00 dus gaat super. Huilt alleen als hij honger heeft of krampjes, maar die vallen gelukkig tot nu toe nog erg mee. Morgen is hij alweer 2 weken gaat zo snel allemaal! Hierbij even wat foto's showen hoor: Mijn 3 kanjers: