@ppa: ah wat erg zeg! ik wens jou en je partner heel veel sterkte! @annika: ik heb bloedverlies geahd in de 5e en 6e week, dit was donkerbruin oud bloed dus en geen stolsels of krampen. alles bleek toch goed te zijn en nu geen last meer van bloedverlies! maar bij helder rood bloed met stolsel zou ik toch even naar je vk bellen als ik jou was! ik hoop voor je dat het mee valt! geen krampen verder? liefs rebbel
@ ppa, sterkte meid om dit verlies weer een plekje te geven! @ Annika, als je twijfelt gewoon naar de vk of de huisartsenpost bellen hoor! Ik hoop voor je dat het goed zit! Hier afgelopen vrijdag de eerste echo gehad en het hartje klopt! Ons hummeltje was al 10,8 mm groot en volgens de gyn zat ik dus al 2 dagen verder dan ik zelf dacht....
Heej meiden, zijn jullie ook nog steeeds zoo moe? Niet normaal hoor,ik kwam om 10.00u uit bed en ging gelijk weer op de stoel zitten,zo moe? Verders heb ik ook nog steeeds last van mn buik maar ik denk dat het toch komt doordat alles aan het rekken is.. Nou gelukkig kan ik hier met mn gezeur terecht,hahah Als het goed is gaan we straks een foto maken en in mn album zetten.... -x-
hoi meiden een vraagje.hebbe jullie ook veel last van krampen. ik heb snachts best veel last van krampen.en over dag een beetje last van een raar gevoel.hebben jullie dit ook.moet gelukig morgen naar de dokter dus kan het meteen vraagen.maar vraag me af of er meer mensen last van heben. en zijn jullie borst ook al gegroeit bij mijn worden me bh's echt te klein daisy ik ben ook heel erg moe.zei al tegen me vriend ben benieuwt hoe ik oud en nieuw door kom liefs sabrina
Hi Binna, zou het misschien ook komen doordat alles aan het rekken is? Ik heb meer steken zeg maar... Maak me ook al een beetje ongerust over oud en nieuw,normaal ben ik altijd degene die als laatste naar huis toe gaat maar nu zien ze een heel andere dais,hahaha,saai hoor,maar is voor een goed doel heh! Ben altijd zo bang dat ze me een zeur vinden dus probeer me maar groot te houden totdat het echt niet meer kan
Ik kom hier even niet sinds gisteravond enik lees allemaal niet leuke berichten. @ppa, heel veel sterkte meid! @annika, ik weet je geen antwoord te geven. Bloedverlies hoeft geen slecht teken te zijn natuurlijk. Ik heb ook telkens last van krampen. Duren een paar minuten en daarna is het weer over. En dat zo'n 5 keer per dag ofzo. Vannacht weer wakker geweest, maar even plassen en toen weer aardig vlot in slaap gevallen, gelukkig maar. Vanmorgen broodjes bakken, werd al misselijk van de lucht. Maar toen ik wegging bij die lucht ging het gelukkig weer beter. Heb al 2 broodjes op. Aardig wat toch dacht ik. Wij gaan vandaag de logeerkamer opruimen. Ben ook erg moe, dus mijn mannetje gaat me vandaag maar helpen. Ben er al 3 dagen mee aan het worstelen, maar schiet niet op. Ik hoop dat het met alle anderen goed gaat! En natuurlijk ook met jullie kleintjes. Dat ze allemaal maar blijven zitten en goed gaan groeien!
Ik ben ook steeds heel erg moe, en af en toe wat krampjes en steekjes in me lies. verder weinig te klagen. Ik moet met nieuwjaarsdag werken,,,om 7uur beginnen, daar zie ik wel heel erg tegenop. gelukkig ben ik dan om 11uur alweer vrij en kan ik dan direct me bed induiken. Maar zijn jullie borsten en buiken dan echt al zo erg gegroeid dat je andere kleren nodig hebt? want daar heb ik nog helemaal geen last van.
Annika, ik hoop voor je dat het bloedverlies niets te betekenen heeft. Als je twijfelt, moet je echt de huisartspost bellen, hoor. Sterkte! Hi, hi, ik zie ook al een beetje op tegen oud en nieuw. Nou ja, het feit dat ik zo moe zal zijn dan. En wij zijn meestal ook mensen die blijven hangen... Maar goed, het is niet anders en iedereen weet waarom! Kelly, maak je niet druk, ik kan ook nog makkelijk mijn broeken aan. Bij mij zie je ook nog niets... Ik had erg veel last van misselijkheid vorige week, maar nu is het al weer over een paar dagen...
Hier alles goed, ben alleen sneller moe en als ik hoest of nies voel ik steekjes in mijn onderbuik. Verder geen misselijkheid tot nu toe, wel wat sneller geirriteerd X Lise
@Ppa, wat erg! en dat nadat je op de echo net het hartje gezien hebt. wat verdrietig en oneerlijk zeg. heel veel sterkte meid! @Chantico, hoop dat het vandaag lukt met de echo. en dat er een mooi garnaaltje met kloppend hartje te zien is. je zit al zo lang in spanning. succes! @Annika, wat schrikken vanochtend! Ik hoop dat het niets te betekenen heeft! ik duim voor je! @Dootje, kan me goed voorstellen dat niet meer meeleest. veel plezier en succes met jullie nieuwe huis! liefs, lauwie
ik vraag me echt af hoe het na de vakantie moet. ik slaap echt het klokje rond en dan voel ik me nog regelmatig slap en moe. woensdag gewoon weer aan mijn drukke baan beginnen. al is het deze week gelukkig nog rustig. oud&nieuw hadden we gelukkig nog geen plannen. dus we gaan het lekker bij mijn zwangere zus en man vieren. spelletjes en jip&janneke champagne!
@ ppa, Sterkte meid, hoop dat je het een plekje kunt geven @ Annika, vervelend zeg dat bloedverlies. Misschien even contact met je vk. Die onzekerheid is ook niet fijn. @ subke, feli meid, fijn dat alles in orde is. @ jelske1978, Ook jij feli met een goede echo @naat80, Is de oma van je man ernstig ziek? in ieder geval sterkte voor haar en de fam. @ daisy1975, Mijn vermoeidheid valt nu wel mee. Ik kan mij herinneren dat ik de vorige zwangerschap wel ontzettend moe was. Hi volgens mij ben ik nu gewoon meer lui @binnabinna, Ik heb niet zo'n last van krampen. Soms een klein beetje. Misschien nu minder omdat ik nog niet zo heel lang geleden bevallen ben. Alles is nog lekker uitgerekt Mijn positiekleding heeft mijn kast nooit verlaten Het zit gewoon heerlijk. Mijn extra kilo's zijn nog altijd aanwezig dus tja... scheelt wel weer een hoop geld voor kleding
Hello hier alles prima, gisteravond gaan slapen met voor mijn gevoel een dubbel D cup. En vanmorgen wakker geworden met een D cup en ze zijn ook niet meer zo gespannen. Was van de week trouwens ook na het douchen dat ze opeens helemaal ontspannen weer waren? Iemand hier ervaring mee? Verder een hele mooie jaarwissseling en de beste wensen voor 2008! xx
PPA heel veel sterkte! Annika ik hoop voor je dat er niks aan de hand is, ik duim voor je! Ik kan nog makkelijk mijn kleren aan. Alleen mijn borsten zijn groot en doen pijn! Maar dat heb ik er graag voor over.
het valt me zo op dat iedereen op een verschillend tijdstip een echo krijgt. Dit is mijn eerste zwangerschap maar ben natuurlijk ook zo benieuwd of alles goed gaat, maar krijg pas een echo als ik 11 weken ben, kan iemand me dat uitleggen? ik wil iedereen alvast een fantastisch 2008 wensen!
Nou dames ik moet me eigenlijk schamen Ben gisteravond om 10 uur op bed gegaan en ben er nog maar net uit (1 uur s'middags). Ik kwam zelfs nu nog met moeite uit mijn bedje, had er de hele dag wel in kunnen blijven liggen, ben zo moe
jah heb dat normaal nooit maar sinds ik weet dat ik zwanger ben wel..schrok der beetje van..maar denk dat dat er gewoon bij hoort dan