lauwie fijn dat je zo goed geslapen heb ! ja afentoe slaapt emy nog bij ons in bed ja maar ze slaapt ook naast het bed in een reiswieg. we proberen in ieder geval overdag zo vaak mogelijk in der eigen bed te doen en in de avond ook natuurlijk maar soms lukt dat gewoon niet. dan zodra ze in bed leg begint ze te jengelen en daarna te huilen. vind ik zielig ... maar ja komt toch een tijd dat ze alleen in der eigenbedje moet slapen ze word denk nu teveel verwent hihi....
my angel en rachel wat een schatjes ik wil ook haha ja die vragen van en is er al een baby? nee anders had je het vast en zeker al gehoord haha zo snugger die mensen he voel je al wat? ja genoeg pijnlijke gewrichten ja maar geen weeen ofzo maar goed als ze niks zouden vragen zou ik het ook niet leuk vinden... vandaag weer controle gehad, ctg was goed en er was meer dan voldoende vruchtwater, het kleintje deed het goed mijn eigen arts was vrij en ik kreeg een arts in opleiding en die legde alles zo goed uit hij zei ook dat hij geen schatting van het gewicht ging doen omdat ze er soms wel 500 gram naast kunnen zitten! nu moet ik volgende week weer terug hij dacht wel dat ik over tijd ging raken omdat ik nog geen voortekens had maar goed we zien wel!
** Breekt in*** Hi, Augustus mama's trekken jullie t nog....? Kwam even kijken of er al veel augustus kleintje geboren zijn... en heb even bij de fotootjes zitten wegzwijmelen.... ziet er goed uit hoor allemaal! Dames die hun dikke buikje zat zijn... jullie zijn snel aan de beurt...! en iig succes....! groetjes Ramona (2e op komst in januari 2009) *** Breekt uit ***
Hai allemaal, Ik heb al een tijd hier niets geschreven (hield het niet bij ), maar voor de lijst de volgende blije mededeling : op 3 augustus ben ik bevallen van onze dochter! Ze heet Danique Marline, is 3060 gram en 52 centimeter. De bevalling was zeer kort (5 uurtjes met bijvoorbeeld in anderhalf uur tijd van 3 naar 9 centimeter), maar zeer heftig. Danique had in het vruchtwater gepoept, maar toen was het al te laat om naar het ZH te gaan. Tussen de persweeën door herstelde Danique's hartslag niet en heeft de VK me een fikse knip moeten geven en hard op mijn buik moeten meeduwen om Danique binnen een kwartier eruit te krijgen. Het was even erg eng, ook de VK hield rekening met het ergste. Maar gelukkig is alles goed gekomen en ligt het prachtige resultaat nu heerlijk te slapen in haar wiegje!
Ohhhhh Natas! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochtertje Danique! Geniet het ervan! Ze is zo mooi!
gefeliciteerd natas met jullie dochtertje danique marline wat een schatje ! buddy judithje waar ben je nou !? heb je helemaal niet gezien vandaag alles wel goed met je?laat me maar weten he...
Hoi meiden, Het is alweer een tijd geleden dat ik een bericht geplaatst heb. Ik probeer wel af en toe mee te lezen maar ik merk dat ik er het geduld niet voor heb om rustig achter de pc te zitten.... Met ons mannetje gaat het echt supergoed. Morgen is hij alweer 5 weken! Gisteren was een hele bijzondere dag voor mij, ik was eigenlijk gisteren uitgerekend. Was heel raar om te weten dat ik eigenlijk nog zwanger kon zijn maar dat we nu al zo'n tijd kunnen genieten van ons heerlijke ventje. Hij doet het goed, afgelopen maandag op controle bij de kinderarts geweest, hij woog alweer 3590 gram (bij geboorte 2570) en is al 2 cm gegroeid. Morgen hebben we de 1e controle op het CB. Ben erg benieuwd. 's Nachts gaat het ook steeds beter. Hij krijgt zo rond half 11, komt dan om half 3 weer en dan pas weer om half 7. Kunnen we best een ruk maken. Voor de nieuwsgierigen... ik heb een foto van Shane bij mijn bericht geplaatst. En voor alle nog zwangeren: HEEL VEEL STERKTE nog even met de allerlaatste loodjes en daarna GENIETEN!
Ik heb hier ook een paar keer gepost en ik wilde even laten weten dat ik maandag 11-8 ben bevallen van een zoontje Toby hij was 2545 gram en we zijn sinds vandaag thuis dit is ons eerste kindje en zo'n schatje. Hierbij een foto.
Natas en Vogeltje, gefeliciteerd met jullie schatjes! Verder zie ik allemaal hele hele hele mooie foto's! Ik wil nu toch ook! Na mijn goede humeur van vandaag zak ik nu toch even weer in. Ben moe, heb weer buikpijn en geloof niet meer dat het ooit op gang komt. Kwam net mijn schoonvader, die zeurt ook alleen maar. Wij zijn zo nieuwsgierig en ach ja straks heb je geen rust meer enzovoort. Nou daar had ik helemaal geen zin. Ben nu dus chaggo! Hopelijk gaat het nu toch echt snel gebeuren. Morgenvroeg naar de vk, ben benieuwd wanneer ze hier actie gaan ondernemen als er nog niets aan de hand is. We zullen het horen
Wat een lieve babyfoto's komen er voorbij. Ik wil ook. Ik verlies sinds vandaag in gedeeltes mijn slijmprop. Moest weer voor controle naar het ziekenhuis en daar hebben ze getouceerd, maar nog niks. Maar het zit er wel aan te komen zei de gyn. Zeker omdat ik al overtijd ben. Toch vind ik het ook eng nu het zo dichtbij komt. Hebben jullie dit ook? Verder dames GEFELICITEERD met jullie kindjes. De jongetjes lopen wel een beetje in nu he? Xx
aliekeleppink wij zijn ongeveer even ver. Erg he dat wachten? Je zit er toch op te wachten als je overtijd bent. Hoop voor je dat het snel begint. XX