@ Jenny, 7 dagen kadoos? Hmmm ik ga mijn moeder eens inlichten hahaha Wij gaan vanavond naar een verjaardag van een vriendin. Giulia wordt juist lichter, beetje rossig? In mijn album op 1 foto zie je dat heel goed. Ze krijgt denk ik de haarkleur van oma Weet iemand trouwens wanneer de oogjes veranderen van kleur?
he jenny, ken wel de kraammand met voor elke dag een cadeautje. soms 1 voor mama, soms 1 voor papa en soms voor de baby. lief van je moeder! en elle, lief van je man!
ff ego: ik wil niet meer. ben het nu echt zat. loop op mn tandvlees. 4 dagen overtijd.. gisteren stress met mijn moeder, vandaag mijn schoonma weer onverwacht aan de deur, die is ineens familiair geworden ( normaal zie ik haar 1 keer per jaar en nu laatste 2 weken staat ze om de 4 dagen hier, bang dat ze het niet op tijd te horen krijgt). ik ben serieus naar boven gevlucht, had er geen zin in. mijn vriend durft nu geen sex meer want die is bang dat er iets traumatisch gebeurd zoals het breken van het vruchtwater... zucht... nu maar hopen dat de volle maan dan voldoende effect heeft. thanks dat jullie klaagmuur zijn.
@sjudith: oh dan heb ik de volgorde van de foto's verkeerd. wel schattig. kleuren van ogen is niet te voorspellen. normaal gesproken binnen een dag, maar verkleuren gebeurd ook wel eens op juist veel latere leeftijd. mijn ogen worden nog steeds lichter. @lauwie: oh misschien is dit wel ongeveer hetzelfde, vind zeker lief van mijn Ma. ze zei dat ze de hele stad (utrecht) had gezien vandaag om kadoos te vinden gekkie @nadje: klinkt niet best. toch proberen om te rusten en je niet druk te maken om andere en wanneer je bevalt. is moeilijk, maar anders ga je er aa onderdoor en je hebt zo echt al je energie nodig. wel irritant dat er mensen onverwachts komen bij je, doen ze bij mij niet hoor. kan je wel gewoon zeggen hoor (dat ze even moeten bellen) dan kan je tenminste nog zeggen dat je je even wilt ontspannen.
Oh Nadje, dat is niet zo leuk als ze zomaar voor de deur komen, bij mij bellen ze eerst idd of mailtjes of ze langs mogen, enige is dat zomaar voor de deur komt is tweelingbroer van me vriend, vind je gek als hij overkant woont, haha! Maar gelukkig niet iedere dag, 1 keer per week a 2 weken, valt wel mee. maar toch heel erg rot, kan je niet even zeggen dat je even alleen wil zijn en even rusten?
Haii meiden! Aliek en Kimm van harte met jullie kleine friemeltjes! Wat een genot moet dat zijn om eindelijk die kleine in je armen te mogen houden! Hier staat de telefoon maar niet stil. Ik heb hem vanmiddag gewoon maar even uitgezet. Het is eerlijk waar om zot van te worden; is het er al? Voel je al wat? Ben je het nog niet beu? Mijn manneke had het ook ff moeilijk vandaag. Hij is aan het stoppen met roken en vindt het zooooo zwaar! We zijn er lekker even tussenuit geweest. Hebben de stoute schoenen aangetrokken en zijn naar de rommelmarkt in Cuijk gereden (45 minuten rijden). Ik had echt zoiets van... kan wel thuis gaan zitten wachten maar dat schiet ook niet op. Nou, het was heerlijk! Heel veel plezier vanavond allemaal met de volle maan en dat er maar veel gezonde kindjes geboren mogen worden!
ja mn vriend heeft al eens gezegd dat ze moet bellen en niet onverwachts kan komen, zeker omdat hij nog met klusjes bezig is.. blijkbaar dringt dat niet door. en geloof me, van te voren kwam ze nooit, met 7 maanden zag ik haar weer voor het eerst en wist ze nog niet eens hoe ver ik was. ik weet, ik moet me afschakelen hiervan maar het fokt me zo op, ineens zijn we perfecte oma, ja daaaag.
nadje, irritant van je schoonma! daar kun je ook minder makkelijk iets tegen zeggen dan tegen je eigen moeder, vind ik tenminste. voor de meiden die het zat zijn: ik ben me er heel erg van bewust dat het niet zo vanzelfsprekend is dat ik zwanger ben. er zijn genoeg vrouwen die ook heel graag mee zouden willen maken hoe het voelt om zwanger te zijn. ik geniet daar om ook heel bewust van het zwanger zijn en de bewegingen in mijn buik. misschien denken jullie dat ik makkelijk praten heb omdat ik nog niet uitgerekend ben. kan me voorstellen dat je daarna wel erg uitkijkt naar je kindje, maar het relativeert toch wel dat het bijzonder is dat je het uberhaupt mee mag maken?!
@linka: ja zit wat meer thuis hè en laptop ligt standaard op de bank. krijg vaak mailtjes van vriendinnen en dat vind ik wel gezellig. het gaat verder wel goed, weinig gerommel de laatste dagen, wel soms keiharde buik maar dat is alles. ben een beetje aan rommelen in huis hoe zit het met je ontsluiting?
Wij hebben ook laptop, dus kan door hele huis meelopen, haha! En met ontsluiting niet dat ik weet, maar rommelt het wel beetje, dus ben benieuwd, is altijd gezellig mailen met vriendinnen ! Rijdt je vriend nu vaker met Peugeot? Nadje, vervelend dat ze niet doordringt ineens voor de deur na 7 maanden is idd niet pretje. Duha, moeilijk om te stoppen met roken, ja snap ik heel goed, me vriend had 2 dagen niet gerookt, hij werd chaggo van, toen is hij weer begonnen, hij vond vreselijk moeilijk, maar is trots op mij dat ik heerlijk ben gestopt, achteraf had ik eerder moeten doen. Me vriend zei al na bevalling ga ik stoppen, ik zei, tsja eerst zien dan geloven, haha Ben benieuwd wie volgende is die gaat bevallen!
lauwie, je hebt helemaal gelijk. thanks, zo'n dingen wil je gaandeweg wel eens vergeten maar je slaat de spijker op zn kop. we mogen blij zijn.
@linka, ja hij is er al weer vandoor met de auto. hij vind hem zoooo leuk haha hij neemt hem ook lekker naar werk en laat de boodschappen auto voor mij staan.
Ja naat is in het ziekenhuis volgens mij, heb nog geen sms gehad. hoop dat het niet te zwaar is voor der.