ik heb ook vooral smorgens urine die neigt naar een zowat oranje kleur, maar kan ook komen doordat ik smorgens (met mn slaperige hoofd) probeer in het kannetje te piesen van de moeders voor moeders. Op mn werk zie ik niet echt goed de kleur
Ja dat kan kloppen want normaal is ongeveer met 10 a 12 weken een echo. Bij mij komt het omdat ik in Juni bevallen ben van Merel* en dat is niet goed afgelopen en eind oktober heb ik een Mk gehad dus blijf ik strenger onder controle! Bij de meeste is het zo,als je bij een gyn (medisch)loopt mag je altijd eerder komen... Succes met je zwangerschap! @Loutje,ja het valt mij idd ook op maar ik dacht dat komt waarschijnlijk omdat ik niet genoeg drink,kan het bij jullie ook daaraan liggen? Nou ik ben er vandoor meiden,we gaan naar mn ouders toe,ff potje kaarten... Fijne dag! xx
Petrabr, ik heb bij 7 weken al een echo gehad, omdat ik zwanger ben geworden d.m.v. vruchtbaarheidsbehandelingen. Loutje83, ik heb ook 's morgens last van donkere urine. En ook door MvM zie ik dat mijn urine soms wat troebel is. Mystic Sun, je hoeft je echt niet te schamen, hoor. Je hebt een goede reden...
@Mystic, je hoeft je helemaal nergens voor te schamen hoor,neem het er maar lekker van zolang het kan,is goed voor jou en jullie beebje! Ik zou willen dat ik zo lang kon slapen,ben jaloers op je! -x-
dank jullie wel mariel en daisy voor jullie antwoord, vond het al zo gek maar blijkbaar is het normaal om met 11 weken een echo te krijgen. ik ga er weer vandoor, tot snel
Ik heb met 7weken een echo omdat we niet zeker weten hoever we zijn, ivm onregelmatige cyclus. en dan met 9weken weer 1 die stond al vast, 1e keer bij vk dan. Mijn urine is ook wat donkerder en vooral de 1e week na posi test rook het ook sterker. Lekker toch, lang in bed liggen! wou dat ik het kon,moest vannochtend al om 7uur op mijn werk zijn, denk dat ik vanmiddag er nog lekker in duik.
Ik begin me toch echt een beetje zorgen te maken. Ik ging net naar de WC en had in plaats van wittig doorzichtig slijm, zoals ik de afgelopen tijd heb gehad, ineens rozig, dat betekend dat er een beetje bloed doorzit Ook heb ik ineens last van krampjes in de onderbuik, vooral rechts, lijkt op ongi een beetje maar dit zijn echt steekjes, begin nu een beetje bang te worden dat dit doorzet straks in de aankomende dagen tot een ongi
Houd moed meid! kan van alles zijn....ik duim voor je dat het goed blijft gaan met jou en je beebje! Liefs
Donkere urine is normaal meiden, vooral in de ochtend! Wanneer je overdag niet genoeg drinkt heb je ook heel donkere urine... Not to worry!
Die donkere urine heb ik ook! En nu doordat ik in het kannetje plas voor MvM valt het extra op. Met oud en nieuw zijn wij bij onze beste vrienden. Gisteravond hebben we maar even het goede nieuws verteld. Ik moest telkens weer smoesjes bedenken over vanalles. Normaal ga ik namelijk vaak met mijn vriendin naar de sauna, maar dat doe ik nu maar even niet. Toen vroeg ze dus van de week of ik mee ging. Ja ik moest een smoesje bedenken. Vraagt ze wat ik voor drank wil met oud en nieuw, weer een smoesje. En aangezien haar vriend heel veel rookt wilden we het toch zeggen. Kan hij er een beetje rekening mee houden. Mystic Sun, moed houden meid! Het hoeft niets te betekenen! Ik heb met 9 weken een echo. Dat is standaard bij deze praktijk kreeg ik het idee.
sorrt dames. heb eerlijk gezegd nietecht zinom alles te gaan lezen. Ben vanmorgen bij de gyn geweest. zoals bij de eerste echo was er nog geen overduidelijk vruchtje te zien omdat het zo vroeg is. Ze hebben nog een test gedaan was positief en de baarmoeder mond was gesloten ook. Dus ze konden niet duiden waar het vandaan komt. Ze sluiten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet uit. Morgen moet ik bellen voor een afspraak voor eind van de week om te kijken of er dan wel iets te zien is. Veel liefs annika
Ach meis, dus nog geen duidelijkheid! Ik duim heel hard voor je dat het allemaal goed komt! Dikke knuffel
Annika, houd moed meid! Ik duim voor je dat alles goed gaat! Ook voor Mystic Sun zit ik te duimen hoor! Sterkte allebei !
Kunnen mensen niet ook een winterslaap houden...... lijkt mij nu zo'n goed idee! Gaaaaaaaap Annika en Mystic Sun, heel veel sterkte en ik duim dat alles toch goed blijkt te zitten. Chantico, ik hoop dat je morgen een echo kan krijgen en dat die heel mooi is!
Annika en Mystic, ik hoop dat alles in orde is,ik ga iig heel erg hard voor jullie duimen meiden! Meiden,ik heb een foto in mn album geplaatst(buik),wel een beetje dichtbij maar goed.... -x-